Leuk, maar ik blijf dit wat ongeďnspireerd vinden allemaal?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:41 schreef Dave het volgende:
[ x ]
Oh @:greys waarschijnlijk toen de stream hing idd
Dat kan volgend jaar beter. Waar dan ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leuk, maar ik blijf dit wat ongeďnspireerd vinden allemaal?gewoon hun eigen nummer en dat is het.
Ik vind deze twee zo fijn om naar te luisteren.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat doet Jan Roos trouwens in de visuals op die vierde foto?
[ afbeelding ]
Geachte mejuffrouw Grijs,quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:02 schreef Greys het volgende:
Kreeg een mail van het bedrijf van de stream dat het nu echt gefixt zou zijn. Meteen zit ie weer vast.
Gelukkig is het geen Nederlands bedrijf, dat zou dan nog afstralen op Joost ook!quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:02 schreef Greys het volgende:
Kreeg een mail van het bedrijf van de stream dat het nu echt gefixt zou zijn. Meteen zit ie weer vast.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat doet Jan Roos trouwens in de visuals op die vierde foto?
[ afbeelding ]
Mogelijk wel veel mensen te laat voor de show.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef Dave het volgende:
Kennelijk wat gedoe op de brug tussen Kopenhagen en Malmo, maar lijkt voorbij te zijn. Eerste berichten hadden het over protesten, maar geloof dat het een persoon was die onwel was gewordne.
Staat de stream ook in de file?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Mogelijk wel veel mensen te laat voor de show.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Geachte mejuffrouw Grijs,
Sorry, maar geen sorry. Nu doet ie het echt.
Met vriendelijke groet,
Het Bedrijf van de Stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |