Het meest bijzonder vind ik dat de EBU een eigen streamplatform heeft (live en vod) waar omroepen (ook commerciëlen) gebruik van kunnen maken en dat ze voor het songfestival blijkbaar een extern partij gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Geachte mejuffrouw Grijs,
Sorry, maar geen sorry. Nu doet ie het echt.
Met vriendelijke groet,
Het Bedrijf van de Stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
The Bridge, all over againquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef Dave het volgende:
Kennelijk wat gedoe op de brug tussen Kopenhagen en Malmo, maar lijkt voorbij te zijn. Eerste berichten hadden het over protesten, maar geloof dat het een persoon was die onwel was gewordne.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het meest bijzonder vind ik dat de EBU een eigen streamplatform heeft (live en vod) waar omroepen (ook commerciëlen) gebruik van kunnen maken en dat ze voor het songfestival blijkbaar een extern partij gebruiken.Toen ik in het buitenland woonde heel veel gekeken. Voordat de OS-rechten werden verkocht echt een perfect platform om sport te kijken,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Op zich wel een aanrader voor degenen die die serie nog niet hebben gezien. Kijk dan wel de Zweeds/Deense variant.quote:
Er zijn nu geen jury's.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Maar ehm die jury’s kijken ook via een stream toch? Die werkt dus wel?
Hopelijk wel via een ander systeem. Anders dan moeten ze een zwart scherm punten gevenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Maar ehm die jury’s kijken ook via een stream toch? Die werkt dus wel?
Eens. Elke remake... Van The Tunnel tot de Amerikaanse versie is he-le-maal rukquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Op zich wel een aanrader voor degenen die die serie nog niet hebben gezien. Kijk dan wel de Zweeds/Deense variant.
Niet dat ik het prachtig vind verder, maar wel echt een stuk beter. Oogt veel minder cheap dan die vorige.quote:
Back-up jury's welquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nu geen jury's.
En die van vrijdagavond gaat over de satelliet geloof ik naar de juryleden. Dus die werkt vast beter.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het meest bijzonder vind ik dat de EBU een eigen streamplatform heeft (live en vod) waar omroepen (ook commerciëlen) gebruik van kunnen maken en dat ze voor het songfestival blijkbaar een extern partij gebruiken.Het is nog een Nederlands bedrijf ook naar ik heb begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Er is toch een juryvote? Of was die vanmiddag?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nu geen jury's.
En die van vrijdagavond gaat over de satelliet geloof ik naar de juryleden. Dus die werkt vast beter.
Misschien wel mijn favoriet van alles wat ik gezien heb, zulke goede acteurs ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Op zich wel een aanrader voor degenen die die serie nog niet hebben gezien. Kijk dan wel de Zweeds/Deense variant.
Was eergister toch ook niet van de middagshow maar van de avondshow?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen beelden gezien van vanmiddag, niet eens een screenshot. Zouden ze dat opgelost hebben?
Sagaquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wel mijn favoriet van alles wat ik gezien heb, zulke goede acteurs ook.
Ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oef. Vond die andere outfit dan toch beter.
Hebben ze opgelost door iedereen storing te gevenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen beelden gezien van vanmiddag, niet eens een screenshot. Zouden ze dat opgelost hebben?
Nee middagshow ook alquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Was eergister toch ook niet van de middagshow maar van de avondshow?
Gistermiddag al.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Was eergister toch ook niet van de middagshow maar van de avondshow?
Als je niks ziet, kun je ook niks delenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hebben ze opgelost door iedereen storing te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |