Haha, hoe kwam je erop om Milesi te nemen. Ik heb even zijn resultaten gezien in PCS, maar jij hebt blijkbaar een glazen bol?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Hoole zwart, jeetje.
En grijze Milesi, hup hup.
Goede wissel achquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milesi rijdt het hele jaar al kut
Ik had Schach maar toch gewisseld voor Mikkel. Top 7, Luts, Tratnik.
Zakken al weg dus zou het wat uitmaken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:23 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Haha, hoe kwam je erop om Milesi te nemen. Ik heb even zijn resultaten gezien in PCS, maar jij hebt blijkbaar een glazen bol?
Arensman eruit voor Foss is ook jammerquote:
De vraag is wie er z'n 12e/14e/16e plek gaat verdedigen en wie zin heeft in avontuur.quote:
Bardet leek mij ook wat te dicht te staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hup de hele pfeerdenstal. Storer vergeten is wel mokerdom. Bardet bewust geskipt.
Ik zie maar 3 renners die ik heb in de kopgroep.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:28 schreef silverhill het volgende:
Ok, ik dacht ik doe Pellizzari als educated guess voor dark horse. Blijkbaar dacht 42,5% van alle andere spelers er ook zo over? Echt hoe dan.
Ja, zonder Potjekar wordt het lastig vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:31 schreef Pino112 het volgende:
Alleen Storer. Verkeerde PP, verkeerde EF.
Dit wordt niks.
MIJN Geschke had gewonnen inderdaad.quote:
Ja, ik ben echt woestquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit had een absolute topdag kunnen wezen, helaas.
Te goed geluisterd naar Axel Gaard. Gisteravond had ik nog een volledig klassementsteamquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Pogacar niet opstellen is altijd vragen om problemen.
Goed gegokt. Ik zag niet hoe dit voor het klassement ging zijn, maar het kon dus toch.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
1-5, 7, 9 + Quintana en Pellizari. Zal wel behoorlijk gaan stijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |