dat denk ik ookquote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee het was het raken van de pylon door Max.
Paaltjequote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee het was het raken van de pylon door Max.
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Man, wat een verademing dit na al die 'feestjes' waarbij het alleen een kwestie is van Verstappen die even bedankt zegt met een lichte glimlach
Podcast en podium skippenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dat was het weer. Tot de volgende keer.
Haters gonna hatequote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Man, wat een verademing dit na al die 'feestjes' waarbij het alleen een kwestie is van Verstappen die even bedankt zegt met een lichte glimlach
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef heywoodu het volgende:
De fout was dat de SC niet Lando maar Max oppikte.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het was geen foutje, gewoon hoe de situatie toevallig was, het voordeel voor Norris was dat ie tijdens de SC kon pitten en daarmee 10 sec won..
Ook al was op dat moment de SC trein nog niet tot stand gekomen, iedereen moest langzaam rijden, en hij won daar 10s.
?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef Coco het volgende:
Ik wil graag dat @:Nizno gaat huilen.
@:Lando doe je best!
Nee Lando was er ook gewoon net voorbij.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De fout was dat de SC niet Lando maar Max oppikte.
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee Lando was er ook gewoon net voorbij.
Als dr SC nu wel of niet Max had opgepakt had geen klote uitgemaakt.
ah okequote:
Vochtige ogen al hoor. Kan er niks aan doen.quote:
Lando ookquote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Vochtige ogen al hoor. Kan er niks aan doen.
ga je gangquote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet ik het uit tekenen voor je?
Hij lag 10 sec voor, voor de SCquote:Op zondag 5 mei 2024 23:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het was geen foutje, gewoon hoe de situatie toevallig was, het voordeel voor Norris was dat ie tijdens de SC kon pitten en daarmee 10 sec won..
Ook al was op dat moment de SC trein nog niet tot stand gekomen, iedereen moest langzaam rijden, en hij won daar 10s.
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:45 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat zoekt even het Wilhelmus op op Youtube om een fatsoenlijke afsluiting te hebben
dat denk ik idd ook.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij lag 10 sec voor, voor de SC
Daarna opeens 30 sec virtueel, na reductie snelheid en opvangen Max
Hij zou denk ik net tweede zijn geweest na de pitstop. En alsnog wel Max hebben gepakt. De auto was snel
SC stop was 9 seconden kwam in beeldquote:Op zondag 5 mei 2024 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij lag 10 sec voor, voor de SC
Daarna opeens 30 sec virtueel, na reductie snelheid en opvangen Max
Hij zou denk ik net tweede zijn geweest na de pitstop. En alsnog wel Max hebben gepakt. De auto was snel
De sc pakt de raceleider opquote:Op zondag 5 mei 2024 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee Lando was er ook gewoon net voorbij.
Als dr SC nu wel of niet Max had opgepakt had geen klote uitgemaakt.
Niet dan? We zien 9 van de 10 keer eenheidsworst ipv een feestje, nu eens een nieuwe winnaar en dus eens écht feest en mooie emotie enzoquote:
En als ie een ronde had gewacht, was het nog steeds Norris op P1 geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |