Nouja wat ik zelf zo vreselijk vind aan Finland voel ik nu ook bij onze eigen staging wel.quote:
Dat lijkt me wat extreem, maar wat je ook van Finland vindt: het is een duidelijk idee en het wordt goed in beeld gebracht. Finland is staging maar geen lied, Nederland is een lied maar geen staging.quote:
1 stem verschilquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:32 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Eigenlijk dus 1e samen met Zwitserland, op ruime afstand van nummer 3!
Ik vraag me af wat er mis is met Letland. Het lied is best ok, hij zingt goed.. hoezo laatste?quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:32 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Eigenlijk dus 1e samen met Zwitserland, op ruime afstand van nummer 3!
Ballads zijn vaak niet leuk voor live publiek. Vrees wel voor Letland morgen. Die gaan straks onze NQ streak nog afpakkenquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er mis is met Letland. Het lied is best ok, hij zingt goed.. hoezo laatste?
Dat moet ook wel een beetje met je username natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:20 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Wel mijn guilty pleasure van dit jaar eigenlijk
Dan moeten ze ook volgend jaar niet kwalificerenquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ballads zijn vaak niet leuk voor live publiek. Vrees wel voor Letland morgen. Die gaan straks onze NQ streak nog afpakken
Jammer dat ze zo kinderachtig zijn, wellicht wordt je zo petty als je jarenlang in staat van oorlog leeft maar ik vind het vooral iets over het karakter van deze personen zeggen; narcistisch as fuck.quote:Op donderdag 9 mei 2024 07:58 schreef Nashipeer het volgende:
Dit was eerder al gedeeld, maar nu zie ik dat Joost de post helaas zelf ook heeft gezien. Dit is toch gewoon ultiem kinderachtig en debiel. Dit zijn geen willekeurige vrijwilligers achter de schermen met tekort aan aandacht, maar letterlijk de schrijfster van Hurricane en een danser die hetzelfde podium betreedt als Joost...
[ x ]
Ik sla na twee keer dezelfde show de derde even over, sorry. Heb visite vanmiddag. En vanavond is het al op tv en vier keer de hele show zien vind ik zelf net ietsje te.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:16 schreef Moira het volgende:
@:Greys @:Momo wie van jullie kijkt vanmiddag de stream? Kunnen we laatste updates qua staging/performance en eventuele vocale missers verwachten?
Ik log ook even in om naar Nederland te kijken. Bij Oostenrijk en Belgi is het denk ik echt straks het moment zelf op het podium hoe ze gaan zingen. Nogal verschillende optredens gezien over de tijd nu, van supervals tot wel ok.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:16 schreef Moira het volgende:
@:Greys @:Momo wie van jullie kijkt vanmiddag de stream? Kunnen we laatste updates qua staging/performance en eventuele vocale missers verwachten?
Wel typisch dat ook hier de outro is gekozen, of is het 1 op 1 de recap uit de uitzending?quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:33 schreef Funhouse het volgende:
De officile recap voor de rest of the world vote: https://streamable.com/r19q35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:58 schreef grazz het volgende:
Je ziet hier de visuals veel beterDit gaat helemaal goed komen joh, publiek maakt het af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:21 schreef hole1988 het volgende:
Van de visuals krijg je niet al te veel mee.Oh my, in goede kwaliteit ziet dat er wel super vet uit! En zeker compleet anders dan alle andere acts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de visuals krijg je niet al te veel mee.Ik vind dit eigenlijk nog slechter dan ik verwacht had, powerpointpresentatie is nauwelijks in beeld, die 2 vrienden van hem zijn nog nuttelozer op het podium dan we al dachten, maar misschien is het gebrek aan zang nog wel het ergste, dat was al een dingetje maar in deze versie loopt die echt gewoon helemaal niet meer te zingen, het is praten en schreeuwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zang hoeft niet goed te zijn leert de geschiedenis ons, maar in zijn geheel niet zingen lijkt me geen recept voor succes. Top-10 gaat nog lastig worden tegenover het andere visuele geweld en de goede stemmen met goede liedjes.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:58 schreef grazz het volgende:
Vanuit de zaal. Visuals zijn nu goed zichtbaar.ziet er best goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel benieuwd hoe dit vanavond op TV komt
heb er een goed gevoel over en net een beetje chickenvel van trots
... en huiver mee
Van de visuals krijg je niet al te veel mee.houdt het spannend tot vanavond!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
Van de visuals krijg je niet al te veel mee.Ik vind vooral de postcard wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar krijg je meer mee van de persoon Joost dan in het optreden zelf.
Leuk om hem na al die weken (in het toffe blauwe pak) in een joggingpak te zien. Zo anders.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind vooral de postcard wel leukDaar krijg je meer mee van de persoon Joost dan in het optreden zelf.
Van de visuals krijg je niet al te veel mee.Het publiek gaat wel echt goed op de actSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betere vocalen nu?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:09 schreef Momo het volgende:
Ik ben weer ingeschakeld omdat Joost zo moet, Mustii is nu aan de beurt.
Zonde van zo'n goed liedje! Ik hoop dat ie kwalificeert vanavond, maar ik begin daar toch wel iets minder in te geloven.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Het klinkt beter dan bij de eerste dress rehearsal, maar nog steeds een paar missers.
Maar ook al stemmen die niet mee dan had hij het nog eenvoudig gehaald. 24 miljoen views youtube ik bedoel maarquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:14 schreef Momo het volgende:
Voor de Q scheelt dat Belgi wel Frankrijk en Nederland hebben die meestemmen vanavond. Ik neig er naar dat hij het wel gaat halen nu.
Dit gaat over Belgiquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar ook al stemmen die niet mee dan had hij het nog eenvoudig gehaald. 24 miljoen views youtube ik bedoel maar
Stukje volksmennerquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:34 schreef Momo het volgende:
Publiek doet echt goed mee. Vocals vind ik eerlijk gezegd wel matig. Veel "come on", "can I hear you?" , "I love you" Maar goed het is niet de officile uitzending, een familieshow.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |