Welk merk heb jij altijd danquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al is het niet mijn merk, maar wil ook niet ondankbaar zijn, dus Merci
Ben helemaal niet merkvast.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welk merk heb jij altijd dan
Ik meestal van de lidl of AH
Ja is echt absurd en persoonlijk vind ik Melkan ook nog lekkerder.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben helemaal niet merkvast.
Weet wel dat er aanzienlijke prijsverschillen zijn bij dezelfde inhoud.
Campina 3,19
Melkan 1,99
Goedemiddag!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:59 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Het is hier nog steeds donker. Wat een verschil met gisteren.. dat scheelt zeker wel een graad of tien.
Ik klaag niet want ik vind het heerlijk
Kwark en Yoghurt gemengd?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
Heb nu van de Lidl kwark met yogurt bakjes ontdekt met vanille smaak![]()
(is er ook met aardbei en perzik smaak)
Heeft de griekse yoghurt hier van de eerste plek verstoten.
Is een mooie aanbiedingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag!
gister nog naar de plus geweest3 bakjes gekocht en het pakjes soep
![]()
Ga ik vandaag maken.
O ik ken het niet, zal eens kijken bij de lidl als ik er benquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zit te kijken vind het op internet niet zo snel. Laatst een keer gekocht om uit te proberen maar ik vind hem heerlijk. 4 potten gehaald gister
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is een mooie aanbiedingIk hoop dat je het soepje ook lekker vindt..
Er zullen extra treinen richting België moeten worden ingezet.quote:
Ik vind het ook echt lekker en ook zo makkelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja het was lekker
vandaag met ham erin gegeten. Morgen met garnalen
Hier zijn ze ook al op dus morgen nog maar wat gaan halenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
Ja dit is heel makkelijk te maken1 bakje is asperges is al op.
Ik heb nog 2 bakjes in de koelkastquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook al op dus morgen nog maar wat gaan halen
Gisteren hebben we met z’n tweeën drie bakjes op met gekookte eitjes ham en een botersausje.. en vanmiddag heb ik van één bakje een soepje gemaakt en nou is alles al op. Morgen nog een keer dit halen voor komende week en dan zal er decreet er op vast wel weer ergens een reclame zijn voor geschilde asperges. Dat is altijd zo. De ene week hier en de andere week weer bij een andere supermarkt.quote:
Er is toch bijna nooit meer een ruk op de tv.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:55 schreef lojanda het volgende:
Vrijdagavond en zoals ik zie net komt er weer geen ruk op die tv
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren hebben we met z’n tweeën drie bakjes op met gekookte eitjes ham en een botersausje.. en vanmiddag heb ik van één bakje een soepje gemaakt en nou is alles al op. Morgen nog een keer dit halen voor komende week en dan zal er decreet er op vast wel weer ergens een reclame zijn voor geschilde asperges. Dat is altijd zo. De ene week hier en de andere week weer bij een andere supermarkt.
Jij hebt je zeker al aangemeld 🤣quote:
Nog niet gehad van het jaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
Ja dit is heel makkelijk te maken1 bakje asperges is al op.
al meerdere keren gekochtquote:
O ben je er zo gek op. Vind ze wel lekker maar niet zo lekker dat ik ze vaak eet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
al meerdere keren gekocht![]()
ben altijd blij als er weer verse te koop zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |