Shhhhht!!11quote:Op zondag 5 mei 2024 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Geen duivels? Geen rare dingen? Echt die Norris zege straks?
Orange man, Orange winquote:
absoluut. wel benieuwd wat er dit weekend nu aan de hand is dat er iets op die auto niet kloptquote:
dat paaltje klopte in ieder geval nietquote:Op zondag 5 mei 2024 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut. wel benieuwd wat er dit weekend nu aan de hand is dat er iets op die auto niet klopt
Ik ook want het verval van red bull is zeer opmerkelijkquote:Op zondag 5 mei 2024 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut. wel benieuwd wat er dit weekend nu aan de hand is dat er iets op die auto niet klopt
Een of andere muzikant. Geen idee verder.quote:
Lul niet zo dom johquote:Op zondag 5 mei 2024 23:34 schreef butz0rs het volgende:
Lando mag wel even onder het bureau van de safety car driver om hem te bedanknen
33, geen idee wie het is.quote:
Geniet ervanquote:Op zondag 5 mei 2024 23:35 schreef Managarm het volgende:
Truste, morgen vroeg naar Lissabon, paspoort verlengen.
Over 24 min niet meer jarigquote:
wie??quote:Op zondag 5 mei 2024 23:36 schreef _UserName_ het volgende:
Goedemorgen @:Ninzo, Max heeft niet gewonnen, mijn glazen bol was stuk
Maar IK nietquote:Op zondag 5 mei 2024 23:36 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij vind Max het prima omdat het Lando is
wie??quote:
Ik ook niet, hoewel ik het hem wel gun om van zn wins af te zijnquote:
Oranje-energiequote:Op zondag 5 mei 2024 23:37 schreef Starflyer het volgende:
Norris moet vaker Koningsdag gaan vieren. Geeft hem energie
Maar straks wel 174 posts als Lawson zijn eerste zege pakt.quote:
maidenlessquote:Op zondag 5 mei 2024 23:37 schreef Tekaschi het volgende:
Heerlijke race, een maiden win daar kijk je toch ook voor. Mooi voor Lando, gegund!
Dan hadden ze daar wegens verjaardag wel eens even rekening mee mogen houden.quote:
En omdat alle rijders die vlak achter Max staan in punten, achter hem gefinished zijn.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:36 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij vind Max het prima omdat het Lando is
ziedendquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alle push up meldingen beginnen ove r een SC die curieus was. Haha
Ik denk dat er geen enkel scenario is dat hij deze niet had gewonnenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Evenstar het volgende:
Norris kwam er misschien wel voor door foutje van de SC, maar hij reed daarvoor al super straks en als je 7s uitloopt dan maakt foutje van de SC echt geen kut meer uit.
Respect en gegund.
Ik denk het nietquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar straks wel 174 posts als Lawson zijn eerste zege pakt.
Poept hij ook op straat? @Zipportalquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Sabata het volgende:
Nu klinkt Lando als een Indische callcenter medewerker
sowieso, maar hoe vaak heeft hij er ook net naast gestaan. dan kun je het hem toch alleen maar gunnenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen is ook blij voor hem.
Leuke gozer
Was foutje maar had uitslag niet anders gemaakt.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alle push up meldingen beginnen ove r een SC die curieus was. Haha
Klopt.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was foutje maar had uitslag niet anders gemaakt.
Ja maar zonder die SC fuckup was nog wel leuker geweestquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkel scenario is dat hij deze niet had gewonnen
Genietenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Coco het volgende:
@:R-woud93 en ik blijven nog voor de uitreiking.
verkeerd gestemdquote:
Was ook gewoon elke ronde een stuk sneller op de harde banden, dus was 'm sowieso wel gelukt denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Evenstar het volgende:
Norris kwam er misschien wel voor door foutje van de SC, maar hij reed daarvoor al super straks en als je 7s uitloopt dan maakt foutje van de SC echt geen kut meer uit.
Respect en gegund.
Mss wel, dan was Max weer naar mediums gegaan wss.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was foutje maar had uitslag niet anders gemaakt.
Nu nog podium voor de Hulkquote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso, maar hoe vaak heeft hij er ook net naast gestaan. dan kun je het hem toch alleen maar gunnen
neuj..... is goed zoquote:
Ik las uitkering.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Coco het volgende:
@:R-woud93 en ik blijven nog voor de uitreiking.
Zeker respect. Toch ben ik benieuwd of Lando Max had kunnen inhalen als de SC op de juiste manier de baan op was gegaan en Lando direct achter Max terecht was gekomen. Inhalen op deze baan is gewoon erg moeilijk, track-positie is alles.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Evenstar het volgende:
Respect en gegund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het was het raken van de pylon door Max.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Evenstar het volgende:
Respect en gegund.
Hopelijk pakt Max nog even dat poles op rij record en dan aan t eind van het jaar stoppen met F1.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
De van pole naar zege streak is doorbroken
het was geen foutje, gewoon hoe de situatie toevallig was, het voordeel voor Norris was dat ie tijdens de SC kon pitten en daarmee 10 sec won..quote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Evenstar het volgende:
Respect en gegund.
Well done Bakuquote:Op zondag 5 mei 2024 23:41 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de eerste keer dat Max op het podium staat zonder te winnen sinds Baku vorig jaar
dat denk ik ookquote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee het was het raken van de pylon door Max.
Paaltjequote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee het was het raken van de pylon door Max.
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Man, wat een verademing dit na al die 'feestjes' waarbij het alleen een kwestie is van Verstappen die even bedankt zegt met een lichte glimlach
Podcast en podium skippenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dat was het weer. Tot de volgende keer.
Haters gonna hatequote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Man, wat een verademing dit na al die 'feestjes' waarbij het alleen een kwestie is van Verstappen die even bedankt zegt met een lichte glimlach
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef heywoodu het volgende:
De fout was dat de SC niet Lando maar Max oppikte.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het was geen foutje, gewoon hoe de situatie toevallig was, het voordeel voor Norris was dat ie tijdens de SC kon pitten en daarmee 10 sec won..
Ook al was op dat moment de SC trein nog niet tot stand gekomen, iedereen moest langzaam rijden, en hij won daar 10s.
?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef Coco het volgende:
Ik wil graag dat @:Nizno gaat huilen.
@:Lando doe je best!
Nee Lando was er ook gewoon net voorbij.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De fout was dat de SC niet Lando maar Max oppikte.
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee Lando was er ook gewoon net voorbij.
Als dr SC nu wel of niet Max had opgepakt had geen klote uitgemaakt.
ah okequote:
Vochtige ogen al hoor. Kan er niks aan doen.quote:
Lando ookquote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Vochtige ogen al hoor. Kan er niks aan doen.
ga je gangquote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet ik het uit tekenen voor je?
Hij lag 10 sec voor, voor de SCquote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het was geen foutje, gewoon hoe de situatie toevallig was, het voordeel voor Norris was dat ie tijdens de SC kon pitten en daarmee 10 sec won..
Ook al was op dat moment de SC trein nog niet tot stand gekomen, iedereen moest langzaam rijden, en hij won daar 10s.
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:45 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat zoekt even het Wilhelmus op op Youtube om een fatsoenlijke afsluiting te hebben
dat denk ik idd ook.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij lag 10 sec voor, voor de SC
Daarna opeens 30 sec virtueel, na reductie snelheid en opvangen Max
Hij zou denk ik net tweede zijn geweest na de pitstop. En alsnog wel Max hebben gepakt. De auto was snel
SC stop was 9 seconden kwam in beeldquote:Op zondag 5 mei 2024 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij lag 10 sec voor, voor de SC
Daarna opeens 30 sec virtueel, na reductie snelheid en opvangen Max
Hij zou denk ik net tweede zijn geweest na de pitstop. En alsnog wel Max hebben gepakt. De auto was snel
De sc pakt de raceleider opquote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet dan? We zien 9 van de 10 keer eenheidsworst ipv een feestje, nu eens een nieuwe winnaar en dus eens écht feest en mooie emotie enzoquote:
En als ie een ronde had gewacht, was het nog steeds Norris op P1 geweest.quote:
Max zat op 11, 20 en toen 30.. daarna ging lando pas te pit in. dus hij ging de pit in toen de SC al Max had afgeremd. anders was de SC voor Lando gekomen en was er niet een groter gat dan 11 seconden geweest dus had hij er nooit meer voor gekomenquote:
Ja natuurlijk.quote:
dan had Lando 11 s voor gelegen maximaal dus nooit kunnen pitten en voor kunnen blijvenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als ie een ronde had gewacht, was het nog steeds Norris op P1 geweest.
nee Max zat al heel het weekend te mopperen over dat er iets aan de hand wasquote:
Misschien wel als de SC meteen naar buiten was gegaan toen Lando voorbij de pit ingang reed. Dan had hij meteen achter de SC vastgezeten en niet het gat gehad om voor Verstappen weer de baan op te komen.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
dat doet hij ook oprecht,quote:Op zondag 5 mei 2024 23:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het in deze het ook echt wel meent.
Lando viert ook bevrijdingsdag. Van de NoWins-grap.quote:
Onzinquote:Op zondag 5 mei 2024 23:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Maar als de SC hier nu gewoon op Lando had gewacht had dit geen verschil gemaakt. De gaten zouden vrijwel hetzelfde moeten blijven.
Lando was er gewoon net voorbij
Tot zoquote:
SC kon niet voor Lando de baan op, Lando was de pit-exit al voorbij toen de SC gedeployed werd.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max zat op 11, 20 en toen 30.. daarna ging lando pas te pit in. dus hij ging de pit in toen de SC al Max had afgeremd. anders was de SC voor Lando gekomen en was er niet een groter gat dan 11 seconden geweest dus had hij er nooit meer voor gekomen
Ja of wanneer de SC sneller ingezet was.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien wel als de SC meteen naar buiten was gegaan toen Lando voorbij de pit ingang reed. Dan had hij meteen achter de SC vastgezeten en niet het gat gehad om voor Verstappen weer de baan op te komen.
Perez is pappa. 2 tiendenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:49 schreef pmponer het volgende:
Het mooie is dat niemand het meer heeft over die actie van Perez bij de start.
Veel plezier nog allemaal
Die deed gewoon een test of hij ook kon wat Ham kon, hij raakte alleen bijna Max dat was domquote:Op zondag 5 mei 2024 23:49 schreef pmponer het volgende:
Het mooie is dat niemand het meer heeft over die actie van Perez bij de start.
Veel plezier nog allemaal
Helaas moet het hier weer net even anders.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil Max die herhaling zien zien dat Perez hem bijna kegelt
Pitstop onder SC is 9s. Hij lag er 11s voor, dus hij was er 2s voor gekomen. Het is geen hogere wiskundequote:Op zondag 5 mei 2024 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had Lando 11 s voor gelegen maximaal dus nooit kunnen pitten en voor kunnen blijven
Met de SC toch wel? Dan is 11 seconden geen 11 seconden..quote:Op zondag 5 mei 2024 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had Lando 11 s voor gelegen maximaal dus nooit kunnen pitten en voor kunnen blijven
Dan had SC moeten wachten tot de hele boel voorbij was en had Lando dus niet die 30 seconden gehadquote:Op zondag 5 mei 2024 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SC kon niet voor Lando de baan op, Lando was de pit-exit al voorbij toen de SC gedeployed werd.
Wel geniale boordradio's tussen Max en GP dat rondje
Ja klopt, maar dan blijft dit staan:quote:Op zondag 5 mei 2024 23:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan had SC moeten wachten tot de hele boel voorbij was en had Lando dus niet die 30 seconden gehad
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pitstop onder SC is 9s. Hij lag er 11s voor, dus hij was er 2s voor gekomen. Het is geen hogere wiskunde
Als Max niet opgepakt was door de SC kan hij echt niet zomaar het gat naar Lando dichtrijden hoorquote:Op zondag 5 mei 2024 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin
Het is geen VSC
Paar jaar geleden klaagden coureurs nog dat de SC te langzaam ging. Die haalt echt geen 40%
dan moet t wel allemaal goed gaan onder die spanning hequote:Op zondag 5 mei 2024 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan blijft dit staan:
[..]
Mwah, dat was wel gelukt.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet t wel allemaal goed gaan onder die spanning he
Dan was Landa niet voorbij gekomenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan had SC moeten wachten tot de hele boel voorbij was en had Lando dus niet die 30 seconden gehad
Ja, als als als, als mijn oma wielen had...quote:Op zondag 5 mei 2024 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet t wel allemaal goed gaan onder die spanning he
ja die had hij niet gezien.... gebeurde achter hem dus hij wist niet dat Perez zo dicht op zn vleugel zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |