Exact Dezelfde mongolen. Allemaal linkse gekkiesquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dit zijn eerder de gender studies en diversiteits mutsjes.
Ìn principe is dit dezelfde stelregel als die nu al decennialang wordt gehanteerd door de welse israeliers. Ware het op veel kleinere schaal.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:36 schreef Bofjijff het volgende:
Die "woordvoerder" van die studenten bij de uva"als er schade komt is dat een ongelukje en voor een groter doel". Hou op hoor
Die staan daar ook te "demonstreren".quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:40 schreef Tekaschi het volgende:
Ondertussen borrelt het lekker verder in de samenleving, maar dat zien al die sociologen niet.
Als ik het me goed herinner hebben we ook boerenprotesten gehad met vele grootschalige vernielingen, illegale bezettingen, dumpen van asbest, stilzetten van snelwegen, intimideren van een minister bij haar huis en in de brand zetten van allerlei zooi. Werd ook niet echt lekker krachtdadig tegen opgetreden (vooral niet in het begin). Heeft weinig te maken met ‘de juiste mening’, maar met een grondhouding van de overheid die gericht is op faciliteren en de-escaleren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Links fascisten hebben blijkbaar weer een vrijbrief om complete straten te slopen en gebieden te bezetten omdat ze de "juiste" mening hebben of zoiets, in een land waar links toch echt nog nooit een verkiezing heeft gewonnen en rechts de baas zou zijn aldus de sympathisanten van die fascisten.
Ondertussen borrelt het lekker verder in de samenleving, maar dat zien al die sociologen niet.
Daar werd gewoon met scherp geschoten hoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:13 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner hebben we ook boerenprotesten gehad met vele grootschalige vernielingen, illegale bezettingen, dumpen van asbest, stilzetten van snelwegen, intimideren van een minister bij haar huis en in de brand zetten van allerlei zooi. Werd ook niet echt lekker krachtdadig tegen opgetreden (vooral niet in het begin). Heeft weinig te maken met ‘de juiste mening’, maar met een grondhouding van de overheid die gericht is op faciliteren en de-escaleren.
Als dat zou kloppen, hoe verklaar jij dan dat als de tegendemonstranten vertrokken zijn en het al uren rustig is de ME om half drie nachts het terrein leeg veegt?quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Links fascisten hebben blijkbaar weer een vrijbrief om complete straten te slopen en gebieden te bezetten omdat ze de "juiste" mening hebben of zoiets,
Jij doelt op die politiemeneer die op die 16 jarige boer met tractor schoot? Handhaving van de wet in optima formaquote:
Die boeren hadden ze met het leger mogen wegknuppelen. Daar heeft de overheid gefaald.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:13 schreef Lichtloper het volgende:
Werd ook niet echt lekker krachtdadig tegen opgetreden (vooral niet in het begin). Heeft weinig te maken met ‘de juiste mening’, maar met een grondhouding van de overheid die gericht is op faciliteren en de-escaleren.
Niks is leeg geveegd:quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zou kloppen, hoe verklaar jij dan dat als de tegendemonstranten vertrokken zijn en het al uren rustig is de ME om half drie nachts het terrein leeg veegt?
En de rest van de bende sluit dadelijk weer aan, hetzelfde morgen en overmorgen totdat ze keihard worden aangepakt en eens opgesloten.quote:Nog zo'n 20 betogers op UvA-terrein in Amsterdam
Op het terrein van de Universiteit van Amsterdam (UvA) in het centrum van de hoofdstad bevinden zich woensdagochtend naar schatting nog zo'n twintig studenten. Het lijkt erop dat de demonstranten de nacht op het terrein hebben doorgebracht.
De demonstranten blokkeren de toegang naar het Binnengasthuisterrein in de binnenstad met onder meer pallets, karton en houten planken. Ook staan er enkele tenten. Tegenover het terrein staan drie politiebusjes.
"De nacht was hartstikke goed", reageerde een van de demonstranten tegen het ANP. "We hebben genoeg drinken, eten, zelfs maandverband en tampons, we hebben medicijnen, we hebben overal aan gedacht." Volgens de student is een aantal mensen naar huis gegaan "zodat ze lekker konden slapen". Zelf is hij met anderen opgebleven om ervoor te zorgen dat de bezetting "wel gerespecteerd werd".
De demonstranten willen met hun protest afdwingen dat de UvA alle banden met Israël verbreekt. Ze vinden dat de universiteit door haar samenwerking met Israëlische instituten medeplichtig is aan de onderdrukking van Palestijnen in Gaza. De UvA werkt samen met drie universiteiten in Israël voor studentenuitwisselingen, maar door een negatief reisadvies is geen van die programma's nu actief.
De nacht van 6 op 7 mei, de bezetting van Roeterseiland.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:21 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Niks is leeg geveegd:
[..]
En de rest van de bende sluit dadelijk weer aan, hetzelfde morgen en overmorgen totdat ze keihard worden aangepakt en eens opgesloten.
Het UvA terrein is nog bezet, discussie is klaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De nacht van 6 op 7 mei, de bezetting van Roeterseiland.
Als zoals jij beweert linkse fascisten een vrijbrief krijgen om de boel te bezetten en de straten te slopen, dan heeft dat schoonvegen niet plaatsgevonden en zou Roeterseiland nog steeds bezet zijn. Toch?
Je bewering klopt feitelijk gewoon niet. Als zelfs dat al niet eens gezegd mag worden dan wordt het wel heel onnozelquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:29 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het UvA terrein is nog bezet, discussie is klaar.
Klaar met de bekende mierenneukers hier zoekende naar een slak om zout op te leggen.
Heb het al vaker gezegd. Je moet dit bij de bron aanpakken. Als je objectief en vrijgevochten naar deze zaak kijkt kan je niet anders dan concluderen dat de bron israel is. Netanyahu de winDhond weet dat hij er aan gaat als hij aftreedt, hij is nu over de ruggen van de Palestijnen zijn (politiek) hachje aan het redden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:32 schreef IntensiveGary het volgende:
Wat een lamlendigheid. Uitroken met traangas, die ratten. Niet onderhandelen met terroristen.
Man, man, man...wat hebben ze laten gebeuren?quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar moeten we in het Arabisch onderhandelen met de demonstranten.
Betrek mij niet in je godsdienstwaanzin. Mij niet quoten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd. Je moet dit bij de bron aanpakken. Als je objectief en vrijgevochten naar deze zaak kijkt kan je niet anders dan concluderen dat de bron israel is. Netanyahu de winDhond weet dat hij er aan gaat als hij aftreedt, hij is nu over de ruggen van de Palestijnen zijn (politiek) hachje aan het redden.
DE WERELD MOET INGRIJPEN²
Dat is Israël nu ook aan het doen, naar mijn idee iets te rigoreus, maar zo doen ze dat nou eenmaal in die regio's daar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd. Je moet dit bij de bron aanpakken.
Waarom doet de Ummah zo weinig? Al die omliggende islamitische landen? Serieuze vraag. Interesseert het ze niet?quote:
Ja, alleen weet ik niet of je dit wel zo kunt stellen. Natte Yahoo is bezig oorlogsmisdaden uit te voeren met zijn buitenproportionele acties. Het is niet of, maar wanneer hij tot justice wordt geroepen. Die wetenschap maakt mij een tevreden heerschap.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:43 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Betrek mij niet in je godsdienstwaanzin. Mij niet quoten.
Taal van de knuppel is het enige dat deze lui verstaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar moeten we in het Arabisch onderhandelen met de demonstranten.
deze "vreedmzame" prostesten idd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ìn principe is dit dezelfde stelregel als die nu al decennialang wordt gehanteerd door de welse israeliers. Ware het op veel kleinere schaal.
Het moet stoppen!²
Het merendeel zal heus vreedzaam protesteren. Toch gebeurt er teveel om nog te kunnen spreken over vreedzaam. Ze volgen het voorbeeld van de agressor, hoogstwaarschijnlijk om een soort spiegel voor te houden. Ik begrijp het, maar ik zou het anders doen.quote:
Mocht het je nog niet zijn opgevallen, de grenzen zijn al decennialang wagenwijd open. Dan komen zulke mensen binnen, die vervolgens niet goed integreren, en dat heeft de gevolgen die je ziet in deze video kunt zien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Man, man, man...wat hebben ze laten gebeuren?
haahhaah. Deze man is echt niet 100.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |