“Nooit eerder gedaan, maanlanding.”quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ok. Ik zie dat anders, maar ieder zijn/haar mening.
DE TROEFFFFF! JAAAAAAAAAAAA WE ZIJN GROEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:46 schreef Greys het volgende:
Oh wtf ik hoor die vrouw nu ook zingen ja. Waar komt die nou weer vandaan?
Maar ergens ook afgezaagd, dan had dit met de outro ook wat unieker kunnen zijn zeg maar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:47 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar weet ook niet of dat passend zou zijn geweest. En Kroatië is toch wel weer iets anders dan Nederland. Wellicht niet per se een jury nummer maar wel meer een “nummer” in de jurytermen
Ik wist het allemaal niet meerquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:47 schreef Momo het volgende:
Zijn beelden uit de zaal, die zijn gewoon "legaal"
Beelden zoals je zelf ook zou kijken naar de show mogen niet gedeeld worden. Maar goed dat je voorzichtig bentquote:
Oh nee, toch niet. Terug naar 5%.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:49 schreef Dave het volgende:
[..]
DE TROEFFFFF! JAAAAAAAAAAAA WE ZIJN GROEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Frankrijk heeft ons ingehaald. Toch nog iets leuks voor @Greysquote:
De jaarlijkse collectieve teleurstelling om de staging stelt inderdaad nooit teleurquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Guanabana het volgende:
Het zou geen ESF-week zijn zonder staging meltdown.![]()
![]()
Volgens mij verder geen bijzonderheden daarquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:50 schreef NailQueen het volgende:
Maar wat gebeurt er in de hakken stukje? Gewoon Joost die aan het hakken is?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frankrijk heeft ons ingehaald. Toch nog iets leuks voor @:greys
Yes, met wat hakkers op de visuals.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:50 schreef NailQueen het volgende:
Maar wat gebeurt er in de hakken stukje? Gewoon Joost die aan het hakken is?
Het klinkt nog steeds als iets dat ik heel leuk ga vinden!quote:
quote:Just saw a short clip of unseen footage of Joost's performance, gave me chills. Crowd will eat it up.
Ja dit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
En ik maar denken dat ze bij dat hakken in ieder geval wel echt los zouden gaan. Pyro, rook, alles. Ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |