SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Rijstnoedels zo fijn als mogelijk, liefst 1mmquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd volkoren mie nestjes, ik hou gewoon van die dikke slierten haha...
Ja echt he, ben daar nooit zo mee bezig. En ik krijg niet te zien nog 1 post zoals julliequote:
Goedemorgen.Dat zijn glasnoedels toch?quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rijstnoedels zo fijn als mogelijk, liefst 1mm
GM
Morguh Lojandaquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:12 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. lekker met een bakkie en een koekie zie ik![]()
Het wordt heerlijk warm vandaagecht weer Hollands weer dit. In één week kun je zowel je winterjas aan en je badkleding
quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:12 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. lekker met een bakkie en een koekie zie ik![]()
Het wordt heerlijk warm vandaagecht weer Hollands weer dit. In één week kun je zowel je winterjas aan en je badkleding
Dat weten we, behalve niet openen ben je ook recordhouder met nummertje 302 posten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, ben daar nooit zo mee bezig. En ik krijg niet te zien nog 1 post zoals jullie
Dit kan ik beamen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we, behalve niet openen ben je ook recordhouder met nummertje 302 posten.
Kan hier nooit eens normaal weer zijnquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Lojanda
Ja het schiet weer alle kanten op.
Nou helemaal goed toch.... ja dat is dan gevalletje jammer maar helaas...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar ik mag nee zeggen. Hij heeft geen keusander soort contract. Gaat hij niet leuk vinden maar ja, kan ik ook niks aan doen.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat ongeveer dezelfde dikte die ze gebruiken voor de mihoen... want die vind ik wel lekker....quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rijstnoedels zo fijn als mogelijk, liefst 1mm
GM
Ik denk dat Joost een beetje te vroeg gehyped is.Het nieuwtje is er wel af.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:23 schreef lojanda het volgende:
Bij HVNL zeggen ze dat Joost met een flinke kater is opgestaan.. hij is bij de Bookmakers gezakt naar de vierde plek.
Het lijkt wel dat het Songfestival steeds belangrijker is geworden de laatste jaren. Vroeger wilden er volgens mij ook maar weinig artiesten aan meedoen.
Ben ik toch ergens de beste inquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we, behalve niet openen ben je ook recordhouder met nummertje 302 posten.
Nou nou nou.quote:
Mijn longen vinden dat ook niet leuk, iedere stap hap je dan naar ademquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan hier nooit eens normaal weer zijn![]()
Ik heb echt een hekel aan warm weer. Dan krijg ik gelijk hoofdpijn
Valt mij nog mee dat hij op de 4de plaatst staat. Ik vind het helemaal niets dat nummerquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:23 schreef lojanda het volgende:
Bij HVNL zeggen ze dat Joost met een flinke kater is opgestaan.. hij is bij de Bookmakers gezakt naar de vierde plek.
Het lijkt wel dat het Songfestival steeds belangrijker is geworden de laatste jaren. Vroeger wilden er volgens mij ook maar weinig artiesten aan meedoen.
Jeetje dat lijkt me vreselijk...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn longen vinden dat ook niet leuk, iedere stap hap je dan naar adem
Nu valt het gelukkig nog mee om de luchtvochtigheid binnen nog goed is.
Ik kan het niet meer horen...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat hij op de 4de plaatst staat. Ik vind het helemaal niets dat nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |