LOLquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bizar veel schade valt denk ik nog best mee, en het is ook weer niet zo dat iedereen die demonstreert ervoor verantwoordelijk is. Schade is bij bijna elk grootschalig protest niet te voorkomen, ook historisch gezien. Bij de boerenprotesten had je ook veel schade, bij de protesten in de jaren 60 nog veel meer.
Dit is al voorbij voordat het donker wordt. Ik had op zn minst een avondvullend programma verwacht. Die zoomers kunnen ook niks.quote:
Wat erg zeg. Iets op een gevel schrijven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bekladden van het interieur gaat inderdaad per ongeluk. Man, man..
Ja, zo. Ik mag hopen dat ze uit die partij gemikt wordt. Allemaal verontwaardigt toen Wilders meer of minder riep, dan zou dit ook niet kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sabine en Halsema zijn beide van GroenLinks. Dat lijkt Sabine nu, gisteren en in het verleden niet te weerhouden haar woorden zorgvuldiger af te wegen
Zeker!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef Perrin het volgende:
Spreekt er in Amsterdam nog wel iemand Nederlands?
In een brievenbus, in de gracht, achter een auto, in een steegje, overal waar ze op koningsdag ook plassen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar zou je eigenlijk kunnen plassen bij zoiets?
#firstworldproblems
Gaat wel iets verder hoor. Heb je de foto's niet gezien?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Iets op een gevel schrijven.
Je hebt je ogen in je zak zitten? Schade bij een demonstratie is tot bepaalde limieten best te accepteren, maar als je kijkt wat voor tyfuszooi ze binnen gemaakt hebben...quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bizar veel schade valt denk ik nog best mee, en het is ook weer niet zo dat iedereen die demonstreert ervoor verantwoordelijk is. Schade is bij bijna elk grootschalig protest niet te voorkomen, ook historisch gezien. Bij de boerenprotesten had je ook veel schade, bij de protesten in de jaren 60 nog veel meer.
Als je zelf de schade niet hoeft te betalen niet nee... Maar goed, dat hoeven deze types niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef mascara-klodder het volgende:
De Arafatsjaaltjesfabriek overuren heeft gemaakt.
Ik hoop dat ze niet uit de partij wordt gemikt en dat GL-PvdA helemaal klapt door dit soort patiënten binnen de gelederen. Hier is zelfs Dion Graus niks bij.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, zo. Ik mag hopen dat ze uit die partij gemikt wordt. Allemaal verontwaardigt toen Wilders meer of minder riep, dan zou dit ook niet kunnen.
Ik wist niet dat TV's tegenwoordig ook onderdeel zijn van een gevel.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Of poepen, je zou maar nodig moeten, ook als agent zijnde.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar zou je eigenlijk kunnen plassen bij zoiets?
#firstworldproblems
Welke groepen voelen zich altijd het meest aangevallen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom gaat het over vegans en lesbiennes?
Ik vraag me echt serieus af hoe mensen dit schokkend kunnen vinden. Ik zie dat er wat stenen weg zijn en er is wat getekend op de muur.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt je ogen in je zak zitten? Schade bij een demonstratie is tot bepaalde limieten best te accepteren, maar als je kijkt wat voor tyfuszooi ze binnen gemaakt hebben...
#vegansforgaza #lesbiansforgazaquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom gaat het over vegans en lesbiennes?
Dode vrouwen en kinderen in Gaza vind ik nog net iets erger, al is het beide natuurlijk om van te schrikken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
LOL
Bekladden van het interieur gaat inderdaad per ongeluk. Man, man..
Je schrikt je kapot wat de kosten zijn voor verf van een gevel te verwijderen is/was niet voor niets een bureau halt klusje..quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je zelf de schade niet hoeft te betalen niet nee... Maar goed, dat hoeven deze types niet.
Toch tijd voor een brilletje.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af hoe mensen dit schokkend kunnen vinden. Ik zie dat er wat stenen weg zijn en er is wat getekend op de muur.
Je hebt de beelden van binnen niet gezien dus?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af hoe mensen dit schokkend kunnen vinden. Ik zie dat er wat stenen weg zijn en er is wat getekend op de muur.
Is voor Agenten gewoon geregeld, dan laat je je even aflossen en ga je je ding doen. Op de A10 liet de Politie gewoon een Toiletwagen en en Snackkraam komen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of poepen, je zou maar nodig moeten, ook als agent zijnde.
Heb vandaag ergens de NL vlag gemist.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
44 Jaar geleden, ook op het Rokin:
[ afbeelding ]
Door dingen te vernielen stop je niet dat die mensen doodgaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dode vrouwen en kinderen in Gaza vind ik nog net iets erger, al is het beide natuurlijk om van te schrikken.
Ja, net als de mensen die op 7 oktober vermoord zijn. Dan valt een kapotte tv idd mee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dode vrouwen en kinderen in Gaza vind ik nog net iets erger, al is het beide natuurlijk om van te schrikken.
Nee, ik denk dat jij iets meer naar buiten moet. Die demonstratie stelt geen ruk voor.quote:
Wedden dat er ook ergens op de grond gescheten is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bij die kopjekoffiewappierellen op het museumplein ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:06 schreef spoilert het volgende:
[..]
Is voor Agenten gewoon geregeld, dan laat je je even aflossen en ga je je ding doen. Op de A10 liet de Politie gewoon een Toiletwagen en en Snackkraam komen.
Ben je weer op reacties uit?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Uurtje factuurtjequote:Op woensdag 8 mei 2024 20:07 schreef loveli het volgende:
De ME krijgt niet per handeling betaald, gok ik.
Laat lekker gaan joh, het enige antwoord wat die lui kunnen geven is ''De dode vrouwen en kinderen in Gaza''quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, net als de mensen die op 7 oktober vermoord zijn. Dan valt een kapotte tv idd mee.
Eigenlijk geeft dat ze een vrijbrief om de binnenstad te slopen toch?
Je kunt wel een statement maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Door dingen te vernielen stop je niet dat die mensen doodgaan.
Dat maakt helemaal niets uit als het jezelf geen cent kost.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je schrikt je kapot wat de kosten zijn voor verf van een gevel te verwijderen is/was niet voor niets een bureau halt klusje..
We hebben het over de aangerichte schade toch? Wat heeft de manier van demonsteren daar wat mee te maken?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij iets meer naar buiten moet. Die demonstratie stelt geen ruk voor.
Demonstreren is iets anders dan dingen vernielen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt wel een statement maken.
Of gebruik maken van je recht om te demonstreren.
Je bent echt een walgelijk stuk vreten als je dit probeert goed te praten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Stille tochten waren statements.. Dit niet, dit is haat kweken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo ziet menig studentenhuis er ook uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Queers for Pal is vrij schokkend.
[ afbeelding ]
En het statement is? Als buitenlandse student heb ik de uni in het land waar ik te gast ben vernield, nu zullen ze wel luisteren? Of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Betaal jij het?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar wat hebben vrouwen en kinderen in Gaza er precies aan dat jij een statement maakt als dat verder tot niets leidt?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wow sow dan, stoere boyquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo ziet menig studentenhuis er ook uit.
Ik ageerde vooral tegen het woordje schokkend. Als je dit schokkend vindt ben je echt geen fuck gewend.
Als dit jouw normaal is is het pas schokkend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo ziet menig studentenhuis er ook uit.
Ik ageerde vooral tegen het woordje schokkend. Als je dit schokkend vindt ben je echt geen fuck gewend.
De (Amerika) college tour.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Je zal maar als toerist dit zien.
Om je kapot te schamen.
Dat ze zich nog hebben ingehouden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We hebben het over de aangerichte schade toch? Wat heeft de manier van demonsteren daar wat mee te maken?
Mensen wilden na honderdzevenenveertig waarschuwingen nog niet uit zichzelf verplaatsen dus krijgen ze wat hulpquote:
We are peacefull, what are you?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat ze zich nog hebben ingehouden.
Ze hadden ook de boel in de fik kunnen zetten,of buiten de UvA zich uit te gaan leven op bijvoorbeeld auto's, huizen en voorzieningen.
Niks natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar wat hebben vrouwen en kinderen in Gaza er precies aan dat jij een statement maakt als dat verder tot niets leidt?
Nog niet al te lang geleden zat die aan het andere kant van het spectrum. Beetje Arnoud van Doorn/ Joram van Klaveren scenario. Niet stabiel.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent echt een walgelijk stuk vreten als je dit probeert goed te praten.
''WEET JE WEL WAT DIT ALLEMAAL KOST?!?!?''quote:
Misschien moeten we de Randstad gewoon uit Nederland gooien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
Mijn kinderen gaan later lekker naar een universiteit in de provincie.
Ik zeg nergens dat het normaal is. Maar het is verre van schokkend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als dit jouw normaal is is het pas schokkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |