We schrijven Rotterdam 2025 vast met potlood opquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:38 schreef Greys het volgende:
Eindelijk Joost gezien.
Eerste eerlijke mening:
De vrouwenstem is weg aan het begin gelukkig!
Vocaal erg nerveus in het begin. De staging is echt een grote chaos-achtbaan. In a good way.
De EUROpapa is wel wat schreeuwerig.
Publiek gilde keihard bij het hakken. Dat was écht feest.
Hij was echt emotioneel aan het eind. Groot applaus.
Al met al prima en best indrukwekkend, maar vocaal niet heel sterk. Hoeft ook niet echt bij dit lied maar hopelijk morgenavond ietsje beter. Toch enorm trots op hem.
Satelliet feedquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind het wel weer bizar dat het account dat alle tv-beelden lekt geen last schijnt te hebben van haperingen
Je hebt daar echt geen maanlanding of AR voor nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was ondertussen al bang dat dat ook tegen zou vallen.
Ze hadden het gewoon niet zo moeten hypen.. gewoon het is wat het is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt daar echt geen maanlanding of AR voor nodig.
Haha, ik dacht net ook even, zul je zien dat ook dit tegenvalt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was ondertussen al bang dat dat ook tegen zou vallen.
Mustii slechter dan bij z'n eerste optreden vanavond.quote:I didn't spot anything particularly different about Mustii's performance this time from a technical POV, but he is much worse vocally this time than earlier, which is a big shame.
Kom door danquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:43 schreef HenkjeNL2 het volgende:
De tv versie van Joost is ondertussen ook al gelekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |