Jeetje hoe kun je hier nul man mee hebben? Ik vind 3 al weinig maar komt omdat ik een te grote pfeerdenstal heb. Costiou en Cepeda ga ik niet meer kiezenquote:
Noodgang heeft 9 zwarte paarden waarvan er 0 in de kopgroep zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje hoe kun je hier nul man mee hebben? Ik vind 3 al weinig maar komt omdat ik een te grote pfeerdenstal heb. Costiou en Cepeda ga ik niet meer kiezen
Ziek geworden op de rustdag zekerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Noodgang heeft 9 zwarte paarden waarvan er 0 in de kopgroep zitten.
Ook Vluchters --> Klassementquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje hoe kun je hier nul man mee hebben? Ik vind 3 al weinig maar komt omdat ik een te grote pfeerdenstal heb. Costiou en Cepeda ga ik niet meer kiezen
Ik moet stagehunten dus heb 9 klassement gekozenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milan en Grofs enzo?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Noodgang heeft 9 zwarte paarden waarvan er 0 in de kopgroep zitten.
quote:
835e en 836e van de dag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |