Denk dat je alleen maar bereikt dat nog meer mensen die koers gaan volgen (de PVV is in elk geval here to stay, onder meer met dank aan de studenten).quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het gaat er niet zo zeer om of de mensen in Gaza dit volgen, die hebben hele ander dingen aan hun hoofd.
Maar je laat zo merken dat niet iedereen de koers volgt die bijvoorbeeld de Nederlandse regering uitvoert. Je laat zelfs merken in opstand/verzet te komen.
Wat mij betreft maken ze er net als het midden-oosten gewoon een parkeerplaats vanquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En het was nog lang onrustig in Amsterdam
Kapitale fout om iedereen te laten gaan. Over het algemeen niks gelogen aan zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wil nog niet zo lukken met die de-escalatie.
Klopt ja, scooterhelmpjes nog op.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
Waar je net vooral heel veel langharig tuig zag hebben de booslims zich nu volgens mij ook aangesloten
Die is er niet had ik vernomen in dit topicquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik zou voor de algemene veiligheid van eigen mensen eerst het waterkanon inzetten
Kan jij regelen dat we F35's inzetten? Stuur Steur ff een appje.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:54 schreef AchJa het volgende:
Staan daar geen laadpalen? Kan er wat stroom op die hekken gezet worden.
We hebben die Duitse volgens mij nog altijd in bruikleen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die is er niet had ik vernomen in dit topic
Intifada in 020quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Als het straattuig zich er mee gaat bemoeien, wordt het nog een lange avond
Die was laatst ook in Rotterdam toch tijdens de bekerfinale?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:56 schreef FvanS het volgende:
[..]
We hebben die Duitse volgens mij nog altijd in bruikleen.
Ik zeg DOEN!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:54 schreef AchJa het volgende:
Staan daar geen laadpalen? Kan er wat stroom op die hekken gezet worden.
Alle grachtenpanden dekoloniseren?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
Ik hoop dat heel Amsterdam daar in protest komt.
Ik ook. Zitten hier genoeg Joden die dat tuig een pak slaag wil geven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
Is die shovel nog in de buurt?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan een hoop van die demonstranten zeggen, maar ik gok zomaar dat de meeste ng nooit zoveel fysieke arbeid verricht hebben als nu, tijdens het bouwen van de barricades.
Krijg er flinke "against the current thing" vibes van idd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Dit heeft allemaal echt compleet niks met demonstreren te maken. Zijn de huis-tuin-en-keuken relschoppertjes.
Tijd voor korte metten.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
Niet gezien net hoe hard het ineens ging rennen toen het AT er 1 uit wilde hebben?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:51 schreef RipCity het volgende:
Mag ondertussen wel wat versterking aankomen. Zonder paarden e.d. ga je dit niet zomer wegkrijgen
Ex-bij1.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Ach die mongool van Bij1 is er ook weer bij zie ik.
Tegen Israël?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
Niet alleen hun, maar dit moet je toch niet iedere keer willen voor je deur.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ook. Zitten hier genoeg Joden die dat tuig een pak slaag wil geven.
Hij deed iets met patriots, toch? Lusten die ook gronddoelen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Kan jij regelen dat we F35's inzetten?
Die zijn straks de pineut..quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Laat de ME zich gewoon inbouwen. Wie staat daar aan het roer?!
Ja, wordt nog een soort Hoek van Holland straksquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Laat de ME zich gewoon inbouwen. Wie staat daar aan het roer?!
Tegen de methodes van Israel.quote:
Hier in Utrecht de universiteitsbibliotheek ook weer bezet. Nou, als ik zo naar de beelden kijk dan denk ik dat dit voor vrijwel allemaal de eerste keer is dat ze zich in een dergelijk gebouw bevindenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Krijg er flinke "against the current thing" vibes van idd.
Geen idee. Je zou denken dat ook een luchtafweerraket, uiteindelijk gewoon weer naar beneden komt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:58 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hij deed iets met patriots, toch? Lusten die ook gronddoelen?
Dan maar dodenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wordt nog een soort Hoek van Holland straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |