Als jij nou Groves en Molano uit je te team laat dan hoef ik nog maar drie anderen in te halen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
11e in het AK. Hopelijk nog een plekje stijgen, iemand nog iets opgevangen over wel of niet sprinten?
Je kunt deze Vuelta niet spreken van zekerheidjes.quote:Op zondag 17 september 2023 15:54 schreef franklop het volgende:
5 zekerheidjes en voor de rest wat gokwerk
Zonder valpartijen dan héquote:Op zondag 17 september 2023 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kunt deze Vuelta niet spreken van zekerheidjes.
Hup Rui en Askey!quote:Op zondag 17 september 2023 17:18 schreef franklop het volgende:
Hup Sanchez en Watson, anti hup Marijn
Duo sprint van UAE?quote:Op zondag 17 september 2023 17:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hup Rui en Askey!
Menten mag absoluut niet.
Toch moeten doen.quote:Op zondag 17 september 2023 17:40 schreef franklop het volgende:
Nog even over gedacht Evenepoel op te stellen ivm puntentrui
Geheel ontevreden met 1 2 4 12 16 17quote:
Deze banter is al eens gebanterd!quote:Op zondag 17 september 2023 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Had precies de zes vluchters in mijn team, zul je altijd zien.
Is het niet mogelijk om een bepaalde factor toe te kennen op basis van het daadwerkelijke percentage van een renner? Nu is er een groot verschil tussen een renner die 11% en eentje die 9% gekozen wordt, terwijl een renner die 90% gekozen wordt net zo veel opbrengt als eentje die 12% gekozen wordt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:14 schreef SastreCM het volgende:
[..]
Leuke suggesties. Zo heb ik bv. ook wel met de gedachten gespeeld om een captain per etappe aan te wijzen voor dubbele punten. Maar teveel extra spelelementen helpt niet om het spel laagdrempelig te houden voor iedereen.
Als jullie tips hebben, hoe het spel nog toegankelijker gemaakt kan worden, dan ben ik daar zeer benieuwd naar. Uitgebreidere tips mogen ook via e-mail!
Dat kan het eerlijker maken. Maar hoe je dat dan exact uitvoert wordt wel wat arbitrair, laat staan de daguitslag die het uiteindelijk oplevert.quote:Op zondag 17 september 2023 23:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om een bepaalde factor toe te kennen op basis van het daadwerkelijke percentage van een renner? Nu is er een groot verschil tussen een renner die 11% en eentje die 9% gekozen wordt, terwijl een renner die 90% gekozen wordt net zo veel opbrengt als eentje die 12% gekozen wordt.
Dan wordt het ook aantrekkelijker om er bewust grote/veel gekozen namen uit te laten, terwijl je daar nu juist niet omheen kunt. Dan is er bijna geen ruimte meer voor gokjes als je voor het eindklassement wilt gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |