abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213461232
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:01 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Zonder erfvredebreuk zijn de juridische mogelijkheden sowieso al beperkt.

Een gebouw bezetten mag niet.
  woensdag 8 mei 2024 @ 00:18:02 #82
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213461249
Heel veel success studenten en anderen!
Groeten uit Iran, China, Rusland en Noord Korea!
pi_213461266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Een gebouw bezetten mag niet.
Dat klopt, maar om het een bezetting te maken is het wel nodig dat de eigenaar van dat gebouw je daar niet wil hebben en je vordert te vertrekken.
pi_213461295
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:21 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Dat klopt, maar om het een bezetting te maken is het wel nodig dat de eigenaar van dat gebouw je daar niet wil hebben en je vordert te vertrekken.
Nope. Deze bezetting maakt het voor andere mensen onmogelijk om het gebouw legitiem te gebruiken. Gewoon opruimen dus. Aangifte is niet nodig, dat was gisteren ook niet zo.
pi_213461301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:25 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nope. Deze bezetting maakt het voor andere mensen onmogelijk om het gebouw legitiem te gebruiken. Gewoon opruimen dus. Aangifte is niet nodig, dat was gisteren ook niet zo.
Gister schijnt er dus wel aangifte te zijn gedaan, maar dat leverde ze zoveel kritiek op, dat ze nu niet meer durven. Zeer zeer zwak van de UvA
pi_213461316
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:25 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nope. Deze bezetting maakt het voor andere mensen onmogelijk om het gebouw legitiem te gebruiken. Gewoon opruimen dus.
Het universiteitsgebouw is geen publieke ruimte en de eigenaar van het gebouw heeft de ‘bezoekers’ niet gevorderd te vertrekken. Voor erfvredebreuk is het noodzakelijk dat je een gebouw wederrechtelijk binnendringt of weigert te vertrekken.

Die barricades staan wel op de openbare weg natuurlijk en de specifieke gasten die daar vernielingen hebben gepleegd kun je aanhouden en daarvoor het gebouw betreden. Politie kan dus best wel iets, maar moet dat wel doen met een hand op de rug zolang de universiteit niet meewerkt.
pi_213461325
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:32 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Het universiteitsgebouw is geen publieke ruimte en de eigenaar van het gebouw heeft de ‘bezoekers’ niet gevorderd te vertrekken. Voor erfvredebreuk is het noodzakelijk dat je een gebouw wederrechtelijk binnendringt of weigert te vertrekken.

Die barricades staan wel op de openbare weg natuurlijk en de specifieke gasten die daar vernielingen hebben gepleegd kun je aanhouden en daarvoor het gebouw betreden. Politie kan dus best wel iets, maar moet dat wel doen met een hand op de rug zolang de universiteit niet meewerkt.
Maar je hebt wel het recht daar zonder gevaar te zijn.
pi_213461329
Utrecht ook al, dat ruimt snel op op 't lijstje universiteiten om open dagen te bekijken voor een studie :)
pi_213461330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Wel dus en daar moeten we iets mee. Joodse mensen moeten geen angst kennen hier bijv.. Daarnaast moeten Palestijnen menselijk behandelt worden.
Welke Palestijnen worden in NL (waar we het over hebben hier) niet menselijk behandelt?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213461334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Welke Palestijnen worden in NL (waar we het over hebben hier) niet menselijk behandelt?
Joden hier. Palestijnen daar. Natuurlijk.
pi_213461341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Joden hier. Palestijnen daar. Natuurlijk.
Duidelijk lijkt me.
  woensdag 8 mei 2024 @ 00:47:55 #92
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213461386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Heel leuk die obsessie van moslims met Israel hoor, maar daar hebben we hier in NL niets mee van doen.
Ik weet het niet. Draagt Nederland, of de Nederlandse regering, op geen enkele manier aan de facilitatie van deze oorlog? De vraag stellen is hem beantwoord.

Lente (naseizoen).

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213461411
quote:
15s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Draagt Nederland, of de Nederlandse regering, op geen enkele manier aan de facilitatie van deze oorlog? De vraag stellen is hem beantwoord.

Lente (naseizoen).

Zeker. Je moet je afvragen waarom we niet moeilijk doen over bezette gebieden.
pi_213461420
quote:

[..]

Lente (naseizoen).

Heel mooie poging, maar ik had het over de burgers.
  woensdag 8 mei 2024 @ 01:02:58 #95
117098 Hathor
Effe niet
pi_213461437
quote:

[..]

Lente (naseizoen).

Nee dat doen we niet. De Palestijnen zijn idioten, de Israeli's zijn idioten, ze verdienen elkaar gewoon. Daar hebben wij hier in NL totaal geen invloed op.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213461454
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 01:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee dat doen we niet. De Palestijnen zijn idioten, de Israeli's zijn idioten, ze verdienen elkaar gewoon. Daar hebben wij hier in NL totaal geen invloed op.
Nederland levert letterlijk onderdelen voor F35-jets aan Israel, die rechtstreeks worden ingezet om onschuldige burgers plat te bombarderen.
pi_213461488
twitter
pi_213461506
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 01:41 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Er wordt een vlag verbrand dus dan maar een heel volk platbombarderen. Echt hoor, hoe weinig waarde hecht je dan aan een mensenleven. :')
pi_213461541
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 01:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nederland levert letterlijk onderdelen voor F35-jets aan Israel
Eh, nee.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_213461582
Heb ik nog iets gemist :@
pi_213461628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 01:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Er wordt een vlag verbrand dus dan maar een heel volk platbombarderen. Echt hoor, hoe weinig waarde hecht je dan aan een mensenleven. :')
Dat staat er niet.
pi_213461635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 06:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat staat er niet.
Noorse kabeltruien kunnen niet lezen.
pi_213461673
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:01 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Zonder erfvredebreuk zijn de juridische mogelijkheden sowieso al beperkt. Kun je alsnog die barricades opruimen natuurlijk met een hoop machtsvertoon, maar dat gebouw leegvegen gaat je niet lukken. Oftewel, een halfslachtige inzet zonder definitief een einde te maken aan de situatie. Waarschijnlijk gevolg is een hoop meer aandacht, aanzuigende werking en meer gedoe.

Kun je beter wachten, lucht er wat uit laten lopen en zorgen dat je wel de juridische basis hebt om goed op te treden.
Wat, jij denkt dat ze met 5 A4’tje opeens de boel hebben opgelost? Juridische basis boeit ze geen hol man, dan wordt het nog steeds schoonvegen.
pi_213461694
Man man, wat een gajes loopt daar tussen die "demonstranten" zeg..

Dus dát zijn onze toekomstige managers, dokters, advocaten enwatnietmeer?

Teringjantje zeg, dat gaat nooit meer goed komen...

:')
pi_213461783
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 06:48 schreef Toine51 het volgende:
Man man, wat een gajes loopt daar tussen die "demonstranten" zeg..

Dus dát zijn onze toekomstige managers, dokters, advocaten enwatnietmeer?

Teringjantje zeg, dat gaat nooit meer goed komen...

Nou dit zijn eerder de gender studies en diversiteits mutsjes.
pi_213461830
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 07:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou, laat ze hun wetenschappelijke "bevindingen" daarover eens in Gaza ter gehore brengen...

Kijken of ze nog zo medelevend zijn met die palestijnen....

pi_213461922
Die "woordvoerder" van die studenten bij de uva :') "als er schade komt is dat een ongelukje en voor een groter doel". Hou op hoor :')
pi_213461929
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 07:36 schreef Bofjijff het volgende:
Die "woordvoerder" van die studenten bij de uva :') "als er schade komt is dat een ongelukje en voor een groter doel". Hou op hoor :')
Nou ja zegt natuurlijk alles over wat voor soort figuren er demonstreren.
  woensdag 8 mei 2024 @ 07:45:29 #109
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213461954
quote:

Precies, klein beetje schade.
pi_213462003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Belangrijker dan de oorsprong van het conflict is m.i. dat twee geloven lijnrecht tegenover elkaar staan met extreem geweld tot gevolg. Dat is volgens mijn een recurring event waar dan ook ter wereld.
....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213462012
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 23:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik ga morgen op dit terrein fietsen zonder licht. Eens kijken of ik dan wel een boete krijg. Nee flauw natuurlijk.

Maar dit is toch maatschappelijk niet meer uit te leggen. Als je ‘demonstratie’ roept kom je tegenwoordig met alles weg lijkt het wel.
Covid gemist?
En die busblokkering op de snelweg van Friezen tegen KOZP?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213462114
Ik constateer verschillende zaken.

1. De gigantische "linkse" bias van verschillende kranten. Het stuk in de OP is ook bagatelisatie.
Maar tevens NRC, Trouw, Volkskrant die zaken naar buiten gooien wat defacto een hatelijke spin is op de realiteit, vermomd in een jasje alsof het nuance zou zijn.

2. Zoveel betogingen worden gehouden die op bepaalde fronten de wet overtreden. Nou kun je dat, vanuit bepaalde perspectieven, prima een keer toelaten omdat de schade gering is en het niet zo vaak voorkomt.
Maar we spreken over structurele snelweg blokkades ondertussen.
Hier wordt defacto gedrag genormaliseerd wat buiten de wet valt. En maar niet optreden...
Is de rechtsstaat afgeschaft ofzo?
En daarbij moet ook gezegd worden dat er echt alle schijn bestaat dat politieke ideologie een rol speelt. Als het doel van de demonstranten in lijn valt met die van de machthebbers wordt er maar halfslachtig opgetreden.
Dat halfslachtige resulteert in steeds extremere overtredingen, waaronder dit.
pi_213462123
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 00:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Wel dus en daar moeten we iets mee. Joodse mensen moeten geen angst kennen hier bijv.. Daarnaast moeten Palestijnen menselijk behandelt worden.
Dat gaat niet met Hamas.
pi_213462143
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 23:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik snap oprecht niet hoe mensen dit nog kunnen denken. Als je je gezonde verstand gebruikt, dan weet je toch dat slap optreden alleen maar uitnodigt tot meer eigenrichting? Pappen en nathouden werkt niet. Het is belastend voor omwonenden, verstorend voor medestudenten en medewerkers van de universiteit en levert de samenleving niet alleen een grote kostenpost op maar ook de indruk van klassenjustitie.
Amen.

Overigens is die indruk gewoon terecht.
pi_213462145

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213462147
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 23:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het is volkomen onbegrijpelijk. Ik stel voor om eens een paar uurtjes te gaan koffiedrinken op het Museumplein, met Willem Engel. Dan krijg je het hele korps over je heen. Of ga eens naar een voetbalwedstrijd. Zeker in Amsterdam, dan krijg je vooraf een schrijven over welke merken kleding niet zijn toegestaan en staat het halve korps klaar als ontvangstcomité. Maar als je je voorbereid op een veldslag met de politie, vernielingen pleegt en gebouwen bezet dan laten we het lekker lopen want demonstratierecht.

Nu snap ik best dat tijden verschillen en dat je elke situatie op zichzelf moet beoordelen. Maar ik vind dit maatschappelijk echt totaal niet uit te leggen. Het demonstratierecht lijkt te verworden tot een soort ‘verlaat de gevangenis zonder te betalen’; daarbij voorbijgaand aan (grond)rechten en vrijheden van anderen.
Mits juiste ideologie.
pi_213462168
quote:
En daarna is de stap alweer kleiner naar echt geweld.

Vorig jaar februari wilden linkse mafklappers het er daar op een debatavond in de Balie in Amsterdam nog over hebben. Gelukkig afgelast.

https://nos.nl/artikel/24(...)fgelast-in-amsterdam
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_213462309
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 23:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het is volkomen onbegrijpelijk. Ik stel voor om eens een paar uurtjes te gaan koffiedrinken op het Museumplein, met Willem Engel. Dan krijg je het hele korps over je heen. Of ga eens naar een voetbalwedstrijd. Zeker in Amsterdam, dan krijg je vooraf een schrijven over welke merken kleding niet zijn toegestaan en staat het halve korps klaar als ontvangstcomité. Maar als je je voorbereid op een veldslag met de politie, vernielingen pleegt en gebouwen bezet dan laten we het lekker lopen want demonstratierecht.

Nu snap ik best dat tijden verschillen en dat je elke situatie op zichzelf moet beoordelen. Maar ik vind dit maatschappelijk echt totaal niet uit te leggen. Het demonstratierecht lijkt te verworden tot een soort ‘verlaat de gevangenis zonder te betalen’; daarbij voorbijgaand aan (grond)rechten en vrijheden van anderen.
Tja, bij die voetbalwedstrijden is het alweer jaren goed gebruik om de meest walgelijke antisemitische spreekkoren te zingen. Voor veel voetbalsupporters is dat een dagje voetbal: je gaat naar het stadion, drinkt een paar biertjes en roept met duizenden anderen dat alle Joden vergast moeten worden.

Zou dat ook zo makkelijk geaccepteerd worden als men dat nu bij de Palestina demonstraties zou roepen? Natuurlijk niet, het gezag zou er binnen de kortste keren korte metten mee maken (en terecht). Is dat dan ook klassenjustitie, of geldt dat alleen één kant op?

We hebben in Nederland nu eenmaal een bestuurlijke traditie waarin het geweldsmonopolie terughoudend wordt ingezet, zeker als het gaat om bijeenkomsten. Daar zitten nadelen aan (zie je nu) maar ook grote voordelen. Het politieoptreden bij de corona-demonstratie was een grote uitzondering op die terughoudende grondhouding en daar hebben we het nu nog steeds over.
pi_213462343
quote:
89s.gif Op woensdag 8 mei 2024 05:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb ik nog iets gemist :@
Links fascisten hebben blijkbaar weer een vrijbrief om complete straten te slopen en gebieden te bezetten omdat ze de "juiste" mening hebben of zoiets, in een land waar links toch echt nog nooit een verkiezing heeft gewonnen en rechts de baas zou zijn aldus de sympathisanten van die fascisten.

Ondertussen borrelt het lekker verder in de samenleving, maar dat zien al die sociologen niet.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213462415
Utrecht....

...lekker vroeg je nest uit - dan heb je nog wat aan je dag - en je cliënten worden je werkplek ingeknuppeld. Dit alles klinkt zeer aanlokkelijk: ik gooi het stuur om! :7
  woensdag 8 mei 2024 @ 08:56:34 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213462467
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:40 schreef Tekaschi het volgende:
Links fascisten
:') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213462507
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 07:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Exact Dezelfde mongolen. Allemaal linkse gekkies
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:01:28 #123
13462 BansheeBoy
pi_213462511
quote:
Ìn principe is dit dezelfde stelregel als die nu al decennialang wordt gehanteerd door de welse israeliers. Ware het op veel kleinere schaal.

Het moet stoppen!

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_213462513
quote:

Ondertussen borrelt het lekker verder in de samenleving, maar dat zien al die sociologen niet.
Die staan daar ook te "demonstreren".
pi_213462623
quote:

[..]
Links fascisten hebben blijkbaar weer een vrijbrief om complete straten te slopen en gebieden te bezetten omdat ze de "juiste" mening hebben of zoiets, in een land waar links toch echt nog nooit een verkiezing heeft gewonnen en rechts de baas zou zijn aldus de sympathisanten van die fascisten.

Als ik het me goed herinner hebben we ook boerenprotesten gehad met vele grootschalige vernielingen, illegale bezettingen, dumpen van asbest, stilzetten van snelwegen, intimideren van een minister bij haar huis en in de brand zetten van allerlei zooi. Werd ook niet echt lekker krachtdadig tegen opgetreden (vooral niet in het begin). Heeft weinig te maken met ‘de juiste mening’, maar met een grondhouding van de overheid die gericht is op faciliteren en de-escaleren.
pi_213462662
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:13 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner hebben we ook boerenprotesten gehad met vele grootschalige vernielingen, illegale bezettingen, dumpen van asbest, stilzetten van snelwegen, intimideren van een minister bij haar huis en in de brand zetten van allerlei zooi. Werd ook niet echt lekker krachtdadig tegen opgetreden (vooral niet in het begin). Heeft weinig te maken met ‘de juiste mening’, maar met een grondhouding van de overheid die gericht is op faciliteren en de-escaleren.
Daar werd gewoon met scherp geschoten hoor :7 B-)
pi_213462665
quote:

[..]
Links fascisten hebben blijkbaar weer een vrijbrief om complete straten te slopen en gebieden te bezetten omdat ze de "juiste" mening hebben of zoiets,
Als dat zou kloppen, hoe verklaar jij dan dat als de tegendemonstranten vertrokken zijn en het al uren rustig is de ME om half drie nachts het terrein leeg veegt?
pi_213462678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:17 schreef Kidjuh het volgende:
Daar werd gewoon met scherp geschoten hoor
Jij doelt op die politiemeneer die op die 16 jarige boer met tractor schoot? Handhaving van de wet in optima forma :X
pi_213462691
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:13 schreef Lichtloper het volgende:
Werd ook niet echt lekker krachtdadig tegen opgetreden (vooral niet in het begin). Heeft weinig te maken met ‘de juiste mening’, maar met een grondhouding van de overheid die gericht is op faciliteren en de-escaleren.
Die boeren hadden ze met het leger mogen wegknuppelen. Daar heeft de overheid gefaald.

Maar goed zowel Amsterdam en Utrecht hebben een vrouw als burgemeester die niet in daadkracht uitstralen. De demonstranten krijgen zelfs een vergoeding van spullen die kapot zijn :') :D !!!!
pi_213462702
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als dat zou kloppen, hoe verklaar jij dan dat als de tegendemonstranten vertrokken zijn en het al uren rustig is de ME om half drie nachts het terrein leeg veegt?
Niks is leeg geveegd:

quote:
Nog zo'n 20 betogers op UvA-terrein in Amsterdam

Op het terrein van de Universiteit van Amsterdam (UvA) in het centrum van de hoofdstad bevinden zich woensdagochtend naar schatting nog zo'n twintig studenten. Het lijkt erop dat de demonstranten de nacht op het terrein hebben doorgebracht.

De demonstranten blokkeren de toegang naar het Binnengasthuisterrein in de binnenstad met onder meer pallets, karton en houten planken. Ook staan er enkele tenten. Tegenover het terrein staan drie politiebusjes.

"De nacht was hartstikke goed", reageerde een van de demonstranten tegen het ANP. "We hebben genoeg drinken, eten, zelfs maandverband en tampons, we hebben medicijnen, we hebben overal aan gedacht." Volgens de student is een aantal mensen naar huis gegaan "zodat ze lekker konden slapen". Zelf is hij met anderen opgebleven om ervoor te zorgen dat de bezetting "wel gerespecteerd werd".

De demonstranten willen met hun protest afdwingen dat de UvA alle banden met Israël verbreekt. Ze vinden dat de universiteit door haar samenwerking met Israëlische instituten medeplichtig is aan de onderdrukking van Palestijnen in Gaza. De UvA werkt samen met drie universiteiten in Israël voor studentenuitwisselingen, maar door een negatief reisadvies is geen van die programma's nu actief.
En de rest van de bende sluit dadelijk weer aan, hetzelfde morgen en overmorgen totdat ze keihard worden aangepakt en eens opgesloten.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213462787
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:21 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Niks is leeg geveegd:
[..]
En de rest van de bende sluit dadelijk weer aan, hetzelfde morgen en overmorgen totdat ze keihard worden aangepakt en eens opgesloten.
De nacht van 6 op 7 mei, de bezetting van Roeterseiland.
Als zoals jij beweert linkse fascisten een vrijbrief krijgen om de boel te bezetten en de straten te slopen, dan heeft dat schoonvegen niet plaatsgevonden en zou Roeterseiland nog steeds bezet zijn. Toch?

Demonstreren, ook al is het voor de verkeerde zaal, is wel een grondrecht. Anders kan dat demonstratie recht net zo goed afgeschaft worden.
pi_213462803
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De nacht van 6 op 7 mei, de bezetting van Roeterseiland.
Als zoals jij beweert linkse fascisten een vrijbrief krijgen om de boel te bezetten en de straten te slopen, dan heeft dat schoonvegen niet plaatsgevonden en zou Roeterseiland nog steeds bezet zijn. Toch?
Het UvA terrein is nog bezet, discussie is klaar.

Klaar met de bekende mierenneukers hier zoekende naar een slak om zout op te leggen.
pi_213462845
Wat een lamlendigheid. Uitroken met traangas, die ratten. Niet onderhandelen met terroristen.
pi_213462853
twitter

Blijkbaar moeten we in het Arabisch onderhandelen met de demonstranten.

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2024 09:33:32 ]
pi_213462866
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:29 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het UvA terrein is nog bezet, discussie is klaar.

Klaar met de bekende mierenneukers hier zoekende naar een slak om zout op te leggen.
Je bewering klopt feitelijk gewoon niet. Als zelfs dat al niet eens gezegd mag worden dan wordt het wel heel onnozel
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:40:55 #136
13462 BansheeBoy
pi_213462963
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:32 schreef IntensiveGary het volgende:
Wat een lamlendigheid. Uitroken met traangas, die ratten. Niet onderhandelen met terroristen.
Heb het al vaker gezegd. Je moet dit bij de bron aanpakken. Als je objectief en vrijgevochten naar deze zaak kijkt kan je niet anders dan concluderen dat de bron israel is. Netanyahu de winDhond weet dat hij er aan gaat als hij aftreedt, hij is nu over de ruggen van de Palestijnen zijn (politiek) hachje aan het redden.

DE WERELD MOET INGRIJPEN

pi_213462984
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]

Man, man, man...wat hebben ze laten gebeuren?
pi_213462995
quote:
15s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Heb het al vaker gezegd. Je moet dit bij de bron aanpakken. Als je objectief en vrijgevochten naar deze zaak kijkt kan je niet anders dan concluderen dat de bron israel is. Netanyahu de winDhond weet dat hij er aan gaat als hij aftreedt, hij is nu over de ruggen van de Palestijnen zijn (politiek) hachje aan het redden.

DE WERELD MOET INGRIJPEN

Betrek mij niet in je godsdienstwaanzin. Mij niet quoten.
pi_213463003
quote:

[..]
Heb het al vaker gezegd. Je moet dit bij de bron aanpakken.
Dat is Israël nu ook aan het doen, naar mijn idee iets te rigoreus, maar zo doen ze dat nou eenmaal in die regio's daar.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:47:01 #140
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213463026
Gewoon mee LARPen als politie en gaan voor de Iraanse aanpak :)
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213463074
quote:
DE WERELD MOET INGRIJPEN
Waarom doet de Ummah zo weinig? Al die omliggende islamitische landen? Serieuze vraag. Interesseert het ze niet?
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:51:53 #142
13462 BansheeBoy
pi_213463078
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:43 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Betrek mij niet in je godsdienstwaanzin. Mij niet quoten.
Ja, alleen weet ik niet of je dit wel zo kunt stellen. Natte Yahoo is bezig oorlogsmisdaden uit te voeren met zijn buitenproportionele acties. Het is niet of, maar wanneer hij tot justice wordt geroepen. Die wetenschap maakt mij een tevreden heerschap.

woensdag 8 mei 2024 @ 09:51:54 #143
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213463079
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]

Taal van de knuppel is het enige dat deze lui verstaan.
pi_213463092
quote:
15s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ìn principe is dit dezelfde stelregel als die nu al decennialang wordt gehanteerd door de welse israeliers. Ware het op veel kleinere schaal.

Het moet stoppen!

deze "vreedmzame" prostesten idd.
pi_213463122
twitter
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:56:57 #146
13462 BansheeBoy
pi_213463126
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:53 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
deze "vreedmzame" prostesten idd.
Het merendeel zal heus vreedzaam protesteren. Toch gebeurt er teveel om nog te kunnen spreken over vreedzaam. Ze volgen het voorbeeld van de agressor, hoogstwaarschijnlijk om een soort spiegel voor te houden. Ik begrijp het, maar ik zou het anders doen.

pi_213463132
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:56 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Zoals ik gisteravond al zei; Jodenhaat verbroedert.
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:57:54 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213463135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:42 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Man, man, man...wat hebben ze laten gebeuren?
Mocht het je nog niet zijn opgevallen, de grenzen zijn al decennialang wagenwijd open. Dan komen zulke mensen binnen, die vervolgens niet goed integreren, en dat heeft de gevolgen die je ziet in deze video kunt zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:02:27 #149
13462 BansheeBoy
pi_213463183
quote:
[ x ]
haahhaah. Deze man is echt niet 100. :')

woensdag 8 mei 2024 @ 10:05:24 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_213463227
quote:
[ x ]
Die tweet heeft een hoog

gehalte.
Huilen dan.
pi_213463231
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mocht het je nog niet zijn opgevallen, de grenzen zijn al decennialang wagenwijd open. Dan komen zulke mensen binnen, die vervolgens niet goed integreren, en dat heeft de gevolgen die je ziet in deze video kunt zien.
Gelieve mij niet in die discussie te sleuren. Open grenzen zijn goed. Waar het misgaat is de handhaving. Ongewenste elementen dienen voortvarend en hardhandig te worden aangepakt.

Gisteravond is weer een fantastisch voorbeeld; toen de groep op Roeterseiland zich splitste en een deel richting binnenstad liep hadden burgemeester en politie de boel moeten tegenhouden en als dat onverhoopt niet was gelukt hadden ze het BG-terrein moeten verdedigen, en als dat niet was gelukt hadden ze het meteen moeten schoonvegen.

Nu hebben de ratten zich ingegraven en de komende dagen zullen ze de boel gaan fortificeren en krijg je ze er nauwelijks meer uit. Ik hoop dat de ME nog wat draaiboeken uit begin jaren '80 heeft liggen
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:09:00 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_213463250
Trof vanochtend een heel nette mail van de voorzitter van het College van Bestuur aan over de vannacht beëindigde bezetting van de universiteitsbibliotheek van de UU. Helemaal terecht natuurlijk: demonstreren is prima maar als je niet met het CvB in gesprek wil en je niet aan de regels houdt, dan ga je maar lekker bij je moeder thuis de boel verstieren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 08-05-2024 10:47:06 ]
Huilen dan.
pi_213463272
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:09 schreef Isdatzo het volgende:
Trof vanochtend een heel nette mail van de voorzitter van het College van Bestuur aan over de vannacht beëindigde bezetting van de universiteitsbibliotheek van de UU. Helemaal terecht natuurlijk, demonstreren is prima maar als je niet met het CvB in gesprek wil en je niet aan de regels houdt, dan ga je maar lekker bij je moeder thuis de boel verstieren.
Keurig. Kan de UvA een voorbeeld aan nemen.
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:11:55 #154
3542 Gia
User under construction
pi_213463283
Studenten die hier aan meedoen en een achterstand oplopen vooral niet compenseren. Ze doen dit zichzelf aan. Je gaat naar de universiteit om te studeren, niet om de wereld te redden. Dat doe je maar buiten collegetijd!
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:12:35 #155
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213463293
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:11 schreef Gia het volgende:
Studenten die hier aan meedoen en een achterstand oplopen vooral niet compenseren. Ze doen dit zichzelf aan. Je gaat naar de universiteit om te studeren, niet om de wereld te redden. Dat doe je maar buiten collegetijd!
Wie heeft het uberhaupt over compenseren jemig.

Waarom haal je dit opeens erbij?

Bijzonder dat je ook nog even bepaalt welke groepen wel mogen demonstreren.
pi_213463315
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:09 schreef Isdatzo het volgende:
Trof vanochtend een heel nette mail van de voorzitter van het College van Bestuur aan over de vannacht beëindigde bezetting van de universiteitsbibliotheek van de UU. Helemaal terecht natuurlijk, demonstreren is prima maar als je niet met het CvB in gesprek wil en je niet aan de regels houdt, dan ga je maar lekker bij je moeder thuis de boel verstieren.
Mag hopen dat iedereen zijn moeder erbuiten wordt gehouden en hopelijk schamen al die moeders zich ook om wat ze hebben groot hebben gebracht.

Ben zelf behoorlijk vrij opgevoed maar never nooit niet dat mijn ouders hadden getolereerd dat ik zoiets zou doen als die kneusjes.

Waarschijnlijk zou ik per direct onterfd zijn }:|
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:15:03 #157
13462 BansheeBoy
pi_213463321
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:11 schreef Gia het volgende:
Dat is het mooie. Iedereen gaat een achterstand oplopen, dus kunnen ze die regel niet uitrollen. Heerlijk. :)

woensdag 8 mei 2024 @ 10:16:15 #158
3542 Gia
User under construction
pi_213463334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wie heeft het uberhaupt over compenseren jemig.

Waarom haal je dit opeens erbij?
We lopen tegen het einde van het collegejaar en straks zijn er tentamens. Ik zie de eisen al voor me: We hebben een achterstand opgelopen omdat de universiteit niet op onze eisen in ging.
Straks zijn er van die gastjes die niet overgaan naar een volgend jaar of helemaal niet verder mogen met de studie en dan ligt het natuurlijk aan de universiteit die niet hun belachelijke eisen inwilligt.
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:17:08 #159
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213463341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:06 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Gelieve mij niet in die discussie te sleuren. Open grenzen zijn goed. Waar het misgaat is de handhaving. Ongewenste elementen dienen voortvarend en hardhandig te worden aangepakt.

Gisteravond is weer een fantastisch voorbeeld; toen de groep op Roeterseiland zich splitste en een deel richting binnenstad liep hadden burgemeester en politie de boel moeten tegenhouden en als dat onverhoopt niet was gelukt hadden ze het BG-terrein moeten verdedigen, en als dat niet was gelukt hadden ze het meteen moeten schoonvegen.

Nu hebben de ratten zich ingegraven en de komende dagen zullen ze de boel gaan fortificeren en krijg je ze er nauwelijks meer uit. Ik hoop dat de ME nog wat draaiboeken uit begin jaren '80 heeft liggen
Tja, dat kan natuurlijk, maar dan moet je ook niet gaan klagen dat mensen Arabisch praten tijdens een 'demonstratie'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:17:11 #160
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213463342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:16 schreef Gia het volgende:

[..]
We lopen tegen het einde van het collegejaar en straks zijn er tentamens. Ik zie de eisen al voor me: We hebben een achterstand opgelopen omdat de universiteit niet op onze eisen in ging.
Straks zijn er van die gastjes die niet overgaan naar een volgend jaar of helemaal niet verder mogen met de studie en dan ligt het natuurlijk aan de universiteit die niet hun belachelijke eisen inwilligt.
Hou het bij de feiten graag. Het doet een discussie geen goed als je zelf dingen verzint.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')