Morguh Enginequote:
Ooo vind ik altijd wel leuk... en de reünie morgen, ook geinig...quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen die laatste ceremonie waar ze de beloftes afleggen.
AL dat andere boeit mij de laatste afgelevering niet zo. Om heen gedraai ding gedoe
Ja dat is ook altijd wel leukquote:Op woensdag 1 mei 2024 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo vind ik altijd wel leuk... en de reünie morgen, ook geinig...
Ooohoo jij was iets te enthousiast...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook altijd wel leuk
Ik zat gisteren te wachten in het ESF topic, dacht dat het songfestival (voorronde) gisteren was.
Ik kijk het niet op tv maar zou helpen met modden daar tegen de afleveringen.
Maar het bleef rustig, dus ik eens kijken op tv bleek het volgende week pas te zijn
Ik heb voor vandaag aardappelen met boontjes, vlees moet ik nog halen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:01 schreef Frummelie het volgende:
Zo mijn Bami is al lekker klaar.... vanavond alleen even opbakken.... heb er nu al zin in....
Oooh jij kan ook lekker een paar dagen vooruit... heerlijk is dat hé... lekkere happies heb jij ook...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag aardappelen met boontjes, vlees moet ik nog halen.
Voor morgen een kliekje van gisteren roerbakgroente met kipfilet
ZOu de aarappelen met boontjes gisteren eten, maar kreeg onverwachts dochterlief te eten dus dan gooi ik het roer even om. Wel de aardappelen en boontjes vast gekookt dus hoef het alleem maar op te warmen vandaag
Is ook lekker, maar vind het altijd zo veel een bloemkool voor een persoon. Zllefs voor 2 dagen veel te veelquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh jij kan ook lekker een paar dagen vooruit... heerlijk is dat hé... lekkere happies heb jij ook...
Morgen bloemkool denk ik...
Hoi Frummelquote:Op woensdag 1 mei 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Engine...![]()
Weer een werkdag in Gent?
Hey Dotquote:
Lekkerquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:01 schreef Frummelie het volgende:
Zo mijn Bami is al lekker klaar.... vanavond alleen even opbakken.... heb er nu al zin in....
Heb je nu vakantie dan? Toch niet vervelend in Gent te zitten is zo mooi in Belgie altijd vind ik.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:47 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummel![]()
Nee ik heb gezegd dat ik komende twee weken niet kan. Komt even niet zo goed uit en anders kom ik daar nooit wegis nu al weken uitgelopen.
Ja klopt maar ik blancheer de bloemkool gelijk en gaat dan de vriezer in....ideaal..quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar vind het altijd zo veel een bloemkool voor een persoon. Zllefs voor 2 dagen veel te veel
Ik kan wel janken...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Weer geen koffie en thee van @:Freshfruit hier vanmorgen he
Ja beloofde deze maand wel hier te zijn en niet andersquote:
Ooh ja hebt groot gelijk... moet wel leuk blijven... kan dat dan niet afgewisseld worden met een andere collega?quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:47 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummel![]()
Nee ik heb gezegd dat ik komende twee weken niet kan. Komt even niet zo goed uit en anders kom ik daar nooit wegis nu al weken uitgelopen.
Ik gebruik altijd volkoren mie nestjes, ik hou gewoon van die dikke slierten haha...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wat voor noodles gebruik je dan?
Gaat um niet worden Dotje...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beloofde deze maand wel hier te zijn en niet anders
Maar het bolkbloed kruipt door zijn aderen of niet @:Freshfruit
quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
ZIt nu de gelofte van Tori te kijken even zien wat Jack zo gaat zeggen .... ik denk dat hij haar laat zitten
Nee geen vakantie. Gewoon in onze eigen werkplaats aan het werk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nu vakantie dan? Toch niet vervelend in Gent te zitten is zo mooi in Belgie altijd vind ik.
Jawel maar ik mag nee zeggen. Hij heeft geen keusquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja hebt groot gelijk... moet wel leuk blijven... kan dat dan niet afgewisseld worden met een andere collega?
Krijg er ook zin inquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd volkoren mie nestjes, ik hou gewoon van die dikke slierten haha...
Dat is ook weer waar. En op een gegeven moment verlang je toch naar je eigen omgeving.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee geen vakantie. Gewoon in onze eigen werkplaats aan het werk.
Vind het ook niet vervelend maar krijg thuis niks gedaan als ik alleen in het weekend thuis ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |