Ik zie dat nergens. Wel dat er geen verrassing is.quote:
Mensen denken heel erg in alles of niks. Het is zeker geen niks.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens. Wel dat er geen verrassing is.
Het is niet de staging-masterpiece die we er wellicht van verwacht hadden, maar kan alsnog vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:36 schreef Guanabana het volgende:
Mag ik al zeggen dat we er toch weer ingetuind zijn of is dat nog te vroeg?
Oh jawel, en we gaan vast nog steeds prima scoren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is niet de staging-masterpiece die we er wellicht van verwacht hadden, maar kan alsnog vermakelijk zijn.
De verwachtingen waren ook wel heel hoog met drones, maanlandingen, AR, Kaarija in kippenpak, vliegen boven het publiek etc.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is niet de staging-masterpiece die we er wellicht van verwacht hadden, maar kan alsnog vermakelijk zijn.
Dit vooral. Marketingmachine vast, maar hierdoor is er hype opgebouwd die helemaal niet gerechtvaardigd wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Em31 het volgende:
Snap nu ook niet waarom dit zo geheim moest blijven.
Er zijn nog wel (Nederlandse) mensen die hoop houden op andere visuals.quote:Joost still had a slide saying that the full visuals will be shown tomorrow.
Je eindigt met een feestje en iets unieks, iets wat de productie graag zietquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:39 schreef Arizona het volgende:
Vraag me wel af waarom we dan als laatste geplaats werden als de staging toch tegenvalt.
En waarom men eerder aangaf dat de Zweedse productie onder de indruk was en het veel van het team vergde?
Zo “leest” deze staging niet.
Tsja. Had iemand dan verwacht dat dit een nummer zou worden die bij de jury’s in de top zou eindigen? Ze hadden er middle of the road van kunnen maken, dan had het misschien wat meer jurypunten kunnen sprokkelen. Maar dan waren ze niet bij zichzelf gebleven. Door het op deze manier te doen staan ze achter het eindproduct én zal het veel televoting punten opleveren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar het ESF is een wedstrijd waarvan je weet dat de jury ook meebepaalt. Als dan de unanieme reactie is dat die het niet gaan waarderen, gaat er dus iets mis.
Zo zijn wij Nederlanders hè!quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Er zijn nog wel (Nederlandse) mensen die hoop houden op andere visuals.
Nah, 11e is 150 punten ofzo. Ik denk dat onderste helft Top 10 wel haalbaar is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit vooral. Marketingmachine vast, maar hierdoor is er hype opgebouwd die helemaal niet gerechtvaardigd wordt.
Klassieke Nederlandse 11e plek in de finale straks, we gaan er weer voor
Nou inderdaad zegquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen denken heel erg in alles of niks. Het is zeker geen niks.
Ik snap het gewauwel over "trust the process" en het hebben van een troef en maanlanding, nooit eerder gedaan, etc... niet. Wat een praatjesmaker, ongeacht het uiteindelijke resultaat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Em31 het volgende:
Snap nu ook niet waarom dit zo geheim moest blijven.
Goverquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh jawel, en we gaan vast nog steeds prima scoren.
Maar we hadden TOCH weer hoop op iets geweldigs uitzonderlijks
@ESF1Gamer moet mij gaan reanimeren als dit weer gebeurtquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klassieke Nederlandse 11e plek in de finale straks, we gaan er weer voor
Mwah ik denk dat er best iets mogelijk was om beide aan te spreken. Helemaal als we Kroatië straks wel zien winnen met dat nummer, aangezien dat normaal ook niet iets voor de jury is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:40 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Tsja. Had iemand dan verwacht dat dit een nummer zou worden die bij de jury’s in de top zou eindigen? Ze hadden er middle of the road van kunnen maken, dan had het misschien wat meer jurypunten kunnen sprokkelen. Maar dan waren ze niet bij zichzelf gebleven. Door het op deze manier te doen staan ze achter het eindproduct én zal het veel televoting punten opleveren.
Alles voor de marketingquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik snap het gewauwel over "trust the process" en het hebben van een troef en maanlanding, nooit eerder gedaan, etc... niet. Wat een praatjesmaker, ongeacht het uiteindelijke resultaat.
En bedankt ik riep dat ook een tijdje en nu ben ik er weer bang voorquote:Klassieke Nederlandse 11e plek in de finale straks, we gaan er weer voor
Of Israël, Kroatië en Nederland verdelen de televote en dan wint Italië ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat er best iets mogelijk was om beide aan te spreken. Helemaal als we Kroatië straks wel zien winnen met dat nummer, aangezien dat normaal ook niet iets voor de jury is.
Huh. Backing vocals?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:43 schreef Mika024 het volgende:
Volledige performance net gezien. Na de ‘ja ja dat doet die goed eh’ krijg je de ringtone sound voor 2sec.
Eerste stuk tekst van de song met heel luid backing vocals (vrouwelijke stem) je hoort Joost bijna niet.
Hoe kom je er nou bij dat het "niks" isquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
Als het echt niks is dan vind ik het extra lullig dat hij alles verborgen wilde houden.
Joost is een schat maar jemig hoor. Al die poeha en geheimzinnigheid voor iets dat niks is.
En dat in Zweden, waar zoveel landen zoiets moois laten zien.
Met het voetbal zijn we altijd enorm bij onszelf gebleven, tot we met verdedigend flutvoetbal in 2010 en 2014 opeens 2e en 3e werden. Het is een wedstrijd en je doet mee om te winnen. Dat is niet makkelijk met dit liedje, maar er was dit jaar echt wel een kans met de teleurstellende concurrentie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:40 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Tsja. Had iemand dan verwacht dat dit een nummer zou worden die bij de jury’s in de top zou eindigen? Ze hadden er middle of the road van kunnen maken, dan had het misschien wat meer jurypunten kunnen sprokkelen. Maar dan waren ze niet bij zichzelf gebleven. Door het op deze manier te doen staan ze achter het eindproduct én zal het veel televoting punten opleveren.
Die beelden die ik voorbij zag komen hier. Dat typeer ik zeker na andere landen als niks.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat het "niks" is
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Of Israël, Kroatië en Nederland verdelen de televote en dan wint Italië ofzo
quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh. Backing vocals?
Zat er niet iemand op de tribune mee te blèren.
SPOILER: optreden Joost vanuit de zaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Owh, ok. Ik zie dat anders, maar ieder zijn/haar mening.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die beelden die ik voorbij zag komen hier. Dat typeer ik zeker na andere landen als niks.
Wtf die vrouwelijke backingvocals inderdaad?! Klinkt meteen heel anders.quote:
Ja tuurlijk, maar weet ook niet of dat passend zou zijn geweest. En Kroatië is toch wel weer iets anders dan Nederland. Wellicht niet per se een jury nummer maar wel meer een “nummer” in de jurytermenquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat er best iets mogelijk was om beide aan te spreken. Helemaal als we Kroatië straks wel zien winnen met dat nummer, aangezien dat normaal ook niet iets voor de jury is.
Ja dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:46 schreef Greys het volgende:
Oh wtf ik hoor die vrouw nu ook zingen ja. Waar komt die nou weer vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |