Ik vermoed van Sagan (Tour 2018) of Van Aert (Tour 2022).quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:16 schreef VoMy het volgende:
Gaat Pogacar de maximale rennerwaarde halen, en wat is het record sowieso?
Heb ik hier zin in?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:04 schreef Mani89 het volgende:
@:Koffieplanter @:Slobeend er wordt naar ons geroepen.
Tragisch nieuws, van dien aard dat het mijn deelname in jeopardy brengt. Omstreeks 9:15 vandaag is mijn vriend, mijn steun en toeverlaat na jaren van trouwe dienst de MacBook overleden. Ik weet niet of ik mobiel zo attent ga kunnen zijn om de CM dagelijks in de gaten te houden.quote:
Jeopardyquote:Op zondag 28 april 2024 11:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tragisch nieuws, van dien aard dat het mijn deelname in jeopardy brengt. Omstreeks 9:15 vandaag is mijn vriend, mijn steun en toeverlaat na jaren van trouwe dienst de MacBook overleden. Ik weet niet of ik mobiel zo attent ga kunnen zijn om de CM dagelijks in de gaten te houden.
Dit soort beslissingen vragen precisie, onderzoek en zorgvuldigheid, waarbij ik weiger over één nacht ijs te gaan.quote:Op zondag 28 april 2024 11:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
JeopardyJe kunt toch den nieuwe laptop kopen?
We leven met je mee, hopelijk vind je nog een passende oplossing!quote:Op zondag 28 april 2024 11:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tragisch nieuws, van dien aard dat het mijn deelname in jeopardy brengt. Omstreeks 9:15 vandaag is mijn vriend, mijn steun en toeverlaat na jaren van trouwe dienst de MacBook overleden. Ik weet niet of ik mobiel zo attent ga kunnen zijn om de CM dagelijks in de gaten te houden.
#Cut4MacBookquote:Op zondag 28 april 2024 11:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben we rond de 40 deelnemers, zouden er nu een paar niet durven?quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
pi_213375137
wimderon - PatLefevereN1Fan
Sabata - Das Batallion der Verlorenen
Pino112 - Team Patrick
franklop - de floppers
Momo - GannaN1Fan
hhh38 - Veni Vidi Vini Fantini
frozen-assassin - Tutti Pazzi per Lollerflip
Slobeend - Tramhalte A12
Sherlock_Holmes - De werken van Panini
VoMy - From Tiberi to Pithie
The_Undertone - Kurt Van de Wouwer-tribute
johannes_vermeer - RiccardoRiccòN1Fan
Knijn1985 - : kollie1985 selecao
baggerbaas - Bitumineuze Voegvullingsmassa
maxi-mus - waarisgesink?'s team
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:18 schreef wimderon het volgende:
https://cyclingmaster.nl/sl_beheer.php?jid=8
leukerubriek
quote:
Allebei.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:31 schreef The_Undertone het volgende:
Aurelin of Valentin, zeg het maar jongens
Hah daar was ik alweer.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:24 schreef Slobeend het volgende:
Nog geen @:mani89 en @:koffieplanter gespot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |