was KMag betrokken?quote:
Yupsquote:
ik zie t idd Logans eigen schuldquote:
vind de schuld van KMag miniemquote:
Die blijft Gefeliciteerd Whiskers2009quote:
Norris zit voor de SC en Max erachter.quote:
11 20 en 30 squote:Op zondag 5 mei 2024 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Norris zit voor de SC en Max erachter.
Waarom? Raadsel. SC zat voor Norris volgens mij
Dat zou mooi zijnquote:
Goedenavond Chevy.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Magnussen crasht er weer eens iemand af.
Post 86 wordt de TTquote:
Ja maar toen de SC de baan opkwam was Norris leider en had die moeten worden opgepikt. Hij pikte echter Max op.quote:
Fout Sargeant (zoals gewoonlijk)quote:Op zondag 5 mei 2024 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Magnussen crasht er weer eens iemand af.
I know. Zag hem in ESFquote:
Nee inhaler moet zorgen dat die het veilig doet.quote:
6.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:52 schreef -XOR- het volgende:
Hoeveel ronden nieuwer zijn die banden van Norris ?
En dan zijn er mensen die denken dat Magnussen fout zatquote:Op zondag 5 mei 2024 22:52 schreef Nober het volgende:
Sargeant stuurt gewoon in. Baaibaai zwaaizwaai
Uh nee enige fucked hier is Maxquote:Op zondag 5 mei 2024 22:52 schreef Sabata het volgende:
Dit wordt heel interessant idd. Safetycar dus Max opgepikt, gewoonte?
edit: oef ze mogen er langs. Klungels
quote:Op zondag 5 mei 2024 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee inhaler moet zorgen dat die het veilig doet.
Met condoom?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee inhaler moet zorgen dat die het veilig doet.
Dit ja.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:53 schreef Tekaschi het volgende:
Ik gun het Lando wel maar op deze manier toch een beetje een nare smaak.
Kort gezegd: Max wordt hier flink genaaid.quote:
Lando gaat dit niet winnen hoor.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:53 schreef Tekaschi het volgende:
Maakt helemaal niks uit, Lando had gewoon die gap.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:53 schreef Tekaschi het volgende:
Valt wel mee hoor, hij zit zo gewoon recht achter Norris, wat sowieso was gebeurd.quote:
Het had allemaal niet uitgemaakt.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:53 schreef Tekaschi het volgende:
Puntige knieën.quote:
Als dat meteen was gebeurd had ie met de stop niet voorgeblevenquote:Op zondag 5 mei 2024 22:54 schreef heywoodu het volgende:
Nou, Norris zo als leider achter de SC, voor de rest, zoals het hoort. Duurt even, maar dan hebben we ook wat. Nu hopen dat het lukt voor Norris
Stroll is met soortgelijke achterlijk domme acties ook weggekomen. Het blijft onbegrijpelijk hoe de raceleiding daarmee om gaat.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:53 schreef Starflyer het volgende:
Magnussen zit er niet ver genoeg naast. Moet met de voorwielen boj de spiegels zijn. Al is het insturen van Sargeant ook niet slim
Nog korter: enorme fuck up.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kort gezegd: Max wordt hier flink genaaid.
Hij heeft een penalty.quote:
Gewoon inhalenquote:
nog korter. mensquote:
Niet? Zijn pace op de medium was echt goed. Krijgt natuurlijk wel Verstappen in zijn nek na de herstart, maar die leek niet heel lekker te gaan op de harde band.quote:
That's what she said..quote:
Eens, maar dit zijn wel de regels.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroll is met soortgelijke achterlijk domme acties ook weggekomen. Het blijft onbegrijpelijk hoe de raceleiding daarmee om gaat.
Je zou denken dat de sprint los staat van de hoofdracequote:Op zondag 5 mei 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen vrienden maken bij de raceleiding in de sprintrace.
Ach.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dat meteen was gebeurd had ie met de stop niet voorgebleven
Als SC Norris had opgepakt was Max ingelopen en dus Norris ingehaald tijdens SCquote:Op zondag 5 mei 2024 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, hij zit zo gewoon recht achter Norris, wat sowieso was gebeurd.
Denk niet dat ze die SC op tijd naar buiten hadden kunnen krijgen.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dat meteen was gebeurd had ie met de stop niet voorgebleven
Pints?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:55 schreef Mano_ het volgende:
Beste oplossing: Norris terug de pints in om de oude banden er weer onder te schroeven en dan terug naar P1.
Het is wel een Engelsman maar pints tijdens de race zie ik hem niet doenquote:Op zondag 5 mei 2024 22:55 schreef Mano_ het volgende:
Beste oplossing: Norris terug de pints in om de oude banden er weer onder te schroeven en dan terug naar P1.
Schandalige actie van de wedstrijdleiding.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kort gezegd: Max wordt hier flink genaaid.
Ja, het is feest toch?quote:
Wat?quote:
Laat me daarbuitenquote:Op zondag 5 mei 2024 22:57 schreef Coco het volgende:
Dit topic gaat vliegensvlug.
Lijkt wel een ESF live topic.
quote:Op zondag 5 mei 2024 22:57 schreef Coco het volgende:
ESFquote:Op zondag 5 mei 2024 22:57 schreef Coco het volgende:
Bah!quote:
Verremactiequote:Op zondag 5 mei 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe Norris het nu gaat verneuken. Daar heerst ook echt een vloek op tot nu toe
Ik hoop het...dit is saaiquote:
Voorlopig flink uit de DRS.quote:
Charles tikt hem erafquote:Op zondag 5 mei 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe Norris het nu gaat verneuken. Daar heerst ook echt een vloek op tot nu toe
Ik hoop het echt niet.quote:
Moet ie wel eerst binnen de DRS komen, Norris heeft betere banden. Ik Gun Norris het ook wel een keertje hoorquote:
dat zou wel bijzonder zijnquote:Op zondag 5 mei 2024 23:01 schreef SiGNe het volgende:
Max gat 't nog moeilijk krijgen..
Gaat 't Norris z'n eerste overwinning worden?
Die eet geen brood joh, alleen sushiquote:Op zondag 5 mei 2024 23:00 schreef -XOR- het volgende:
Yuki laat zich weer de kaas van het brood eten.
sowquote:Op zondag 5 mei 2024 23:02 schreef Xylos het volgende:
Als norris zijn koppie erbij houdt kan hij dit winnen
het is wit en hangt bij de chinees aan de muurquote:
Zijn hartslag zal wel tegen de 180 aan zitten.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:02 schreef Xylos het volgende:
Als norris zijn koppie erbij houdt kan hij dit winnen
Kwakje van Gordonquote:Op zondag 5 mei 2024 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is wit en hangt bij de chinees aan de muur
Bandenmanagement is een vak apartquote:
Abu Dhabi 2021 beldequote:Op zondag 5 mei 2024 23:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel dubieus met die SC, maar Norris mag wel een keertje winnen.
witte lijst! ransaapquote:
Norris is wel ervaren genoeg en heeft nieuwere banden.quote:
Lat ligt laag tegenwoordig.quote:
Ik heb hier best zin inquote:Op zondag 5 mei 2024 22:57 schreef Coco het volgende:
Lec al uit de DRSquote:Op zondag 5 mei 2024 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet het tempo opvoeren, maar lijkt niet te kunnen
quote:Op zondag 5 mei 2024 22:57 schreef Coco het volgende:
nope die had Russel al te pakkenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Voor het eerst God save the King ipv Queen?
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Moet Norris niet zijn bandjes verkloten.
Dat zei ik alquote:
was wel een mooie actie inderdaadquote:Op zondag 5 mei 2024 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis WOW![]()
Wat heeeeerlijk buitenom Yuki wauw
Waarom zou hij dat aan het doen zijn dan? Op de mediums konden ze ook langer door en waren ze sneller dan Max op nieuwe harde.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Moet Norris niet zijn bandjes verkloten.
Hij zegt juist dat hij het weet en niet wil lastig gevallen worden. niets met janken te makenquote:
Toen ik dat typte had hij dat nog niet gezegdquote:Op zondag 5 mei 2024 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat hij het weet en niet wil lastig gevallen worden. niets met janken te maken
Dat is ie het hele weekend nietquote:
ah hier wel dacht dat je het over zn commentaar hadquote:Op zondag 5 mei 2024 23:06 schreef Xylos het volgende:
[..]
Toen ik dat typte had hij dat nog niet gezegd
No radio for the rest of the racequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |