Dat geld had je ook door de plee kunnen spoelen.quote:
Gisteren netjes 14de, vandaag 7de. Je moet die jongens vertrouwen geven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geld had je ook door de plee kunnen spoelen.
21e denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gisteren netjes 14de, vandaag 7de. Je moet die jongens vertrouwen geven.
Dat denk ik ook bij Max maar hij is wel zwart!quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geld had je ook door de plee kunnen spoelen.
Ik had Kanter de afgelopen 2 dagen al dus als hij nu opeens gaat presteren ga ik met dingen smijten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook bij Max maar hij is wel zwart!
En ik heb ook Biermans.
Die kans is groter jaquote:
Kanter geef ik meer kans, probleem is dat ik niet weet of ze voor hem gaanquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook bij Max maar hij is wel zwart!
En ik heb ook Biermans.
Ze gaan voor hem.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kanter geef ik meer kans, probleem is dat ik niet weet of ze voor hem gaan
Yup. Die heeft gisteren wat gerookt denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ewan 2e van het peloton en Mihkels 6e. Mooi.
Het waarschijnlijk winnende team van vandaag:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=6734
Al gekeken hoeveelste hij geworden is?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die kans is groter jaMaar je moet iets proberen he, zou ook niet weten wie ik anders had moeten kiezen. Jakobsen had ik de afgelopen 2 dagen en dat was niks, dus die heb ik er maar uitgegooid. Zul je zien dat die vandaag ineens wel presteert.
Een vermoeden, een vermoeden van. Dat of een TBS patient.quote:
En 13 grijs ook nog. Zal hopelijk genoeg zijn voor top 30quote:
Ik 12e van de dag en ook ruim 300 plekken gestegenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:07 schreef franklop het volgende:
19e van de dag, 300+ plekken gestegen maar niet stijger van de dag
Pelayo!!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef wimderon het volgende:
Dagwinnaar @:Robbiati is ook een FOK!ker.
Of alleen renners van UAE en Ineos opstellenquote:
Ik heb nu 4x Ineosquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Of alleen renners van UAE en Ineos opstellen
Milesi rijdt het hele jaar al kutquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Hoole zwart, jeetje.
En grijze Milesi, hup hup.
Het ziet er goed uit voor je.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Hoole zwart, jeetje.
Haha, hoe kwam je erop om Milesi te nemen. Ik heb even zijn resultaten gezien in PCS, maar jij hebt blijkbaar een glazen bol?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Hoole zwart, jeetje.
Goede wissel achquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milesi rijdt het hele jaar al kut
Ik had Schach maar toch gewisseld voor Mikkel. Top 7, Luts, Tratnik.
Zakken al weg dus zou het wat uitmaken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:23 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Haha, hoe kwam je erop om Milesi te nemen. Ik heb even zijn resultaten gezien in PCS, maar jij hebt blijkbaar een glazen bol?
Arensman eruit voor Foss is ook jammerquote:
De vraag is wie er z'n 12e/14e/16e plek gaat verdedigen en wie zin heeft in avontuur.quote:
Bardet leek mij ook wat te dicht te staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hup de hele pfeerdenstal. Storer vergeten is wel mokerdom. Bardet bewust geskipt.
Ik zie maar 3 renners die ik heb in de kopgroep.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:28 schreef silverhill het volgende:
Ok, ik dacht ik doe Pellizzari als educated guess voor dark horse. Blijkbaar dacht 42,5% van alle andere spelers er ook zo over? Echt hoe dan.
Ja, zonder Potjekar wordt het lastig vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:31 schreef Pino112 het volgende:
Alleen Storer. Verkeerde PP, verkeerde EF.
Dit wordt niks.
MIJN Geschke had gewonnen inderdaad.quote:
Ja, ik ben echt woestquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit had een absolute topdag kunnen wezen, helaas.
Te goed geluisterd naar Axel Gaard. Gisteravond had ik nog een volledig klassementsteamquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Pogacar niet opstellen is altijd vragen om problemen.
Goed gegokt. Ik zag niet hoe dit voor het klassement ging zijn, maar het kon dus toch.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
1-5, 7, 9 + Quintana en Pellizari. Zal wel behoorlijk gaan stijgen
Dat wordt rittenkapen.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso mislukte dag nu ik minuut te laat keek op CM vandaag genot
Jeetje hoe kun je hier nul man mee hebben? Ik vind 3 al weinig maar komt omdat ik een te grote pfeerdenstal heb. Costiou en Cepeda ga ik niet meer kiezenquote:
Noodgang heeft 9 zwarte paarden waarvan er 0 in de kopgroep zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje hoe kun je hier nul man mee hebben? Ik vind 3 al weinig maar komt omdat ik een te grote pfeerdenstal heb. Costiou en Cepeda ga ik niet meer kiezen
Ziek geworden op de rustdag zekerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Noodgang heeft 9 zwarte paarden waarvan er 0 in de kopgroep zitten.
Ook Vluchters --> Klassementquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje hoe kun je hier nul man mee hebben? Ik vind 3 al weinig maar komt omdat ik een te grote pfeerdenstal heb. Costiou en Cepeda ga ik niet meer kiezen
Ik moet stagehunten dus heb 9 klassement gekozenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milan en Grofs enzo?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Noodgang heeft 9 zwarte paarden waarvan er 0 in de kopgroep zitten.
quote:
835e en 836e van de dag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:45 schreef hhh38 het volgende:
Gewaagde keus vandaag.Ja daar dacht ik ook al over na. Dat zal geen pfeerd zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ben al gezakt van 1 naar 267, het maakt allemaal toch niets meer uit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al over na. Dat zal geen pfeerd zijn.
Aniolkowski ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer Ballerina geen knol. Wij juichen tegen Dainese, Ewan, dat soort gasten
Niet eens in de subliekquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:00 schreef dwerg het volgende:
Vroeger stond het ww nog wel eens in de OP.
Weet niet of je er nog in kan, maar bij dezequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:18 schreef wimderon het volgende:
https://cyclingmaster.nl/sl_beheer.php?jid=8
leukerubriek
@Slobeendquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:00 schreef dwerg het volgende:
Vroeger stond het ww nog wel eens in de OP.
Ik volg de voorspellers maar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt geen idee vandaag. Van sterke sprinters tot vluchters tot Potjakker
Dat wordt wel gewoon 1,2,3, ik zou niet klagen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:54 schreef VoMy het volgende:
Alaflip, Hermans+Narvaez, Costiou () + Velasco+Sanchez (deze moet ook nog even doorfietsen voor mijn UxU)
Het had zo mooi kunnen zijn.
Had toch wel iets beter dan 340e gehooptquote:
Bedankt! Maar helaas.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:03 schreef franklop het volgende:
Weet niet of je er nog in kan, maar bij deze
Te vroeg gepiektquote:
Wel vreemd dat hij nog niet rood doorstreept isquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
Hup grijze Zanoncello.
21 mensen hebben de memo niet gekregen dat Fabio al gestopt is.
Ja ik had hem vanochtend met mijn slaperige hoofd ook bijna aangeklikt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij nog niet rood doorstreept is
Heet niet voor niets Gokkerrrrquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:00 schreef Slobeend het volgende:
De dagwinnaar heeft geen Merlier en Groves.
Dit spel is voor geestelijk gestoorden. @Ruvuquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:00 schreef Slobeend het volgende:
De dagwinnaar heeft geen Merlier en Groves.
TimGodquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:45 schreef hhh38 het volgende:
Dit was weer eens een goede dag. Aniolkowski
Ja Milesi net geen pfeerd bahquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht origineel te zijn maar nee. Had ik toch voor Walschijt of Tratnik moeten gaan.
Ziek geweestquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom lost Plapp een week lang op de eerste vluchtheuvel als het hard gaat maar is ie nu ineens weer goed?
In 2 dagen kun je niet zo hard verbeteren zou ik zeggen, maar ja blijkbaar wel dusquote:
Benno had ik ook niet verwacht. Mijn missers waren Kabouter Plapp en een beetje Affiniquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:55 schreef hhh38 het volgende:
De klassementsmannen collectief onderschat. Een beginnersfout in een grote ronde.
Ja, dit verwacht je toch niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2 dagen kun je niet zo hard verbeteren zou ik zeggen, maar ja blijkbaar wel dus
Hier hetzelfde dusquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn tactiek op te selecteren op basis van tussenpunt 2 in de eerste tijdrit was, ja, vrij rampzalig.
Op zich reden Hoole en Affini wel goed, maar de klassementsrenners-effect op het vlakke is nog sterker dan ik dacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn tactiek op te selecteren op basis van tussenpunt 2 in de eerste tijdrit was, ja, vrij rampzalig.
Vandaag ook de klassementsmannen collectief onderschat dus!quote:Op zondag 19 mei 2024 10:52 schreef hhh38 het volgende:
Deze vroege deadline had ik niet aan zien komen
Was blij dat ik vanmorgen vroeg met mijn brakke kop de deadline checktequote:Op zondag 19 mei 2024 10:52 schreef hhh38 het volgende:
Deze vroege deadline had ik niet aan zien komen
Gewoon boycotten!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:30 schreef VoMy het volgende:
Ik vul pas in als ik zeker weet welk parcours we gaan rijden.
Huh de rit begint toch pas om 2 uurquote:
Als laatste eruit gekeild, ook dat nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Pelizzari je bent echt een held, grazie mille.
30% is voor klassement gegaan, dus dat eenzaam valt wel meequote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Dit wordt weer een dramatische dag voor de eenzame gokker.
Damn dat had ik niet verwacht, nice 💪🏻quote:
Ik zie dat je 2 na laatste in het dagklassement bent geworden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef wimderon het volgende:
Team vol hardrijders geselecteerd die op deze aflopende strook weg kunnen rijden en bijna allemaal paard blijken.
Ik zie de Paret-Peintre's en andere Quintana's van 32 kilo hier niet snel meezitten.
Derhalve zal het wel alsnog een groep klimmende aanvallers worden die om de dagzege gaat strijden.
Als hij maar niet op 7.000e 2e wordt #prayforwimderon2023quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:silverhill heeft vandaag samen met de #2 van het klassement afstand genomen van de rest. Gaat nog wel spannend worden met die #2 wie het klassement gaat winnen.
4 dezelfde renners en 657 plekken verschilquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een team zonder klassementsrenners, maar toch 9e in de daguitslag, jeetje.
@Mani89 heeft aspiraties om ploegleider bij Movistar te worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi team Mani, precies goed ingeschat.
Hele dag zuipen achter het stuur en Naairo aanrijden. Ik heb er zin an.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Mani89 heeft aspiraties om ploegleider bij Movistar te worden.
Valt best mee. Staat al op site giroquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:23 schreef VoMy het volgende:
Nou mogen we een half uur wachten tot de top-15 bekend is. TUDORED.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |