Het was iets in de 70 punten, maar in de eurojury deden ook landen mee die niet mee doen met ESF, dus dan moet je daarvoor corrigeren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer van. Nee dan laat maar zitten
Hoeveel threads moet men daarvoor doorzoeken 16?, plaats een link dan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Probeer je het nog maar een keer?
De tv-beelden zijn inmiddels al uitgelekt
Ja Zweden is erg creatief dit jaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Käärijä doet zijn hele nummer als interval?
De optimale plek is zo ongeveer 21e zoals @Momo ook aangaf. Waarom niet later? Geen idee. Ze proberen ook de liedjes die hoog scoren bij de televote op goede plekken te zetten in de eerste helft als ze de 1e helft loten. (zo richting het einde daarvan dus, zie Arcade die als 12e begon).quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ivm duur dat er gestemd kan worden? Is dat niet gereguleerd dan? Ik dacht van wel.
Danst Jesse hier ook weer mee? Aangezien hij toch al in Zweden is haha.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Danst Jesse hier ook weer mee? Aangezien hij toch al in Zweden is haha.
Die staan al meerdere keren in dit topic. Vanavond uitgelekt. Je hoeft niet meer dan 1 uur terug te zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:26 schreef Za het volgende:
[..]
Hoeveel threads moet men daarvoor doorzoeken, plaats een link dan.
Misschien dat 25 nummers achter elkaar ook wel heel intens zijn voor de kijker?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De optimale plek is zo ongeveer 21e zoals @:Momo ook aangaf. Waarom niet later? Geen idee. Ze proberen ook de liedjes die hoog scoren bij de televote op goede plekken te zetten in de eerste helft als ze de 1e helft loten. (zo richting het einde daarvan dus, zie Arcade die als 12e begon).
Briljante keuzequote:Op woensdag 8 mei 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Käärijä doet zijn hele nummer als interval?
ik zit al die filmpjes de hele tijd te replay-en. Nu nog even een volledig filmpje vanuit de zaal van vanavond.quote:
Ik had wel verwacht dat Käärijä een interval zou zijn maar niet dat hij zijn eigen nummer zou doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Briljante keuze, top Zweden!
Of had je liever nog een stukje Treble gezien
Je bedoelt dat de kijker na 21 liedjes gemiddeld genomen wat de aandacht zou verliezen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat 25 nummers achter elkaar ook wel heel intens zijn voor de kijker?
Oh ja, dat is er ook nogquote:
Ja maar jij moet voor 'm terug scrollen natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die staan al meerdere keren in dit topic. Vanavond uitgelekt. Je hoeft niet meer dan 1 uur terug te zoeken.
Ja, het is toch wel veel informatie achter elkaar. Maar onderzoek toonde aan dat de piek van uitslag rond 21 lag. Trouwens ook best wat mensen van plek 9 ofzo wonnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de kijker na 21 liedjes gemiddeld genomen wat de aandacht verliest?
Klopt, maar of Eurovisie het wil of niet, de werkelijkheid is dat je een land vertegenwoordigt en het dus hoe dan ook politiek wordt. Dus zwart/wit gezien heb je gelijk. Maar de wereld is niet zwart/wit en zal dat ook nooit worden. En ja, Hamas zijn inderdaad terroristen maar de regering van Israel is op dit moment net zo fout. En das kut voor Eden, ik had in dit geval hoe dan ook bedankt als artiest met zo'n regering... Dus dat zegt eigenlijk ook iets over haar. Gevolg: ze krijgt van een deel van het publiek boo's. It's all part of the game.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:21 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Heeft niks met haar te maken, wat je ook van de oorlog vindt
Ja, het is ook wel een hoop. Maar dat zou dan mogelijk ook betekenen dat vroeger met minder landen het optimum nog verder richting het einde lag ... en dat denk ik niet!?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, het is toch wel veel informatie achter elkaar. Maar onderzoek toonde aan dat de piek van uitslag rond 21 lag. Trouwens ook best wat mensen van plek 9 ofzo gewonnen.
Oh dat weet ik niet, maar dit was onderzoek van de laatste 10 jaar ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel een hoop. Maar dat zou dan mogelijk ook betekenen dat vroeger met minder landen het optimum nog verder richting het einde lag ... en dat denk ik niet!?
Voorlopig doet Oekraïne het zeker niet minder qua respons na gisteravond. Het is echt niet zo'n fait accompli als de bookmakers er nu van maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:10 schreef Fred_B het volgende:
Kroatië voor de winst nu onder de 2. Op 1,96 nu.
De kogel lijkt dus door de krk, en we kunnen Zagreb gaan boeken?
De finale, maar goed de halve finale zal wel een klap minder zijn.quote:
Ik zie het nu ook op zijn Insta ja. Nooit geweten dat ik een favoriete danser zou gaan krijgen bij het songfestival.quote:
Odds van 2 betekent ook zo'n 50% kans van niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voorlopig doet Oekraïne het zeker niet minder qua respons na gisteravond. Het is echt niet zo'n fait accompli als de bookmakers er nu van maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |