Gewoon boycotten!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:30 schreef VoMy het volgende:
Ik vul pas in als ik zeker weet welk parcours we gaan rijden.
Huh de rit begint toch pas om 2 uurquote:
Als laatste eruit gekeild, ook dat nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Pelizzari je bent echt een held, grazie mille.
30% is voor klassement gegaan, dus dat eenzaam valt wel meequote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Dit wordt weer een dramatische dag voor de eenzame gokker.
Damn dat had ik niet verwacht, nice 💪🏻quote:
Ik zie dat je 2 na laatste in het dagklassement bent geworden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef wimderon het volgende:
Team vol hardrijders geselecteerd die op deze aflopende strook weg kunnen rijden en bijna allemaal paard blijken.
Ik zie de Paret-Peintre's en andere Quintana's van 32 kilo hier niet snel meezitten.
Derhalve zal het wel alsnog een groep klimmende aanvallers worden die om de dagzege gaat strijden.
Als hij maar niet op 7.000e 2e wordt #prayforwimderon2023quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:silverhill heeft vandaag samen met de #2 van het klassement afstand genomen van de rest. Gaat nog wel spannend worden met die #2 wie het klassement gaat winnen.
4 dezelfde renners en 657 plekken verschilquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een team zonder klassementsrenners, maar toch 9e in de daguitslag, jeetje.
@Mani89 heeft aspiraties om ploegleider bij Movistar te worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi team Mani, precies goed ingeschat.
Hele dag zuipen achter het stuur en Naairo aanrijden. Ik heb er zin an.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Mani89 heeft aspiraties om ploegleider bij Movistar te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |