Ik denk dat er geen enkel scenario is dat hij deze niet had gewonnenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Evenstar het volgende:
Norris kwam er misschien wel voor door foutje van de SC, maar hij reed daarvoor al super straks en als je 7s uitloopt dan maakt foutje van de SC echt geen kut meer uit.
Respect en gegund.
Ik denk het nietquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar straks wel 174 posts als Lawson zijn eerste zege pakt.
Poept hij ook op straat? @Zipportalquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Sabata het volgende:
Nu klinkt Lando als een Indische callcenter medewerker
sowieso, maar hoe vaak heeft hij er ook net naast gestaan. dan kun je het hem toch alleen maar gunnenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen is ook blij voor hem.
Leuke gozer
Was foutje maar had uitslag niet anders gemaakt.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alle push up meldingen beginnen ove r een SC die curieus was. Haha
Klopt.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was foutje maar had uitslag niet anders gemaakt.
Ja maar zonder die SC fuckup was nog wel leuker geweestquote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkel scenario is dat hij deze niet had gewonnen
Genietenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Coco het volgende:
@:R-woud93 en ik blijven nog voor de uitreiking.
Was ook gewoon elke ronde een stuk sneller op de harde banden, dus was 'm sowieso wel gelukt denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Evenstar het volgende:
Norris kwam er misschien wel voor door foutje van de SC, maar hij reed daarvoor al super straks en als je 7s uitloopt dan maakt foutje van de SC echt geen kut meer uit.
Respect en gegund.
Mss wel, dan was Max weer naar mediums gegaan wss.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was foutje maar had uitslag niet anders gemaakt.
Nu nog podium voor de Hulkquote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso, maar hoe vaak heeft hij er ook net naast gestaan. dan kun je het hem toch alleen maar gunnen
neuj..... is goed zoquote:
Ik las uitkering.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:39 schreef Coco het volgende:
@:R-woud93 en ik blijven nog voor de uitreiking.
Zeker respect. Toch ben ik benieuwd of Lando Max had kunnen inhalen als de SC op de juiste manier de baan op was gegaan en Lando direct achter Max terecht was gekomen. Inhalen op deze baan is gewoon erg moeilijk, track-positie is alles.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:38 schreef Evenstar het volgende:
Respect en gegund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |