LOLquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bizar veel schade valt denk ik nog best mee, en het is ook weer niet zo dat iedereen die demonstreert ervoor verantwoordelijk is. Schade is bij bijna elk grootschalig protest niet te voorkomen, ook historisch gezien. Bij de boerenprotesten had je ook veel schade, bij de protesten in de jaren 60 nog veel meer.
Dit is al voorbij voordat het donker wordt. Ik had op zn minst een avondvullend programma verwacht. Die zoomers kunnen ook niks.quote:
Wat erg zeg. Iets op een gevel schrijven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bekladden van het interieur gaat inderdaad per ongeluk. Man, man..
Ja, zo. Ik mag hopen dat ze uit die partij gemikt wordt. Allemaal verontwaardigt toen Wilders meer of minder riep, dan zou dit ook niet kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sabine en Halsema zijn beide van GroenLinks. Dat lijkt Sabine nu, gisteren en in het verleden niet te weerhouden haar woorden zorgvuldiger af te wegen
Zeker!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef Perrin het volgende:
Spreekt er in Amsterdam nog wel iemand Nederlands?
In een brievenbus, in de gracht, achter een auto, in een steegje, overal waar ze op koningsdag ook plassen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar zou je eigenlijk kunnen plassen bij zoiets?
#firstworldproblems
Gaat wel iets verder hoor. Heb je de foto's niet gezien?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Iets op een gevel schrijven.
Je hebt je ogen in je zak zitten? Schade bij een demonstratie is tot bepaalde limieten best te accepteren, maar als je kijkt wat voor tyfuszooi ze binnen gemaakt hebben...quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bizar veel schade valt denk ik nog best mee, en het is ook weer niet zo dat iedereen die demonstreert ervoor verantwoordelijk is. Schade is bij bijna elk grootschalig protest niet te voorkomen, ook historisch gezien. Bij de boerenprotesten had je ook veel schade, bij de protesten in de jaren 60 nog veel meer.
Als je zelf de schade niet hoeft te betalen niet nee... Maar goed, dat hoeven deze types niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Iets op een gevel schrijven.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:01 schreef mascara-klodder het volgende:
De Arafatsjaaltjesfabriek overuren heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |