quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:03 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nou, alle ballen op het rokin dan maar. Wel beetje accuraat graag, ik woon er redelijk dichtbij 😁
Sorry man ... AchJa heeft het bevel al doorgegeven. Ik zou willen zeggen 'leuk je gekend te hebben', maar ik sta er eerlijk gezegd nogal onverschillig in.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is Amsterdam. Fuck enige precisie. Geef ons die Robert Duvall shit.
Hoort bij rellen.quote:
VAN JE ANTIFA VRIENDEN HE?! WE WISTEN HET WEL !!!quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kreeg via whatsapp e.e.a. doorgestuurd.
Het lint met "gas gas gas" ligt er al...quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:03 schreef Divje het volgende:
Knal toch wat flashbangs en traangas die meute in.
Je kunt veel zeggen inderdaad, maar niet dat dit wappies zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vraag ik me de hele tijd al af... De wappies hebben eindelijk een punt..
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier in Utrecht de universiteitsbibliotheek ook weer bezet. Nou, als ik zo naar de beelden kijk dan denk ik dat dit voor vrijwel allemaal de eerste keer is dat ze zich in een dergelijk gebouw bevinden.
Do You Smell That!!!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is Amsterdam. Fuck enige precisie. Geef ons die Robert Duvall shit.
Soort van open wondquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
Nou de hele bouwput wordt ook leeggejat
Duurt het nog langer om dat open riool af te krijgen
het loopt de Spui-gaten uitquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
Nou de hele bouwput wordt ook leeggejat
Duurt het nog langer om dat open riool af te krijgen
ME krijgt altijd Cobra's naar zich toe gegooid, mogen ze best eens een keer andersom doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:03 schreef Divje het volgende:
Knal toch wat flashbangs en traangas die meute in.
Neuh, ik zit er tien minuten wandelen vandaan, bij de Heineken Brouwerij ongeveerquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijd om ramen en deuren te barricaderen
#betrapsquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:05 schreef probeer het volgende:
[..]
VAN JE ANTIFA VRIENDEN HE?! WE WISTEN HET WEL !!!
Zit jij daar nu? Als student? Medewerker? Docent? Dakloze?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier in Utrecht de universiteitsbibliotheek ook weer bezet. Nou, als ik zo naar de beelden kijk dan denk ik dat dit voor vrijwel allemaal de eerste keer is dat ze zich in een dergelijk gebouw bevinden.
Die ligt echt niet zomaar open. En die kunnen die gasten ook niet zomaar open zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:06 schreef XSbig het volgende:
Rellen bij een openliggende gasleiding Genot.
Het aantal likes geeft dat wel aan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoort bij rellen.
En in vergelijking bij veel rellen valt dat gebouw reuze mee. Dat moet je gewoon toegeven.
Is volgens mij van Joodse komaf.quote:
Caribisch Carnaval.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben ooit bij een concert geweest, toen speelden ze ook op olievatten en hekken en dingen, hoe heet dat ook alweer
Africa in Concert?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben ooit bij een concert geweest, toen speelden ze ook op olievatten en hekken en dingen, hoe heet dat ook alweer
Gewoon zeggen dat het een fakkel is. Brabanders trappen er ook in dus deze gekkies vast ook welquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:07 schreef Zoddie het volgende:
[..]
ME krijgt altijd Cobra's naar zich toe gegooid, mogen ze best eens een keer andersom doen.
Bedankt hè 😁quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:05 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Sorry man ... AchJa heeft het bevel al doorgegeven. Ik zou willen zeggen 'leuk je gekend te hebben', maar ik sta er eerlijk gezegd nogal onverschillig in.
RUN GARY RUN !!!
Blue Man Group??quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ow, dat kan ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn na onderzoek.
Einsturzende Neubauten…quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Met gebitsproblemen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een fakkel is. Brabanders trappen er ook in dus deze gekkies vast ook wel
Alhoewel, Brabanders zijn ook wel echt héél erg dom
Daar is zaterdag een landelijke demo, tot danquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:07 schreef MadMaster het volgende:
De Dam komt steeds dichterbij…
[ afbeelding ]
Drum 'n fence?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Zijn gewoon high van al die productie daar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een fakkel is. Brabanders trappen er ook in dus deze gekkies vast ook wel
Alhoewel, Brabanders zijn ook wel echt héél erg dom
Safri Duo?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Die kut moet eens wat besluiten gaan nemen, en rap ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Halsema heeft morgen wel wat uit te leggen
Moet even plassen en dan geef ik het startsein, ok?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Echt waar wachten ze op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |