Ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oef. Vond die andere outfit dan toch beter.
Hebben ze opgelost door iedereen storing te gevenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen beelden gezien van vanmiddag, niet eens een screenshot. Zouden ze dat opgelost hebben?
Nee middagshow ook alquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Was eergister toch ook niet van de middagshow maar van de avondshow?
Gistermiddag al.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Was eergister toch ook niet van de middagshow maar van de avondshow?
Als je niks ziet, kun je ook niks delenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hebben ze opgelost door iedereen storing te geven
Maar er was toch wel wát te zien. Niet eens een screenshot tegengekomen.quote:
quote:Audible cheers for Greece from the arena! Marina was more in tune tonight than earlier so was probably just saving her vocals.
maar wel op tijd voor Joostquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Mogelijk wel veel mensen te laat voor de show.
quote:Nemo now, who starts off among the lowered ceiling lights as if coming on from back stage. Their new jumper has different shades of pink and whilst still a bit too garish is a bit better for me. Nemo is the focus of this performance, with their lovable energy the main selling point. The lighting is very dark but makes clever use of what little lights there are along with a lot of clever movement on their satellite dish. Massive cheers for the big notes which are hit perfectly and an absolute WOW moment.
quote:Overall it's still staging from the same 'stick the artist on random geometry' stagebook as Gjon in 2021, but for me it works. This still stands a great chance of winning.
MeeleesGodenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen beelden gezien van vanmiddag, niet eens een screenshot. Zouden ze dat opgelost hebben?
quote:Costume update for Czechia - the nipple bra is gone, replaced with a glittery red bra instead!
Misschien is dit achteraf lachwekkend, maar ik denk nu eigenlijk ook nog wel dat dit kan winnen.quote:
quote:Aiko is significantly better vocally than she has been in the preparties; even though there are heavy pre-recorded backings helping her out, you can still hear her and she is hitting the notes albeit breathily! The staging makes clever use of the cubes including a moment inside one of them and also includes pyro. Those who wrote this one off on the basis of poor vocals may want to reconsider. This was easily Aiko's best performance and the staging is great.
Waarom lachwekkend, Nemo móet winnen, is makkelijk het beste nummer dit jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is dit achteraf lachwekkend, maar ik denk nu eigenlijk ook nog wel dat dit kan winnen.
Ik kan visual surprises even niet meer horen.quote:The staging for this was really ingenious and delivers some visual surprises!
Zeker niet lachwekkend!quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is dit achteraf lachwekkend, maar ik denk nu eigenlijk ook nog wel dat dit kan winnen.
Ja omdat alles op Kroatië lijkt te wijzen nuquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom lachwekkend, Nemo móet winnen, is makkelijk het beste nummer dit jaar.
Ik gun het hen wel, maar ik vraag me toch nog steeds af wie er op gaat stemmen.... Vond Gjon Tears toegankelijker als nummer en hij deed het ook niet extreem goed in de televoting.quote:
Ja ik snap dat niet zo, Zwitserland is duidelijk beter. Maar Kroatië zal wel meer de grote gemene deler aanspreken dan (ook de bonkige hetero's enzo).quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja omdat alles op Kroatië lijkt te wijzen nu
quote:Now an ad break with another montage, though afraid I missed exactly what is tying these songs together
quote:Pin-drop silence as he steps away from the mike, with huge cheers as he nails the acapella section
Yes, the trick with the mic works with an entire stage too
Poor chap must be shattered, he's having a lie down at the start
quote:France is a bit like a whiter-lit Voila... is what I wanted to write, but actually there is quite a lot of differences. The camerawork is still largely very intimate, with a lot shot from one camera angle (Greece would probably like a word!), but also some clever shots where it's as if the camera is a person he's interacting with. The silence in the acapella section is palpable and powerful. He is smiling a lot more than I was expecting given the song and its lyrics, but other than that there is very little to fault here and it is going to do extremely well
Ik ben nog steeds benieuwd of die microfoon geen zaalgeluiden kan opvangen. Dat zaterdagavond Slimane onderbroken wordt door een hevige hoestbui van @TheVulture ofzoquote:
Straks echt een Loreen-achtige jury score plus een prima televote en hij wint, zou toch hilarisch zijn.quote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks echt een Loreen-achtige jury score plus een prima televote en hij wint, zou toch hilarisch zijn.
Zit in Groningen idd. En de stream provider is jet-stream (voorheen streamzilla) ook Gronings. Het hoeft niet persé aan de stream provider te liggen. Het kan ook zijn dat het aanleveren van het videosignaal niet goed gaat. De stream had af en toe rare hick ups dat je en klein stukje overslaat en dan kleine stukjes die 2 keer achterelkaar uit werden gezonden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nog een Nederlands bedrijf ook naar ik heb begrepen.
Nee, gewoon 379 punten van de jury, en dan 83 punten van het publiek.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks echt een Loreen-achtige jury score plus een prima televote en hij wint, zou toch hilarisch zijn.
En 50 anderen vooraan bij het podiumquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd of die microfoon geen zaalgeluiden kan opvangen. Dat zaterdagavond Slimane onderbroken wordt door een hevige hoestbui van @:thevulture ofzo
quote:Austria manages to create an atmosphere of its own with clever use of lighting and a lot of lasers. Kaleen starts immediately flat but gets better as the song goes on (helped by a lot of pre-recorded backings). The main issue for me here, much to my surprise, is the camerawork which is panning around too far out when it should be focussing on their choreography. The audience are having great fun and Kaleen's confidence is clearly bouyed by the cheers. This still has a good chance of qualifying to me, although I've always thought that it'll be appreciated by the casuals less than by the fans
Dit zou wel voor de grootste meltdown ooit zorgen bij de fansquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, gewoon 379 punten van de jury, en dan 83 punten van het publiek.
En splitscreen met Israël.
quote:The first shots are very effective with use of the camera and minimal light, with Saba sprinkling pocket sand atmospherically. There's a couple of clever backdrop moments, but I'm not really sure what they're trying to do with the 'shadow' Saba behind her on the backdrop. For ever clever moment, there's also a pretty aimless-seeming wide shot. Vocally she's good, much better than in DMGP, a little off on occasion but largely fine. Yet another song and performance in this semi which could go either way.
Voor mij andersom, Kroatië is echt een feestje live, maar ik ben ergens bang dat Oekraïne er nog mee vandoor gaatquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:31 schreef d_elise het volgende:
Ik heb liever Zwitserland dan Kroatië als winnaar, ja! Echt bizar knap hoe Nemo keer op keer alle noten haalt.
Ja, dat kunnen we voor de rest van het jaar popcorn inslaanquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zou wel voor de grootste meltdown ooit zorgen bij de fans
Ja het kan idd zijn dat het platform het zelf prima doet maar vanmiddag hebben we echt 6 nummers gemist ofzo. Gewoon compleet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zit in Groningen idd. En de stream provider is jet-stream (voorheen streamzilla) ook Gronings. Het hoeft niet persé aan de stream provider te liggen. Het kan ook zijn dat het aanleveren van het videosignaal niet goed gaat. De stream had af en toe rare hick ups dat je en klein stukje overslaat en dan kleine stukjes die 2 keer achterelkaar uit werden gezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |