Echt?quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:23 schreef Momo het volgende:
Wel leuk van die Nederlanders op twitter die verbaasd zijn dat IJsland niet door was.
Wellicht, maar ik ga natuurlijk ook vergelijken met vorig jaar mei en op basis daarvan beoordeel ik jullie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat snel met de topics. Aan het eind van de maand kan Strani tevreden zijn met het aantal posts.
Niet met mijn aantal iig, ik heb het netjes tot een bescheiden paar weten te beperken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat snel met de topics. Aan het eind van de maand kan Strani tevreden zijn met het aantal posts.
Je bent te streng voor ons!quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik ga natuurlijk ook vergelijken met vorig jaar mei en op basis daarvan beoordeel ik jullie.
Nee. ik heb het ook wel nodig dat je streng bent.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien de cijfers láng niet streng genoeg!
Misschien moet je juist eens proberen goed postgedrag meer te belonen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien de cijfers láng niet streng genoeg!
Daar geloof ik niet zo in. Ik geef voorkeur aan een angstcultuur als aanpakquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien moet je juist eens proberen goed postgedrag meer te belonen.
Maar je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn en zo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in. Ik geef voorkeur aan een angstcultuur als aanpak
Coley Parry is shakingquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:30 schreef Strani het volgende:
Sterker nog, als deze maand niet indrukwekkend veel wordt gepost zou het zo maar kunnen zijn dat we degraderen en de huur van deze SC niet meer kunnen betalen.
Eens, die Benjamin ging me zelfs al vrij snel tegenstaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:36 schreef NailQueen het volgende:
Het is al eerder gezegd maar wat een magere opening en interval acts. Alsof al het budget in de finale zit (*kuch* Abba *kuch*)
Dat werkt niet echt tot nu toe.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in. Ik geef voorkeur aan een angstcultuur als aanpak
Nog even een we krijgen punten in mindering.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:30 schreef Strani het volgende:
Sterker nog, als deze maand niet indrukwekkend veel wordt gepost zou het zo maar kunnen zijn dat we degraderen en de huur van deze SC niet meer kunnen betalen.
Of het eerste ben ik met je eens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had aan de hand van de reacties op de repetities verwacht dat Malin helemaal zou wegvallen naast Petra, maar ik vond ze eigenlijk best wel leuk samen.
Oh, en meekijkende vriendin en ik waren ook best wel enthousiast over Jacqueline naast Cornald.
Dat magquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Finland echt vreselijk trouwens, mag dat?
Natuurlijk mag dat. Ik vind het zelf nog net ok. Maar ze willen me toch wel iets te geforceerd grappig doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je dat ook niet doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo laat naar bed gaan, trek ik erg slecht.
Ik denk dat de meubels van betere kwaliteit zijn dan het liedje.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga vandaag naar de Zweedse meubelwinkel, dus ik blijf nog in een Zweedse bubbel.
Ik vind het echt een freakshowquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Ik vind het zelf nog net ok. Maar ze willen me toch wel iets te geforceerd grappig doen.
Ik vond haar stem zwak overkomen. De act wasquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:28 schreef Redefine het volgende:
Wat Ierland betreft. Dat zie ik eigenlijk meer als een hele sterke performance art. Zag er mooi uit en Bambi was ook wel intrigerend. Maar muzikaal stelde het heel weinig voor.
Het ging vooral ook om de act.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond haar stem zwak overkomen. De act was
Preciesquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:28 schreef Redefine het volgende:
Wat Ierland betreft. Dat zie ik eigenlijk meer als een hele sterke performance art. Zag er mooi uit en Bambi was ook wel intrigerend. Maar muzikaal stelde het heel weinig voor.
Edward Sturing als interim-moderatorquote:Op woensdag 8 mei 2024 06:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog even een we krijgen punten in mindering.
Ja, dat is schijtlol. Maar goed in een veld van 15 en zonder jury’s is dat al gauw polariserend genoeg om door te gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was nog niet echt een lekker op elkaar ingespeeld duo inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:20 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het probleem bij Cornald trouwens dat hij veel te veel in die 30 seconden wil vertellen en je dan dus merkt dat hij wil dat Jaqueline opschiet.
En meteen nou nou nou als ze een béétje kritisch was.
Ja hoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, ik had de illusie ook niet dat dat uitgeschakeld zou worden. Bovendien: Alles wat eruit ligt is in ieder geval niet ruim beter.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is schijtlol. Maar goed in een veld van 15 en zonder jury’s is dat al gauw polariserend genoeg om door te gaan.
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:20 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het probleem bij Cornald trouwens dat hij veel te veel in die 30 seconden wil vertellen en je dan dus merkt dat hij wil dat Jaqueline opschiet.
Ik ben dol op Eurodance maar dat Finse nummer vind ik zowel qua song als act gewoon stomquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eurodance blijft populair ondanks de vreemde act
Welke tweet?quote:
Tsja, slecht gezongen en debiele act, nummer an sich is wel lollig jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eurodance blijft populair ondanks de vreemde act
Act is grappig, maar die stemmenquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben dol op Eurodance maar dat Finse nummer vind ik zowel qua song als act gewoon stom
Die met JAAAAA hier komt Kroatië!quote:
Hahaha van zulke gluurders kun je er niet genoeg hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:52 schreef summer52 het volgende:
Sinds ik het bankje voor het huis heb gemaakt heb ik wel heel veel last van gluurders.![]()
De buurtkatten vinden het in ieder geval geslaagd.
https://i.imgur.com/uwQRzKi.jpeg
https://i.imgur.com/bTQbuJ1.jpeg
https://i.imgur.com/2GkZZQR.jpeg
Ik doe iets verkeerd want de foto's krijg ik niet gelijk in mijn topic.
Ja zo liefquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hahaha van zulke gluurders kun je er niet genoeg hebben
De link tussen [img] [/img] zettenquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:52 schreef summer52 het volgende:
Sinds ik het bankje voor het huis heb gemaakt heb ik wel heel veel last van gluurders.![]()
https://i.imgur.com/uwQRzKi.jpeg
https://i.imgur.com/bTQbuJ1.jpeg
https://i.imgur.com/2GkZZQR.jpeg
Oh dank je!quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Summer52 Ik heb je post aangepast zodat de plaatjes zichtbaar worden
Wat een gezelligheidquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:52 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond dat by far de beste van gisteravondquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb dat nummer van Kroatië in mij hoofd
Dat rim dim stukje
Humor al die katten die net met hun kopje erboven komen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:52 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meow cat, meow backquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:52 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan veel, maar op adhoc basis terwijl hij draait een youtube video editen is misschien iets te veel van het goede voor me.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als we het terugkijken zal @:sableheart de volgorde voor jou wel aanpassen.
Ik vond haar bijdrages wel echt prima, vooral omdat ze 9 van de 10 keer precies hetzelfde zei als meekijk vrienden en ik op de bank.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:20 schreef Em31 het volgende:
Wel een beetje humeurige katten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:52 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zitten echt te kijken van waar blijft het etenquote:
Ik denk dat ik @Redefine zelf in het vorige topic had gelaten maar de mensen hebben toch weer op 'm gestemd dus we doen het er maar mee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 06:10 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen en, zijn we blij met de mensen die door zijn?
O ja hier wilde ik ook nog op reageren, ik zie nu de post van @Straniquote:Op woensdag 8 mei 2024 06:10 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen en, zijn we blij met de mensen die door zijn?
Zin in weekend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:45 schreef Arizona het volgende:
Hoe komen we deze dag door? Ik vind het maar lang duren
Ik heb al weekend maar ik verveel mequote:
Dan ga je je kamer maar opruimen, als je je verveeltquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al weekend maar ik verveel me![]()
Ik verveel me normaal echt nooit
Zo is dat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ga je je kamer maar opruimen, als je je verveelt
Is al opgeruimdquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ga je je kamer maar opruimen, als je je verveelt
Wel herkenbaar. Zo naar het weekend uitkijken en dan is het zo ver en dan heb je nergens zin in en verveel je je.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al weekend maar ik verveel me![]()
Ik verveel me normaal echt nooit
Een boze stiefmoeder danquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:47 schreef Cyan9 het volgende:
We zien bevestigd dat @:Strani ons aller moeder is.
Precies! Ik zou wel graag tijd hebben om me te vervelenquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een boze stiefmoeder dan![]()
Als hij een léuke moeder was, zou hij iets zeggen als: “Ach verveel je je? Zullen we anders even samen de stad in gaan? Gaan we ergens theedrinken en een taartje eten! “
Oh ík heb het natuurlijk weer fout gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een boze stiefmoeder dan![]()
Als hij een léuke moeder was, zou hij iets zeggen als: “Ach verveel je je? Zullen we anders even samen de stad in gaan? Gaan we ergens theedrinken en een taartje eten! “
Ik denk dat het weinig uitmaakt voor het eindresultaat. Maneskin, Barbara Pravi en Sam Ryder hebben laten zien dat je met een goed liedje gewoon (bijna) kan winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens wat vinden jullie ervan dat de Big 5 nu optreed in de halve finale?
Van mij komen jullie helaas nooit af. Ik ben de Mans/Verka van de SCquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik @:Redefine zelf in het vorige topic had gelaten maar de mensen hebben toch weer op 'm gestemd dus we doen het er maar mee.
Vergeet het kostgeld nietquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:15 schreef Strani het volgende:
In mijn tijd wisten we niet eens wat verveling wás! Op de schaarse momenten dat we niet op school waren óf aan het werk, want dat deden we vanaf ons zesde óók gewoon, waren we maar wat blij als onze moeder ons een karweitje gaf in het huishouden. Want zo droegen we ook ons steentje bij en destijds was je daar trots op, niet zoals nu
Ik vond het wel leuk, dan heb je het in ieder geval al een keer gezien. Al is het ook wat Strani zegt, het heeft waarschijnlijk weinig impact.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Straks ga je nog lollige interval-acts doen ookquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van mij komen jullie helaas nooit af. Ik ben de Mans/Verka van de SC
Oh! We hielden niks voor onszelf overquote:
Hoeveel sangria heb jij op?quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh! We hielden niks voor onszelf overálles ging direct naar het huishouden op een deel na waarvan we voor de verdagen van onze schouders iets moois kochten. Voor mama een nieuwe schort en voor papa een sigaar. Toen hij 25 werd hebben we zelfs een mooie hoed voor hem gekocht, wat was 'ie er blij mee
Die ga ik ook doen samen met @Fred_B.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks ga je nog lollige interval-acts doen ook
Ik vond het prima en lijkt me vooral voor hen ook leuk dat je nu niet alleen op komt dagen voor de finale.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Jouw moeder snapt hetquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:10 schreef Yesse het volgende:
Oja ik sprak m’n moeder (bijna 68 jaar) en die vertelde uit zichzelf dat ze Ierland goed vondde muziek wat minder maar de act paste zo goed bij de sfeer van het nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |