Oh vast maar hij zal de druk voor de hele week al wel voelen denk ik. Ik vind het knap. Van iedereen die daar staat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De finale, maar goed de halve finale zal wel een klap minder zijn.
Tuurlijk. Het kan ook fout gaan zoals bij Dion.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vast maar hij zal de druk voor de hele week al wel voelen denk ik. Ik vind het knap. Van iedereen die daar staat.
Vlak ook Ierland niet uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voorlopig doet Oekraïne het zeker niet minder qua respons na gisteravond. Het is echt niet zo'n fait accompli als de bookmakers er nu van maken.
Ik vind het wel tof dat ze hem ook een plek hebben gegeven dit jaar. ❤️quote:
Het is dat ze Joost niet echt gaan helpen, maar ben echt blij dat er juries zijn om zo'n krijsfestijn als dat Ierse nummer te downgraden. Met alle respect voor de perfecte staging, dat nummer is en blijft echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:36 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Vlak ook Ierland niet uit.
Op YouTube views afgaande kan Bambi zomaar de eerste semi hebben gewonnen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:45 schreef LoveProfuzion het volgende:
Bamby thug heeft een perfecte staging… het was zo creepy dat ik gelijk een bijbel heb gekocht. Maar winnen zal ze niet.
Mega knap. Wat een enorme druk moet je dan voelen zeg! En dat in combinatie met iedereen die er wat van vindt. Ga er maar staan!quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vast maar hij zal de druk voor de hele week al wel voelen denk ik. Ik vind het knap. Van iedereen die daar staat.
Zou Nederland wel eens kunnen winnen, feestje als laatste nummerquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:53 schreef Thrts het volgende:
Ben benieuwd naar de audience poll van zodadelijk
Ik gok dan dat de EBU Israël zo vroeg mogelijk willen neerzetten in de finale.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:56 schreef Funhouse het volgende:
In de ESCUnited stream vertelde Gabe trouwens hoe naar de sfeer was bij Israel, dat mensen echt aan het ruziën waren en zo. Dat is qua publiekssfeer ook helemaal niet fijn voor Gåte en Joost die daarna moeten.
Als je te veel vissen in de televote vijver hebt...quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:02 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Bambie gaat ook sowieso nog veel televotepunten binnenhalen, het is nog niet gespeeld.
We hebben even geteld in het Joost topic (of was dat hier?) maar elke artiest die de finale haalt doet het nummer dus VEERTIEN KEER daar in die twee weken. Denk dat er mensen inmiddels ook qua vermoeidheid al best soms emotioneel doorheen gaan zitten. Je merkt dat vaak later in de week, zag ook diverse mensen van fanpers enzo al tweeten dat ze er even doorheen zaten qua vermoeidheid met die lange intense dagen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het kan ook fout gaan zoals bij Dion.
Omdat iedereen nieuwsgierig is, van horen zeggen etc etc. Heel veel mensen gaan zich nu pas een beetje opmaken voor het festijn, die zijn er niet zo mee bezig als wijquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:02 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Bambie gaat ook sowieso nog veel televotepunten binnenhalen, het is nog niet gespeeld.
Hij zegt van een perfecte videoclip naar een 'homemade' optreden, had nog beter andersom gekund.quote:
Daar baal ik wel van, ja. De videoclip zit zó goed in elkaar en laat echt een concept zien, wat ik bij de staging niet zie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij zegt van een perfecte videoclip naar een 'homemade' optreden, had nog beter andersom gekund.
Mensen maken de staging echt veel te belangrijk. Wij hebben nog steeds een vd beste nummers dit jaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |