Ziek geweestquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom lost Plapp een week lang op de eerste vluchtheuvel als het hard gaat maar is ie nu ineens weer goed?
In 2 dagen kun je niet zo hard verbeteren zou ik zeggen, maar ja blijkbaar wel dusquote:
Benno had ik ook niet verwacht. Mijn missers waren Kabouter Plapp en een beetje Affiniquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:55 schreef hhh38 het volgende:
De klassementsmannen collectief onderschat. Een beginnersfout in een grote ronde.
Ja, dit verwacht je toch niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2 dagen kun je niet zo hard verbeteren zou ik zeggen, maar ja blijkbaar wel dus
Hier hetzelfde dusquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn tactiek op te selecteren op basis van tussenpunt 2 in de eerste tijdrit was, ja, vrij rampzalig.
Op zich reden Hoole en Affini wel goed, maar de klassementsrenners-effect op het vlakke is nog sterker dan ik dacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn tactiek op te selecteren op basis van tussenpunt 2 in de eerste tijdrit was, ja, vrij rampzalig.
Vandaag ook de klassementsmannen collectief onderschat dus!quote:Op zondag 19 mei 2024 10:52 schreef hhh38 het volgende:
Deze vroege deadline had ik niet aan zien komen
Was blij dat ik vanmorgen vroeg met mijn brakke kop de deadline checktequote:Op zondag 19 mei 2024 10:52 schreef hhh38 het volgende:
Deze vroege deadline had ik niet aan zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |