Ik blijf dan gewoon binnen heb heen hele fijne ventilator, ook een bij het bed staan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me vreselijk...![]()
Ik heb ook niks met dat warme weer, gelukkig is het in het Noorden ietsje minder warm en vaak heul veel wind...
Krijg er ook pijn in m'n knarrie van...
Dat kon ik gelijk al niet.quote:
Dat zou heel goed kunnen idd. Ik vind de nummers die ik heb gehoord dit jaar toch niet zo goed. Valt me tot nu toe allemaal een beetje tegen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost een beetje te vroeg gehyped is.Het nieuwtje is er wel af.
Ooh dat is wel fijn dat die ventilators helpen...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf dan gewoon binnen heb heen hele fijne ventilator, ook een bij het bed staan.
Dan heb ik er weinig last van.
Niet te druk maken nog rustiger aan doen dan anders.
Dan valt het wel mee.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kon ik gelijk al niet.Heb het ook nog nooit helemaal afgeluisterd
Ik vind er echt vreselijke nummers tussen zitten...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen idd. Ik vind de nummers die ik heb gehoord dit jaar toch niet zo goed. Valt me tot nu toe allemaal een beetje tegen.
Ik ken dat van mijn ouders ook. Beiden hadden COPD en konden ook niets met dat weer. Het erge is dat als het hier warmer is dat die luchtvochtigheid er dan ook altijd is.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn longen vinden dat ook niet leuk, iedere stap hap je dan naar adem
Nu valt het gelukkig nog mee om de luchtvochtigheid binnen nog goed is.
Er zijn er vele helemaal lyrisch van maar ik heb er ook helemaal niets meequote:Op woensdag 1 mei 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat hij op de 4de plaatst staat. Ik vind het helemaal niets dat nummer
Oei,dat is ook heftig.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ken dat van mijn ouders ook. Beiden hadden COPD en konden ook niets met dat weer. Het erge is dat als het hier warmer is dat die luchtvochtigheid er dan ook altijd is.
Geef mij de winter maarquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me vreselijk...![]()
Ik heb ook niks met dat warme weer, gelukkig is het in het Noorden ietsje minder warm en vaak heul veel wind...
Krijg er ook pijn in m'n knarrie van...
Ja daarom, en in de nachten wel fijn een koel briesje over je heen, en hij maakt bijna geen geluidquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is wel fijn dat die ventilators helpen...
Ja precies gewoon rustigjes aan doen...
Ik heb verder nog helemaal niets gehoord van het hele Songfestival dit jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen idd. Ik vind de nummers die ik heb gehoord dit jaar toch niet zo goed. Valt me tot nu toe allemaal een beetje tegen.
Nu vind ik het meestal wel ruk wat er zo voorbij komt maar dit jaar heb ik dat helemaal.. ik kan nou niet zeggen dat ik er een nummer echt leuk van vind.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind er echt vreselijke nummers tussen zitten...
Ja heb ook COPD en mis een longkwabquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ken dat van mijn ouders ook. Beiden hadden COPD en konden ook niets met dat weer. Het erge is dat als het hier warmer is dat die luchtvochtigheid er dan ook altijd is.
Ja dat is echt heel heftig geweestquote:
quote:
Allemaal ruk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu vind ik het meestal wel ruk wat er zo voorbij komt maar dit jaar heb ik dat helemaal.. ik kan nou niet zeggen dat ik er een nummer echt leuk van vind.
Ja mij ook...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geef mij de winter maar![]()
Ik zit hier meer in het zuiden en daar is het vaak warmer
Jeetje Dotquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ook COPD en mis een longkwab
Dat is het nadeel die luchtvochtigheid hier altijd.
Lekkere droge vrieslucht is het beste voor ons
Het ESF topic is dan wel vermakelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal ruk.
Als ik weet om welke tijd NL aan de beurt is, kijk ik even, anders alleen de uitslagen, en dat duurt ook héél lang.
Ja of van heel nat naar heel droog ( en dan heb ik het over regenbuien FFquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wat Lojanda poste klopt wel,het kan nooit normaal.Als in:Van hoog naar laag in temperatuur.En andersom.
Euhmquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of van heel nat naar heel droog ( en dan heb ik het over regenbuien FF)
Ik heb er ook 1 in m'n slaapkamer voor als het echt warm is... inderdaad heerlijk dat koele briesje.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom, en in de nachten wel fijn een koel briesje over je heen, en hij maakt bijna geen geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |