Je kunt wel een statement maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Door dingen te vernielen stop je niet dat die mensen doodgaan.
Dat maakt helemaal niets uit als het jezelf geen cent kost.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je schrikt je kapot wat de kosten zijn voor verf van een gevel te verwijderen is/was niet voor niets een bureau halt klusje..
We hebben het over de aangerichte schade toch? Wat heeft de manier van demonsteren daar wat mee te maken?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij iets meer naar buiten moet. Die demonstratie stelt geen ruk voor.
Demonstreren is iets anders dan dingen vernielen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt wel een statement maken.
Of gebruik maken van je recht om te demonstreren.
Je bent echt een walgelijk stuk vreten als je dit probeert goed te praten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af hoe mensen dit schokkend kunnen vinden. Ik zie dat er wat stenen weg zijn en er is wat getekend op de muur.
Stille tochten waren statements.. Dit niet, dit is haat kweken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo ziet menig studentenhuis er ook uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Queers for Pal is vrij schokkend.
[ afbeelding ]
En het statement is? Als buitenlandse student heb ik de uni in het land waar ik te gast ben vernield, nu zullen ze wel luisteren? Of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Betaal jij het?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af hoe mensen dit schokkend kunnen vinden. Ik zie dat er wat stenen weg zijn en er is wat getekend op de muur.
Maar wat hebben vrouwen en kinderen in Gaza er precies aan dat jij een statement maakt als dat verder tot niets leidt?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wow sow dan, stoere boyquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo ziet menig studentenhuis er ook uit.
Ik ageerde vooral tegen het woordje schokkend. Als je dit schokkend vindt ben je echt geen fuck gewend.
Als dit jouw normaal is is het pas schokkend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo ziet menig studentenhuis er ook uit.
Ik ageerde vooral tegen het woordje schokkend. Als je dit schokkend vindt ben je echt geen fuck gewend.
De (Amerika) college tour.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Je zal maar als toerist dit zien.
Om je kapot te schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |