SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Rijstnoedels zo fijn als mogelijk, liefst 1mmquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd volkoren mie nestjes, ik hou gewoon van die dikke slierten haha...
Ja echt he, ben daar nooit zo mee bezig. En ik krijg niet te zien nog 1 post zoals julliequote:
Goedemorgen.Dat zijn glasnoedels toch?quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rijstnoedels zo fijn als mogelijk, liefst 1mm
GM
Morguh Lojandaquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:12 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. lekker met een bakkie en een koekie zie ik![]()
Het wordt heerlijk warm vandaagecht weer Hollands weer dit. In één week kun je zowel je winterjas aan en je badkleding
quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:12 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. lekker met een bakkie en een koekie zie ik![]()
Het wordt heerlijk warm vandaagecht weer Hollands weer dit. In één week kun je zowel je winterjas aan en je badkleding
Dat weten we, behalve niet openen ben je ook recordhouder met nummertje 302 posten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, ben daar nooit zo mee bezig. En ik krijg niet te zien nog 1 post zoals jullie
Dit kan ik beamen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we, behalve niet openen ben je ook recordhouder met nummertje 302 posten.
Kan hier nooit eens normaal weer zijnquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Lojanda
Ja het schiet weer alle kanten op.
Nou helemaal goed toch.... ja dat is dan gevalletje jammer maar helaas...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar ik mag nee zeggen. Hij heeft geen keusander soort contract. Gaat hij niet leuk vinden maar ja, kan ik ook niks aan doen.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat ongeveer dezelfde dikte die ze gebruiken voor de mihoen... want die vind ik wel lekker....quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rijstnoedels zo fijn als mogelijk, liefst 1mm
GM
Ik denk dat Joost een beetje te vroeg gehyped is.Het nieuwtje is er wel af.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:23 schreef lojanda het volgende:
Bij HVNL zeggen ze dat Joost met een flinke kater is opgestaan.. hij is bij de Bookmakers gezakt naar de vierde plek.
Het lijkt wel dat het Songfestival steeds belangrijker is geworden de laatste jaren. Vroeger wilden er volgens mij ook maar weinig artiesten aan meedoen.
Ben ik toch ergens de beste inquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we, behalve niet openen ben je ook recordhouder met nummertje 302 posten.
Nou nou nou.quote:
Mijn longen vinden dat ook niet leuk, iedere stap hap je dan naar ademquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan hier nooit eens normaal weer zijn![]()
Ik heb echt een hekel aan warm weer. Dan krijg ik gelijk hoofdpijn
Valt mij nog mee dat hij op de 4de plaatst staat. Ik vind het helemaal niets dat nummerquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:23 schreef lojanda het volgende:
Bij HVNL zeggen ze dat Joost met een flinke kater is opgestaan.. hij is bij de Bookmakers gezakt naar de vierde plek.
Het lijkt wel dat het Songfestival steeds belangrijker is geworden de laatste jaren. Vroeger wilden er volgens mij ook maar weinig artiesten aan meedoen.
Jeetje dat lijkt me vreselijk...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn longen vinden dat ook niet leuk, iedere stap hap je dan naar adem
Nu valt het gelukkig nog mee om de luchtvochtigheid binnen nog goed is.
Ik kan het niet meer horen...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat hij op de 4de plaatst staat. Ik vind het helemaal niets dat nummer
Ik blijf dan gewoon binnen heb heen hele fijne ventilator, ook een bij het bed staan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me vreselijk...![]()
Ik heb ook niks met dat warme weer, gelukkig is het in het Noorden ietsje minder warm en vaak heul veel wind...
Krijg er ook pijn in m'n knarrie van...
Dat kon ik gelijk al niet.quote:
Dat zou heel goed kunnen idd. Ik vind de nummers die ik heb gehoord dit jaar toch niet zo goed. Valt me tot nu toe allemaal een beetje tegen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost een beetje te vroeg gehyped is.Het nieuwtje is er wel af.
Ooh dat is wel fijn dat die ventilators helpen...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf dan gewoon binnen heb heen hele fijne ventilator, ook een bij het bed staan.
Dan heb ik er weinig last van.
Niet te druk maken nog rustiger aan doen dan anders.
Dan valt het wel mee.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kon ik gelijk al niet.Heb het ook nog nooit helemaal afgeluisterd
Ik vind er echt vreselijke nummers tussen zitten...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen idd. Ik vind de nummers die ik heb gehoord dit jaar toch niet zo goed. Valt me tot nu toe allemaal een beetje tegen.
Ik ken dat van mijn ouders ook. Beiden hadden COPD en konden ook niets met dat weer. Het erge is dat als het hier warmer is dat die luchtvochtigheid er dan ook altijd is.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn longen vinden dat ook niet leuk, iedere stap hap je dan naar adem
Nu valt het gelukkig nog mee om de luchtvochtigheid binnen nog goed is.
Er zijn er vele helemaal lyrisch van maar ik heb er ook helemaal niets meequote:Op woensdag 1 mei 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat hij op de 4de plaatst staat. Ik vind het helemaal niets dat nummer
Oei,dat is ook heftig.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ken dat van mijn ouders ook. Beiden hadden COPD en konden ook niets met dat weer. Het erge is dat als het hier warmer is dat die luchtvochtigheid er dan ook altijd is.
Geef mij de winter maarquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me vreselijk...![]()
Ik heb ook niks met dat warme weer, gelukkig is het in het Noorden ietsje minder warm en vaak heul veel wind...
Krijg er ook pijn in m'n knarrie van...
Ja daarom, en in de nachten wel fijn een koel briesje over je heen, en hij maakt bijna geen geluidquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is wel fijn dat die ventilators helpen...
Ja precies gewoon rustigjes aan doen...
Ik heb verder nog helemaal niets gehoord van het hele Songfestival dit jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen idd. Ik vind de nummers die ik heb gehoord dit jaar toch niet zo goed. Valt me tot nu toe allemaal een beetje tegen.
Nu vind ik het meestal wel ruk wat er zo voorbij komt maar dit jaar heb ik dat helemaal.. ik kan nou niet zeggen dat ik er een nummer echt leuk van vind.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind er echt vreselijke nummers tussen zitten...
Ja heb ook COPD en mis een longkwabquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ken dat van mijn ouders ook. Beiden hadden COPD en konden ook niets met dat weer. Het erge is dat als het hier warmer is dat die luchtvochtigheid er dan ook altijd is.
Ja dat is echt heel heftig geweestquote:
quote:
Allemaal ruk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu vind ik het meestal wel ruk wat er zo voorbij komt maar dit jaar heb ik dat helemaal.. ik kan nou niet zeggen dat ik er een nummer echt leuk van vind.
Ja mij ook...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geef mij de winter maar![]()
Ik zit hier meer in het zuiden en daar is het vaak warmer
Jeetje Dotquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ook COPD en mis een longkwab
Dat is het nadeel die luchtvochtigheid hier altijd.
Lekkere droge vrieslucht is het beste voor ons
Het ESF topic is dan wel vermakelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal ruk.
Als ik weet om welke tijd NL aan de beurt is, kijk ik even, anders alleen de uitslagen, en dat duurt ook héél lang.
Ja of van heel nat naar heel droog ( en dan heb ik het over regenbuien FFquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wat Lojanda poste klopt wel,het kan nooit normaal.Als in:Van hoog naar laag in temperatuur.En andersom.
Euhmquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of van heel nat naar heel droog ( en dan heb ik het over regenbuien FF)
Ik heb er ook 1 in m'n slaapkamer voor als het echt warm is... inderdaad heerlijk dat koele briesje.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom, en in de nachten wel fijn een koel briesje over je heen, en hij maakt bijna geen geluid
Meestal gooien de mensen hun deuren en ramen open als het zonnig wordt maar hier blijft alles potdicht. Liefst ook nog de luiken en gordijnen dichtquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja mij ook...
Oooh bah, ja vreselijk...
Slaapkamer pal op het oosten.Ik vind de ochtendzon altijd wel okee.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Meestal gooien de mensen hun deuren en ramen open als het zonnig wordt maar hier blijft alles potdicht. Liefst ook nog de luiken en gordijnen dicht
We kijken de finale met vrienden maar dat gaat meer om het gezellig samen zijn met hapjes en drankjesquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal ruk.
Als ik weet om welke tijd NL aan de beurt is, kijk ik even, anders alleen de uitslagen, en dat duurt ook héél lang.
Moet ik dan toch maar eens een kijkje nemen danquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ESF topic is dan wel vermakelijk.
Dan zal ik daar wat gaan gluren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ESF topic is dan wel vermakelijk.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of van heel nat naar heel droog ( en dan heb ik het over regenbuien FF)
Hier ook....vouwgordijnen gaan ook dicht.... alles is hier hermetisch afgesloten.... en dan gaat s'avonds laat alles open... even door laten waaien...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Meestal gooien de mensen hun deuren en ramen open als het zonnig wordt maar hier blijft alles potdicht. Liefst ook nog de luiken en gordijnen dicht
Nu nog wel idd maar als je in die ellenlange zomer zit wanneer het weken boven de 25 graden is dan zit inmiddels de hitte binnen.. dan is het ook in de ochtend minder aangenaamquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slaapkamer pal op het oosten.Ik vind de ochtendzon altijd wel okee.
Hier precies zo.. mijn man vindt het altijd zo vreselijk en roept dan ook altijd dat het op een bunker lijktquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier ook....vouwgordijnen gaan ook dicht.... alles is hier hermetisch afgesloten.... en dan gaat s'avonds laat alles open... even door laten waaien...
Neej hoor.... als hij weer naar boven verhuist, mis ik het in het begin zelfs...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Vinden jullie het geluid van een ventilator niet vervelend?
Ben doof aan één kant en daar zet ik dan de ventilator op en in bed ga ik op mijn goede oor liggen dus hoor ik het nietquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Nope, kom net nog uit de struiken. Meer blad en tak in m'n haar dan haar op m'n hoofd inmiddels. Die postbode zal ook wel gedacht hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:35 schreef Frummelie het volgende:
@:KinKiJan hoest met de kittens en de mamapoes... iets kunnen vinden?
Zeker wel! Hier geen ventilator op de slaapkamer, herrie/hitte, dan kies ik voor hitte.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ja het is niet gezellie maar liever dat, dan die hitte...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier precies zo.. mijn man vindt het altijd zo vreselijk en roept dan ook altijd dat het op een bunker lijktGelukkig heeft hij er geen probleem mee..
Vind dat ze het wel overdreven belangrijk maken. Stel je wordt 5e ofzo met een leuk nummer...dat is toch prachtig.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:23 schreef lojanda het volgende:
Als je vijfde wordt dan heb je het idd best goed gedaan hoor. The Common Linnets werden tweede en zie maar wat die daar allemaal door hebben mee mogen makenquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat ze het wel overdreven belangrijk maken. Stel je wordt 5e ofzo met een leuk nummer...dat is toch prachtig.
Voor mij heeft hij al gewonnen
Ben ook voor 80% doof aan 1 oor.Mooi voordeel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben doof aan één kant en daar zet ik dan de ventilator op en in bed ga ik op mijn goede oor liggen dus hoor ik het nietVoor manlief is het eennander verhaal
maar hij zegt altijd dat hij er wat voor over moet hebben om met mij te mogen zijn
Hahahaaa... ik lig echt in een kreukie hier... meer blad en tak dan haar op m'n hoofd...quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, kom net nog uit de struiken. Meer blad en tak in m'n haar dan haar op m'n hoofd inmiddels. Die postbode zal ook wel gedacht hebben
Iilse had het zonder ook wel gered.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als je vijfde wordt dan heb je het idd best goed gedaan hoor. The Common Linnets werden tweede en zie maar wat die daar allemaal door hebben mee mogen maken
Rambo Kinkijan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahahaaa... ik lig echt in een kreukie hier... meer blad en tak dan haar op m'n hoofd...![]()
![]()
Wel even checken op teken hé...![]()
Nou hoop wel dat het goed gaat met het poezengezinnetje...🤗
kinkieeee dacht die vastquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, kom net nog uit de struiken. Meer blad en tak in m'n haar dan haar op m'n hoofd inmiddels. Die postbode zal ook wel gedacht hebben
Ieder nadeel heeft z’n voordeel zoals Cruijff altijd zeiquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ook voor 80% doof aan 1 oor.Mooi voordeel.
Heb moeders wel op de ring staan, kwam vannacht pas langs, hoop dan maar dat ze rest van de tijd bij die jongen ligt. Weet ook welke kant ze op ging na het eten, maar helaas nog niks gevonden dus.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahahaaa... ik lig echt in een kreukie hier... meer blad en tak dan haar op m'n hoofd...![]()
![]()
Wel even checken op teken hé...![]()
Nou hoop wel dat het goed gaat met het poezengezinnetje...🤗
en soms oostindisch doofquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Zoenvogel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kinkieeee dacht die vast
Gmogguh hiero
Ik ook een beetje aan 1 kant, dat scheelt wel...quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en soms oostindisch doof![]()
Dit is niet liefdevol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Na het Songfestival kregen ze zoveel aanbiedingen dat ze het niet aankonden waren haar woorden zei ze in de Talkshow van Humberto.. was alleen jammer dat Waylon toen zoek wasquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iilse had het zonder ook wel gered.
Als ik me het goed herinner was dat een ego dingetje.Blijft wel een heel mooi nummer.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Na het Songfestival kregen ze zoveel aanbiedingen dat ze het niet aankonden waren haar woorden zei ze in de Talkshow van Humberto.. was alleen jammer dat Waylon toen zoek was
Ik hoor je niet.quote:
Vond dat 'gabber-stukje' bij die repetitie ook wel geinig. Blijft toch wat anders dan wat die andere acts hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat ze het wel overdreven belangrijk maken. Stel je wordt 5e ofzo met een leuk nummer...dat is toch prachtig.
Voor mij heeft hij al gewonnen
Er zit een heel goed team achter.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond dat 'gabber-stukje' bij die repetitie ook wel geinig. Blijft toch wat anders dan wat die andere acts hebben.
Oké dus ze is nog wel in de buurt.. ik hoop ook dat ze haar kittens verzorgd...quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb moeders wel op de ring staan, kwam vannacht pas langs, hoop dan maar dat ze rest van de tijd bij die jongen ligt. Weet ook welke kant ze op ging na het eten, maar helaas nog niks gevonden dus.
Ook geen teken, gelukkig, klote dingen.
Zeker dat het een ego ding was.. dat zat bij beiden in de weg. Voor mij nog steeds het beste Nederlandse nummer. Ze hadden toen ook echt moeten winnen maar helaas was er iemand die hun versloeg omdat ze en een baard had en make-up en een jurk droeg.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik me het goed herinner was dat een ego dingetje.Blijft wel een heel mooi nummer.
Hier Kipkerrie met rijst.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:29 schreef lojanda het volgende:
Vandaag makkelijk met koken.. kip Boursin met Orzo en daar lekker gewokte Spinazie bij![]()
Ik houdt van dit soort eten.. vol van smaak en zo klaar
quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:29 schreef lojanda het volgende:
Vandaag makkelijk met koken.. kip Boursin met Orzo en daar lekker gewokte Spinazie bij![]()
Ik houdt van dit soort eten.. vol van smaak en zo klaar
Hoe gaat het?quote:
Ook lekkerquote:
Dikke prima.Gister mijn tiende overwinning DTS gevierd.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima.Gister mijn tiende overwinning DTS gevierd.
Proficiat u had weer een maand met te veel tijd overquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik spoiler,maar het moment dat ze moeten kiezen.Dat is toch niet te doen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:36 schreef lojanda het volgende:
Ik had de serie De Joodse Raad opgenomen en moet nu nog één afl kijken maar wat hebben die mensen toch een ellende meegemaakt in de oorlog.. echt verschrikkelijk. Elk jaar weer rond deze tijd voel je dat nog heftiger
Een spel op FOK!,begin er maar niet aan.quote:
Ook opgenomen, maar nog niet bekeken.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:36 schreef lojanda het volgende:
Ik had de serie De Joodse Raad opgenomen en moet nu nog één afl kijken maar wat hebben die mensen toch een ellende meegemaakt in de oorlog.. echt verschrikkelijk. Elk jaar weer rond deze tijd voel je dat nog heftiger
het is een spel..quote:
Bolken komt van blokken newbie.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is een spel..
als iemand een post heeft geplaatst en er wordt langer dan een minuut niet op je gereageerd dan krijg je 1 punt..
doel is om zoveel mogelijk punten te halen in een maand..
vraag me niet waarom maar het heet bolken... dus.. als iemand op je reageert wordt er vaker 'bolk' geschreven..
zijn er die daar zitten om te chatten en zijn er die heel fanatiek spelen..
Ja dat is toch te verschrikkelijk. Ik moest echt een traan laten..quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik spoiler,maar het moment dat ze moeten kiezen.Dat is toch niet te doen.
Heel mooi neergezetquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook opgenomen, maar nog niet bekeken.
Speel elke dag 10x Het woord 5x5 en 5x6 woorden. op 5 sites van 4 kranten en nu.nlquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een spel op FOK!,begin er maar niet aan.
En op 4 Mei willen gaan protesteren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is toch te verschrikkelijk. Ik moest echt een traan laten..
Dan zijn er ook nog mensen die zeggen dat de Holocaust nooit is gebeurd
Het klinkt interessant maar laat ik daar maar niet aan beginnenquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is een spel..
als iemand een post heeft geplaatst en er wordt langer dan een minuut niet op je gereageerd dan krijg je 1 punt..
doel is om zoveel mogelijk punten te halen in een maand..
vraag me niet waarom maar het heet bolken... dus.. als iemand op je reageert wordt er vaker 'bolk' geschreven..
zijn er die daar zitten om te chatten en zijn er die heel fanatiek spelen..
Ja iddquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En op 4 Mei willen gaan protesteren.
het is soms handig als je een tijd niet goed kunt slapen of zoquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het klinkt interessant maar laat ik daar maar niet aan beginnen
hoe heet die app?quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speel elke dag 10x Het woord 5x5 en 5x6 woorden. op 5 sites van 4 kranten en nu.nl
En dit
[ afbeelding ]
Dit is niet echt goed voor mij spapaars.Ben nogal vatbaar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speel elke dag 10x Het woord 5x5 en 5x6 woorden. op 5 sites van 4 kranten en nu.nl
En dit
[ afbeelding ]
Dat is belachelijk en respectloos.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En op 4 Mei willen gaan protesteren.
In de nacht is in DTS altijd wel iemand wakker.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is soms handig als je een tijd niet goed kunt slapen of zo
Ja kloptquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de nacht is in DTS altijd wel iemand wakker.
Het is een verdienmodel.Was met Corona demo`s al.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is belachelijk en respectloos.
Begin er een beetje genoeg van te krijgen met al die protestbewegingen, de eerste stap die ze doen is bankrekeningen openen.
Leuke mensen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja kloptzijn vaak dezelfde mensen die daar zitten. blij dat ik tegenwoordig betere slaap.
Te vinden op de AD-Volkskrant-Parool en vast nog meerquote:
Ik heb de iets duurder soorten, die hoor je amperquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
FF heeft altidj veel tijdquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Proficiat u had weer een maand met te veel tijd over![]()
![]()
![]()
Ik vond dit een mooie afsluiter.quote:
Hoe bedoel je een bedankje aan mij. Je hebt het zelf gespeeldquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dit een mooie afsluiter.
Met een bedankje aan jou ook.
Dit ga ik hier niet zeggen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een bedankje aan mij. Je hebt het zelf gespeeld
O dan snap ik hem alquote:
Goedemiddag,quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom, en in de nachten wel fijn een koel briesje over je heen, en hij maakt bijna geen geluid
Ik heb ook een wat duurdere weet zo het merk niet hij staat nog boven.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:09 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Hier heb ik een whisper fan van Duux. Bevalt erg goed. Zijn wel prijzig die dingen maar echt heel veel beter dan zo'n wit standaard herrie ding.
https://www.bol.com/nl/nl(...)nd/9200000089691168/
Fijne dag allen (ik ben gelijk weer vort hier afspraak bij vrienden)
Baai Zwaai.
Zal dezelfde zijn denk ik. Je hebt ze ook snoerloos die zijn 170 eu.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook een wat duurdere weet zo het merk niet hij staat nog boven.
Zie op die pagina ook een Dyson, en als altijd vragen ze er veel geld voor.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:09 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Hier heb ik een whisper fan van Duux. Bevalt erg goed. Zijn wel prijzig die dingen maar echt heel veel beter dan zo'n wit standaard herrie ding.
https://www.bol.com/nl/nl(...)nd/9200000089691168/
Fijne dag allen (ik ben gelijk weer vort hier afspraak bij vrienden)
Baai Zwaai.
Nee zeker niet de zelfde. Zal als hij beneden staat een foto er van maken.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Zal dezelfde zijn denk ik. Je hebt ze ook snoerloos die zijn 170 eu.
Wat ik wel eens doe is 2 of 3 plastic flessen vol water in de vriezer. Dan als die bevroren zijn in een open doos (Of plastic bak) met gat daarin gesneden aan de achterkant, die zet ik dan voor de fan. Een soort van zelfgemaakte airco dus
Ik gebruik die Duux ook gewoon buiten op meter ofzo van me af .Hij is erg stil.
Baai Zwaai.
Ja schijnbaar, de roep om deze SV was hoger dan het aantal posten wat men zetquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zitten of liggen allemaal te bingen.
Het heeft momenten , en dan een hele tijd niets.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schijnbaar, de roep om deze SV was hoger dan het aantal posten wat men zet
Ja klopt, nu zal iedereen wel lekker buiten bezig zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het heeft momenten , en dan een hele tijd niets.
Morguh, ja de boel is hier ook allemaal dichtquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:17 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Het wordt nu al warm buiten.. ben al naar binnen gevlucht en heb de bunker al gesloten
Helemaal mee eens. Je kan er dan ook niet van genieten. Volgende week zijn gelukkig de temperaturen weer wat minder en dan maar hopen dat het droog blijft en wel lekker buiten kunnen zittenquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, ja de boel is hier ook allemaal dicht
Dat vind ik dus het nadeel van de zomer. Is het mooi weer, vrolijk naar buiten kijken maar..........
Moet je de boel allemaal dicht houden voor de zon waardoor je de hele dag in het donker zit
Zo naar Apeldoorn voor een vergadering. Hopelijk zet degene waar ik mee mee rijd de airco aan
En nog geschild ook?quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:29 schreef lojanda het volgende:
Boodschappen zijn net weer geleverd van de Plus en vanavond lekker asperges
Ah lekker die had ik gister ook gekocht, de geschilde variantquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:29 schreef lojanda het volgende:
Boodschappen zijn net weer geleverd van de Plus en vanavond lekker asperges
En nog geschild ookquote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah lekker die had ik gister ook gekocht, de geschilde variantlekker makkelijk
oh ik zie het heb gister 6 euries betaaldquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
En nog geschild ookZijn reclame dus genoeg ingestaan voor twee gerechten en dan ook nog voor een lekkere gebonden soep
Ik heb altijd zoveel afval als ik ze zelf schil en in verhouding ben ik zo veel goedkoper uit. Ben een echte Hollander en houdt van veel voor weinig
Bij de Plus 4,49 voor 400gr. Ze zien er ook echt heel mooi uitquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ik zie het heb gister 6 euries betaald
Ga ik daar nog even heenquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij de Plus 4,49 voor een pond. Ze zien er ook echt heel mooi uit
4,49 voor 400gr is het.quote:
Mooie prijs. Is ook lekker om in soep te doen. maak het niet zellfuf hahaha koop wel eens aspergesoep en doe daar verse nog bijquote:
Ik zag het in de reclamequote:Op donderdag 2 mei 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
En nog geschild ookZijn reclame dus genoeg ingestaan voor twee gerechten en dan ook nog voor een lekkere gebonden soep
Ik heb altijd zoveel afval als ik ze zelf schil en in verhouding ben ik zo veel goedkoper uit. Ben een echte Hollander en houdt van veel voor weinig
Ik ben eigenlijk niet van de pakjes en zakjes maar ik maak het van Honig Limburgse asperge soep. Die is zo lekker ook. Daar hoeft eigenlijk alleen maar water bij en asperges. Die is lekker dik ook en de ene keer doe ik er nog Hollandse garnaaltjes bij maar zonder is het ook al erg lekker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooie prijs. Is ook lekker om in soep te doen. maak het niet zellfuf hahaha koop wel eens aspergesoep en doe daar verse nog bij
Ah wat uit Limburg komt is altijd lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet van de pakjes en zakjes maar ik maak het van Honig Limburgse asperge soep. Die is zo lekker ook. Daar hoeft eigenlijk alleen maar water bij en asperges. Die is lekker dik ook en de ene keer doe ik er nog Hollandse garnaaltjes bij maar zonder is het ook al erg lekker.
Idd en zeker als je naar de winkel gaat terwijl je nog niet hebt gegetenquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zag het in de reclame
Nu te druk, en dat gesleep is nog niet alles, dus morgen kunnen ze weer bezorgen.
Nog een voordeel: als je zelf gaat shoppen, kom je altijd met meer thuis dan gepland.
Ik maakte het ook altijd vers en hoorde dit van iemand en toen een keer geprobeerd en was erg lekker. Ik maak het niet vaak want in die pakjes zit altijd veel meer zout als dat je het zelf maakt maar zo nu en dan is het toch wel makkelijk om snel een soepje op tafel te kunnen zetten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah wat uit Limburg komt is altijd lekker![]()
![]()
Ken ik niet.. ga ik dan ook eens kopen. Kijken hoe dat smaakt.
Ja is erg lekker maar die zijn nu een heel stuk duurder geworden.quote:
al jaren niet meer zo'n pakje gekocht. Koop vaker een blik of een zak soep. Maar daar zit ook veel te veel zout in.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik maakte het ook altijd vers en hoorde dit van iemand en toen een keer geprobeerd en was erg lekker. Ik maak het niet vaak want in die pakjes zit altijd veel meer zout als dat je het zelf maakt maar zo nu en dan is het toch wel makkelijk om snel een soepje op tafel te kunnen zetten.
En idd veel dingen die uit Limburg komen zijn lekkerquote:
met 70 euro gratis hebben we hier niet, en dat is ook Plus.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en zeker als je naar de winkel gaat terwijl je nog niet hebt gegeten![]()
Vaak heb je ook een gratis code voor bezorging en als je voor zeventig euro besteld dan is de bezorging ook gratis. Ik probeer altijd te bestellen wanneer ik wat voorraad nodig heb zodat ik dan aan de zeventig euro kom.
Ik probeer ook zo weinig mogelijk zout te gebruiken maar dat valt soms niet mee.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
al jaren niet meer zo'n pakje gekocht. Koop vaker een blik of een zak soep. Maar daar zit ook veel te veel zout in.
Ik kook zoutloos al jaren.
Is Plus niet overal hetzelfde dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
met 70 euro gratis hebben we hier niet, en dat is ook Plus.
Zoutloos is ook niet alles, maar je hebt tegenwoordig best veel kruiden zonder zout.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik probeer ook zo weinig mogelijk zout te gebruiken maar dat valt soms niet mee.
Zonder zout is zeker minder lekker maar beter voor mijn nieren..quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoutloos is ook niet alles, maar je hebt tegenwoordig best veel kruiden zonder zout.
Ze hebben de site laatst veranderd en het werkt nog niet zoals het hoort volgens mij. Er is nu dus ook niet meer te lezen dat het vanaf eventing euro gratis bezorgen is. Je ziet dat pas als je de bestelling gaat plaatsen. Je moet die optie dan ook letterlijk aanklikken en GRATIS invullen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Er is wel deze optie:
[ afbeelding ]
ik vind niet veel vlaai lekker.. zomervlaai van Mestrom welquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
En idd veel dingen die uit Limburg komen zijn lekkerLimburgse vlaai en zuurvlees bijvoorbeeld
Dat kan ik me voorstellen.. dan is het ook niet meer speciaal natuurlijk. Ik zou nu toch best wel een lekkere punt lustenquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik vind niet veel vlaai lekker.. zomervlaai van Mestrom wel![]()
Heb in mijn studententijd bij een bakker gewerkt. Daar mocht je van eten wat je wilde.. nou.. 2 weken en dan ben je met alles klaarblehh
[ afbeelding ]
Ik ook maar ga het niet kopenquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. dan is het ook niet meer speciaal natuurlijk. Ik zou nu toch best wel een lekkere punt lusten
Klopt idd.. daar bestel ik ook geregeld. Ik probeer altijd te kijken bij welke supermarkt ik het beste kan bestellen die week.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:13 schreef Kissingbird het volgende:
En bij appie kun je voor 1.70 laten bezorgen nu ook 2x gedaan.
Zie het niet, wel voor de nieuwkomers de eerste 4x gratis.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben de site laatst veranderd en het werkt nog niet zoals het hoort volgens mij. Er is nu dus ook niet meer te lezen dat het vanaf eventing euro gratis bezorgen is. Je ziet dat pas als je de bestelling gaat plaatsen. Je moet die optie dan ook letterlijk aanklikken en GRATIS invullen.
Volgende week, maar weet niet of dat overal hetzelfde is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:15 schreef lojanda het volgende:
Helaas geen gratis bezorging van de Plus volgende week. Normaal staan de producten voor gratis bezorging bovenaan in de app maar nu op de helft.. heb er overheen gekeken
Oliehoorn brander mayoquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgende week, maar weet niet of dat overal hetzelfde is.
[ afbeelding ]
Daar zit niets voor mij tussen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oliehoorn brander mayoAl eet ik zelden friet
maar als.. dan met die
![]()
m&m's![]()
Ik heb net even gekeken op de app maar ik zie het nu ook niet. Het lijkt ook dat er iets niet klopt want de producten staan ook allemaal door elkaar. Echt vreemd want zo bestel ik het altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie het niet, wel voor de nieuwkomers de eerste 4x gratis.
Volgens mij ook landelijk..quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zit niets voor mij tussen.
En denk dat de brochure landelijk is, want die zie je ook als je niet ingelogd bent.
Nieuwe folder online is de eerste 24 uur vaak niet volledig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken op de app maar ik zie het nu ook niet. Het lijkt ook dat er iets niet klopt want de producten staan ook allemaal door elkaar. Echt vreemd want zo bestel ik het altijd.
Ik heb dat nog nooit gezien en bestel meestal wel drie keer per maand bij Plus. Heel vreemd..quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwe folder online is de eerste 24 uur vaak niet volledig.
Hey Ruud.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niemand hier van jullie die ooit naar "Het Blok" kijkt? Ik vind het ook wel vermakelijk: vier stellen die vier appartementen boven elkaar in korte tijd moet verbouwen en verkoop-klaar maken. En sommigen zijn ZO dom bezig![]()
Gaat niet zo goed met de aantal kijkers, ze zijn nu gestopt met de herhaling op SBS6 later op de avond.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niemand hier van jullie die ooit naar "Het Blok" kijkt? Ik vind het ook wel vermakelijk: vier stellen die vier appartementen boven elkaar in korte tijd moet verbouwen en verkoop-klaar maken. En sommigen zijn ZO dom bezig![]()
Nog geen aflevering gezienquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook wel lekker weer evenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:12 schreef lojanda het volgende:
Het is weer lekker afgekoeld.. lekker even alles tegenover elkaar opengezet dat het er goed kan doorwaaien
Morguh Icequote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:58 schreef Iceage het volgende:
![]()
![]()
Vanmorgen toch maar de potplanten water gegeven.
Fijne dag.
Hey Lovely,quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:07 schreef Lovely het volgende:
Is wel nodig idd, als er nog geen regen gevallen is
aantal grote potten gewoon met emmer vol uit de vijver.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:07 schreef Lovely het volgende:
Is wel nodig idd, als er nog geen regen gevallen is
Dat is wel handig, maar als je dat te vaak doet is de vijver straks leegquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
aantal grote potten gewoon met emmer vol uit de vijver.
Ow dat is idd heel wat anders combi met luchtreiniger.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh IceHier flink wat gevallen vanmorgen en het valt nog
DEze ventilator heb ik zo je dat nog laten zien
https://www.rowenta.nl/p/(...)hopping%20Service%20(CSS)_323889&sv1=affiliate&sv_campaign_id=323889&awc=25898_1714720322_eeb43d3741013eb04dc634b2fb6746ac
Vijver is 10x3.50 dus niet zo snel leeg. ook goed water voor planten. 1 a 2 keer per maand hang ik er een tuinslang in een paar uur lang op volle kracht. Eergister ook gedaan en de goudwindes gingen daarna gelijk paaien.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel handig, maar als je dat te vaak doet is de vijver straks leeg
Dat zijn nog eens leuke aanbiedingenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:22 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ow dat is idd heel wat anders combi met luchtreiniger.
Ik heb 2 luchtreinigers van Bissell (af en toe hebben die ze in de aanbieding en dan heel veel goedkoper) de Air220 staat nu op de site voor 330 eu. in de aanbieding 49,95 (hoe dat kan???) maar ik ben er blij mee.Bevallen heel erg goed.
Klopt ook best vreemd dat het ineens hoppa zo kan, scheelt echt hoop geld. Aanbieding is meestal week geldig..quote:
quote:
quote:
Dat kon maar heel even want het begon al te onwerenquote:
Ik kom dat soort aanbiedingen nooit tegen en als ik al iets tegenkom en bestel is het vaak een nepzooitjequote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
Klopt ook best vreemd dat het ineens hoppa zo kan, scheelt echt hoop geld. Aanbieding is meestal week geldig..
De filters heb ik ook extra van een aanbieding gelijk erbij besteld maar ze gaan best lang mee.
Aanbieding kreeg ik via email.
Ik had daar een crosswave gekocht 2 jaar terug. stofzuigen dweilen tapijtreinigen en drogen met 1 apparaat. Tapijtreinigen doe ik nooit want ik heb geen tapijtIk zag net dat ie wel nu 100 duurder is dan waarvoor ik hem heb gekocht.
Dat is verstandig want die vijver zal hoog genoeg staan..quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
aantal grote potten gewoon met emmer vol uit de vijver.
cijferquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is verstandig want die cijfer zal hoog genoeg staan..
En goed ookquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Dat kon maar heel even want het begon al te onweren
Ja dat kan zo vies ruiken danquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
En goed ook![]()
Op het werkt stinkt het naar rotte eieren van het rioolwater wat omhoog gekomen is
Regenmeter kopen (of zelf maken). Hier geen druppel gevallen, ook geen flitsen of donder.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat kan zo vies ruiken dan![]()
Toch heeft het hier nou ook weer niet zo veel geregend. Het waren meer een aantal flinke buien maar of er nu zoveel water is gevallen zie ik niet. Het heeft hier wel een tijd geflitst maar de donders bleven ook uit.
Geen Griekse yoghurt?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:32 schreef Iceage het volgende:
Omdat @:freshfruit weer schittert door afwezigheid doe ik het maar.
[ link | afbeelding ]
Kijk eens aan wat een verwennerij. Thnxquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:32 schreef Iceage het volgende:
Omdat @:freshfruit weer schittert door afwezigheid doe ik het maar.
[ link | afbeelding ]
Nah, wel zelf maken is weer een tegenvaller.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk eens aan wat een verwennerij. Thnx
Al is het niet mijn merk, maar wil ook niet ondankbaar zijn, dus Merciquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Alstublieft meneer Spapaars.![]()
[ link | afbeelding ]
Welk merk heb jij altijd danquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al is het niet mijn merk, maar wil ook niet ondankbaar zijn, dus Merci
Ben helemaal niet merkvast.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welk merk heb jij altijd dan
Ik meestal van de lidl of AH
Ja is echt absurd en persoonlijk vind ik Melkan ook nog lekkerder.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben helemaal niet merkvast.
Weet wel dat er aanzienlijke prijsverschillen zijn bij dezelfde inhoud.
Campina 3,19
Melkan 1,99
Goedemiddag!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:59 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Het is hier nog steeds donker. Wat een verschil met gisteren.. dat scheelt zeker wel een graad of tien.
Ik klaag niet want ik vind het heerlijk
Kwark en Yoghurt gemengd?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
Heb nu van de Lidl kwark met yogurt bakjes ontdekt met vanille smaak![]()
(is er ook met aardbei en perzik smaak)
Heeft de griekse yoghurt hier van de eerste plek verstoten.
Is een mooie aanbiedingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag!
gister nog naar de plus geweest3 bakjes gekocht en het pakjes soep
![]()
Ga ik vandaag maken.
O ik ken het niet, zal eens kijken bij de lidl als ik er benquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zit te kijken vind het op internet niet zo snel. Laatst een keer gekocht om uit te proberen maar ik vind hem heerlijk. 4 potten gehaald gister
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is een mooie aanbiedingIk hoop dat je het soepje ook lekker vindt..
Er zullen extra treinen richting België moeten worden ingezet.quote:
Ik vind het ook echt lekker en ook zo makkelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja het was lekker
vandaag met ham erin gegeten. Morgen met garnalen
Hier zijn ze ook al op dus morgen nog maar wat gaan halenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
Ja dit is heel makkelijk te maken1 bakje is asperges is al op.
Ik heb nog 2 bakjes in de koelkastquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook al op dus morgen nog maar wat gaan halen
Gisteren hebben we met z’n tweeën drie bakjes op met gekookte eitjes ham en een botersausje.. en vanmiddag heb ik van één bakje een soepje gemaakt en nou is alles al op. Morgen nog een keer dit halen voor komende week en dan zal er decreet er op vast wel weer ergens een reclame zijn voor geschilde asperges. Dat is altijd zo. De ene week hier en de andere week weer bij een andere supermarkt.quote:
Er is toch bijna nooit meer een ruk op de tv.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:55 schreef lojanda het volgende:
Vrijdagavond en zoals ik zie net komt er weer geen ruk op die tv
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren hebben we met z’n tweeën drie bakjes op met gekookte eitjes ham en een botersausje.. en vanmiddag heb ik van één bakje een soepje gemaakt en nou is alles al op. Morgen nog een keer dit halen voor komende week en dan zal er decreet er op vast wel weer ergens een reclame zijn voor geschilde asperges. Dat is altijd zo. De ene week hier en de andere week weer bij een andere supermarkt.
Jij hebt je zeker al aangemeld 🤣quote:
Nog niet gehad van het jaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
Ja dit is heel makkelijk te maken1 bakje asperges is al op.
al meerdere keren gekochtquote:
O ben je er zo gek op. Vind ze wel lekker maar niet zo lekker dat ik ze vaak eet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
al meerdere keren gekocht![]()
ben altijd blij als er weer verse te koop zijn
Hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben je er zo gek op. Vind ze wel lekker maar niet zo lekker dat ik ze vaak eet.
Het wordt steeds slechter idd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is toch bijna nooit meer een ruk op de tv.
Films die voor de zoveelste keer voorbijkomen, een onbeschofte dikke campinghouder, een praatprogramma waarvan de redactie elke dag vergadert over wie ze vandaag zullen bashen, en een oude snor doet dat wel even, zogenaamd heel spontaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is toch bijna nooit meer een ruk op de tv.
Ik eet het graag maar mijn man is er helemaal gek op.. die wil er ook geen aardappels bij.. alleen het witte goud wil hij op zijn bordquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dacht al dat ik er veel van at.. vandaag een bakje alleen en eergisteren ook al.
Ja klopt het zal nu vaker op de aanbieding zijn. Maar deze zijn wel lekker knapperig
Dat dusquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Films die voor de zoveelste keer voorbijkomen, een onbeschofte dikke campinghouder, een praatprogramma waarvan de redactie elke dag vergadert over wie ze vandaag zullen bashen, en een oude snor doet dat wel even, zogenaamd heel spontaan.
Ik eet ze wel gewoon. Eitje,ham en sausje. Maar een keer per jaar vind ik wel genoeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hetzelfde.
Eet ze ook heel weinig, eigenlijk hoofdzakelijk als soep uit een zakje.
lust ze wel, maar zoveel smaak op zich zit er ook niet aan.
die eet ik ook niet.. hahaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik eet het graag maar mijn man is er helemaal gek op.. die wil er ook geen aardappels bij.. alleen het witte goud wil hij op zijn bord
Begrijp ook het personeel niet, zo onderdanig.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik begrijp ook niet dat ze die onbeschofte vent nog een podium biedenmaar ja SBS, het is eigenlijk ook een echte camping zender
Ik heb de eerste twee seizoenen gekeken om mee te kunnen pratenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp ook het personeel niet, zo onderdanig.
Die nieuwe vriendin is geen haar beter.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee seizoenen gekeken om mee te kunnen pratenmaar toen viel me dat al op. Ze zijn gewoon bang voor de baas en pikken alles wat hij zegt.. en dan die zoon van hem is al precies hetzelfde tegen het personeel. Dan ben je wel heel erg bang om je werk te verliezen..
Ik kan er echt niet mee4 naar kijken en eigenlijk gun ik hem die bekendheid ook helemaal niet. Volgens mij is zijn nieuwe vriendin wel een stuk aardiger. Die ordinaire zwarte kraai die had echt geen lachspieren
Ik ben niet zo’n grote eter en eet daar maar een derde van maar mijn man wel en zeker als het iets is wat hij lekker vindt.quote:
Ahh oké.. ik dacht dat ze wel leuker was. Verschillende vaders kan natuurlijk.. Willeke Alberti heeft ook drie kinderen van drie verschillende mannen en is ook een goed en erg lief mensquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die nieuwe vriendin is geen haar beter.
Heeft al 4 zoons die ieder een eigen vader hebben.
Op vakantie met hem wilde ze een haarborstel kopen, probeerde het eerst en vroeg vervolgens bij de kassa om korting omdat er haren in zaten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh oké.. ik dacht dat ze wel leuker was. Verschillende vaders kan natuurlijk.. Willeke Alberti heeft ook drie kinderen van drie verschillende mannen en is ook een goed en erg lief mens
Dat is echt asociaal.. en dat terwijl ze genoeg geld hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op vakantie met hem wilde ze een haarborstel kopen, probeerde het eerst en vroeg vervolgens bij de kassa om korting omdat er haren in zaten.
Wat een raar mens zeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op vakantie met hem wilde ze een haarborstel kopen, probeerde het eerst en vroeg vervolgens bij de kassa om korting omdat er haren in zaten.
Hello Icequote:
Is goed, ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hallo Dot.
Ben even hier aan het posten-->
WGR / Aflossen hypotheek na erfenis
had daar laatst ook gelezen. Hier ook een deel in het huis gestokenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hallo Dot.
Ben even hier aan het posten-->
WGR / Aflossen hypotheek na erfenis
Precies groot gelijk. Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had daar laatst ook gelezen. Hier ook een deel in het huis gestoken![]()
En gmogguh
quote:
beter een keer te vaak dan een keer over het hoofd zien heb ik ervarenquote:
als ik nu ergens anders ga posten kom je daar dan ook gmogguh zeggen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
beter een keer te vaak dan een keer over het hoofd zien heb ik ervaren
Als ik daar ook post welquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als ik nu ergens anders ga posten kom je daar dan ook gmogguh zeggen?![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weet je dat in crea zit maar daar ga ik zelf nooit heen haha
nws en wgr kijk ik heeeel somsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik lurk wel in R&P en Nws en Wgr.
Ja wat betreft R%P wat dar allemaal gepost wordtquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nws en wgr kijk ik heeeel soms
R&p lees ik soms, heb het idee dat de helft daar verzonnen is![]()
Het forum is zo groot maar ik kom ook maar op een plekkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik lurk wel in R&P en Nws en Wgr.
Wat is R&P?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nws en wgr kijk ik heeeel soms
R&p lees ik soms, heb het idee dat de helft daar verzonnen is![]()
Je bent niet crea aangelegdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weet je dat in crea zit maar daar ga ik zelf nooit heen haha
Morguhquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:23 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Boodschappen zijn al weer binnen voor het weekendVanavond lekker de finale kijken van Make Up Your Mind
Toch eens een kijkje nemen danquote:
Doe je dat zelf ook?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jawel haha ik vind schilderen en beeldhouwen heel leuk om te doen.
O leuke hobbysquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jawel haha ik vind schilderen en beeldhouwen heel leuk om te doen.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar zou het meeste met een korrel zou nemen
Mijn hobby is een beetje lezen.. niet erg creatief dusquote:
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat mensen dit soort dingen delen op een forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |