Proficiat u had weer een maand met te veel tijd overquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima.Gister mijn tiende overwinning DTS gevierd.
Wat is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima.Gister mijn tiende overwinning DTS gevierd.
Ik hoop niet dat ik spoiler,maar het moment dat ze moeten kiezen.Dat is toch niet te doen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:36 schreef lojanda het volgende:
Ik had de serie De Joodse Raad opgenomen en moet nu nog één afl kijken maar wat hebben die mensen toch een ellende meegemaakt in de oorlog.. echt verschrikkelijk. Elk jaar weer rond deze tijd voel je dat nog heftiger
Een spel op FOK!,begin er maar niet aan.quote:
Ook opgenomen, maar nog niet bekeken.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:36 schreef lojanda het volgende:
Ik had de serie De Joodse Raad opgenomen en moet nu nog één afl kijken maar wat hebben die mensen toch een ellende meegemaakt in de oorlog.. echt verschrikkelijk. Elk jaar weer rond deze tijd voel je dat nog heftiger
het is een spel..quote:
Bolken komt van blokken newbie.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is een spel..
als iemand een post heeft geplaatst en er wordt langer dan een minuut niet op je gereageerd dan krijg je 1 punt..
doel is om zoveel mogelijk punten te halen in een maand..
vraag me niet waarom maar het heet bolken... dus.. als iemand op je reageert wordt er vaker 'bolk' geschreven..
zijn er die daar zitten om te chatten en zijn er die heel fanatiek spelen..
Ja dat is toch te verschrikkelijk. Ik moest echt een traan laten..quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik spoiler,maar het moment dat ze moeten kiezen.Dat is toch niet te doen.
Heel mooi neergezetquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook opgenomen, maar nog niet bekeken.
Speel elke dag 10x Het woord 5x5 en 5x6 woorden. op 5 sites van 4 kranten en nu.nlquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een spel op FOK!,begin er maar niet aan.
En op 4 Mei willen gaan protesteren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is toch te verschrikkelijk. Ik moest echt een traan laten..
Dan zijn er ook nog mensen die zeggen dat de Holocaust nooit is gebeurd
Het klinkt interessant maar laat ik daar maar niet aan beginnenquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is een spel..
als iemand een post heeft geplaatst en er wordt langer dan een minuut niet op je gereageerd dan krijg je 1 punt..
doel is om zoveel mogelijk punten te halen in een maand..
vraag me niet waarom maar het heet bolken... dus.. als iemand op je reageert wordt er vaker 'bolk' geschreven..
zijn er die daar zitten om te chatten en zijn er die heel fanatiek spelen..
Ja iddquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En op 4 Mei willen gaan protesteren.
het is soms handig als je een tijd niet goed kunt slapen of zoquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het klinkt interessant maar laat ik daar maar niet aan beginnen
hoe heet die app?quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speel elke dag 10x Het woord 5x5 en 5x6 woorden. op 5 sites van 4 kranten en nu.nl
En dit
[ afbeelding ]
Dit is niet echt goed voor mij spapaars.Ben nogal vatbaar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speel elke dag 10x Het woord 5x5 en 5x6 woorden. op 5 sites van 4 kranten en nu.nl
En dit
[ afbeelding ]
Dat is belachelijk en respectloos.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En op 4 Mei willen gaan protesteren.
In de nacht is in DTS altijd wel iemand wakker.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is soms handig als je een tijd niet goed kunt slapen of zo
Ja kloptquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de nacht is in DTS altijd wel iemand wakker.
Het is een verdienmodel.Was met Corona demo`s al.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is belachelijk en respectloos.
Begin er een beetje genoeg van te krijgen met al die protestbewegingen, de eerste stap die ze doen is bankrekeningen openen.
Leuke mensen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja kloptzijn vaak dezelfde mensen die daar zitten. blij dat ik tegenwoordig betere slaap.
Te vinden op de AD-Volkskrant-Parool en vast nog meerquote:
Ik heb de iets duurder soorten, die hoor je amperquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Vinden jullie het geluid van een ventilator niet vervelend?
FF heeft altidj veel tijdquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Proficiat u had weer een maand met te veel tijd over![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |