Dit kan écht niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen die uit 2019. Die was wel heel mooi.
*uit de hand lopendquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:07 schreef maxi-mus het volgende:
Net een abonnementje afgesloten op Viaplay, stukje kapitalisme steunen. @:caland
Goedmorgenquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:25 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1047 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟩⬛
🟨🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 843 4/6
🟩⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:rambodirk @:scrummie
Goedmorgen
Ik heb 'm juist opgezegd. Maandje nog.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:07 schreef maxi-mus het volgende:
Net een abonnementje afgesloten op Viaplay, stukje kapitalisme steunen. @:caland
Die mensen zijn helaas bloedserieus.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:45 schreef Caland het volgende:
Is dat viaplaytopic nou gewoon een soort running gag of menen die mensen dat serieus? @:maxi-mus
Ja
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.quote:
Eerst biechtenquote:Op woensdag 1 mei 2024 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Graag toegang geven tot het ESF forum
Zij zelf ook niet blijkbaarquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Mensen die nog steeds het doel van dit account niet snappen #4045
13 meiquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is een goede datum om de poul onder de aandacht te brengen? @:coco
Stuur maar een mail.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Graag toegang geven tot het ESF forum
Je gedraagt je maar gewoon als Israël aan de beurt is.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Voorbeeldige users kunnen ESF gewoon in
Zoals ik.
Waarom zou ik mij dan niet gedragen?quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gedraagt je maar gewoon als Israël aan de beurt is.
Het hele ESF forum kotst het al uit. Lol.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gedraagt je maar gewoon als Israël aan de beurt is.
Terechtquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het hele ESF forum kotst het al uit. Lol.
Ze hebben er ook niks te zoeken, helaas doen ze toch mee.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Terecht
Ik stel carpetbomben voor
@:caland
Ze claimen zowel recht te hebben op het midden oosten maar claimen ook Europees te zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben er ook niks te zoeken, helaas doen ze toch mee.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Terecht
Ik stel carpetbomben voor
@:caland
Welverdiende like gegevenquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Israël maar voor het Internationaal Strafhof komt.
Netanyahu is al sinds hij Yitzhak Rabin opvolgde, net geen dertig jaar, door en door fout bezig. En nog steeds wordt hij heel neutraal behandeld in de media.quote:
Ik kijk dat niet!quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Voor mij is het ESF geen politieke gebeurtenis.
Hoe zou jij het ESF omschrijven?quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Voor mij is het ESF geen politieke gebeurtenis.
Eurovisie Songfestival Queenquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:45 schreef Bezsen het volgende:
En @:greys was een lieve mod
Daar kunnen veel mods wat van leren!!!
Hier schrik ik van.quote:
Scherp zo vroeg al.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:16 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1048 5/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 844 4/6
🟨⬛🟨⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Rambodirk
Goedemorgen.
Laat @Tjacka met rustquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:42 schreef onlogisch het volgende:
Valt het jullie ook op dat een topic vaak doodbloedt zodra @:Tjacka post?
Ik ben meer van de eikenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:58 schreef onlogisch het volgende:
Paar lekkere beuken op de vroege morgen.
Ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet.Nooit geweten dat de Maaskantjes in de groenvoorziening werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:56 schreef Coco het volgende:
Hier mogen de treinen weer voor ingevoerd worden.
@:Oriente
@:onlogisch
@:maxi-mus
moet je een tik voor je kanus?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:42 schreef onlogisch het volgende:
Valt het jullie ook op dat een topic vaak doodbloedt zodra @:Tjacka post?
Verzonnen topicsquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:02 schreef onlogisch het volgende:
R&P / Scheten laten in bed
Mentions mogen niet meer in R&P. Dan krijg ik weer notes van die mods daar
Maar dit heeft alles in zich om een legendarisch topic te worden.
@:GGMM
@:kukelecucktsju10
@:Caland
Een droevige KLB user met een scheettopicquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:02 schreef onlogisch het volgende:
Neem ontslag.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:38 schreef Scrummie het volgende:
Een collega waar ik mij vaak aan loop te irriteren is tegenover mij gaan zitten want op haar eigen plek zou het tochten. Dus is ze vlak naast een raam en onder de airco gaan zitten.
Ik ben echt woedend.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:02 schreef onlogisch het volgende:
ga lekker naar de sportschool om je kleine pik te compenserenquote:
Cursusje angermanagement? Vanuit werkgever vergoed uiteraard.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:58 schreef Scrummie het volgende:
Laat onlogisch en Tjacka met rust.
Ik kan niet zo goed tegen conflicten.
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga lekker naar de sportschool om je kleine pik te compenseren
je blijft altijd single
debiel
Xiaomigodenquote:De nieuwe modellen die de grote automerken in Peking lanceren, zijn vrijwel allemaal elektrisch. Maar een nieuwe revolutie is aanstaande: bij de Chinese bouwers gaat veel aandacht uit naar de zelfrijdende auto.
Bij de stand van Xiaomi staat een dubbele rij mensen te wachten. De belangstelling van bezoekers op de Autoshow Beijing voor de SU7 van het in China populaire consumentenmerk is groot. Iedereen wil even achter het stuur plaatsnemen van de feloranje en blauwgroene vierwielers die lijken op een Porsche.
De in maart gelanceerde auto van Xiaomi, tot nu toe bekend van betaalbare telefoons, laptops, stofzuigers en föhns, was in een paar dagen uitverkocht. De wachtlijst voor een nieuw exemplaar bedraagt momenteel zeven maanden.
Jammer dat @Littlerabbit geen updates geeft over zijn hoelahoela telefoon.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/te(...)popster-op~a8436b0a/
[..]
Xiaomigoden
@:Scrummie
@:Wereldgozer
[ x ]
© @:Scrummie
Iedere 76 seconden rolt er een auto van de band
Dit heb ik een tijdje terug al besproken en je zelfs nog gementioned geloof ik.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomigoden
[ x ]
@Littlerabbit kocht op basis van mijn advies een Xiaomi. Die jongen is nog nooit zo gelukkig geweest met een telefoon. (Net als de Chinese geheime dienst)quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat @:littlerabbit geen updates geeft over zijn hoelahoela telefoon.
Daarom ook de © @Scrummie makkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit heb ik een tijdje terug al besproken en je zelfs nog gementioned geloof ik.
heb je naar hun pics gestuurd ofzo hahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevet
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Ja maar er was niets op de foto te zien hahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je naar hun pics gestuurd ofzo hahahaha
gaylord
al zin in het songfestival?
ik heb dat probleem ook hoor maatquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar er was niets op de foto te zien hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
En dan trek je de deur gewoon eruitquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomigoden
[ x ]
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb dat probleem ook hoor maat
maar ik ben dan wel een leuke en lieve jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
User @Tjacka is met het verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevet
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Kun je er ook mee bellen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomigoden
[ x ]
Aldus de man waarvan 80% van zijn huishoudelijke meuk uit China komt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die troep uit China aanslepen kunnen wat mij betreft in één rijtje met Rost van Tonningen en Anton Mussert.
Dit verzin je ter plekke. Ik haal alles lokaal. Support your local.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man waarvan 80% van zijn huishoudelijke meuk uit China komt.
Je weet net zo goed als ik dat als je de keten terug volgt naar haar oorsprong je voor 80% van alles wat je bezit teruggaat naar China.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit verzin je ter plekke. Ik haal alles lokaal. Support your local.
Je moet niet bij ketens kopen makker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat als je de keten terug volgt naar haar oorsprong je voor 80% van alles wat je bezit teruggaat naar China.
Je kan je computertje kopen bij een techzaakje op de hoek maar die Dell komt gewoon uit China hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet niet bij ketens kopen makker.
Nu noem je inderdaad een voorbeeld waar je bijna niet onderuit komt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan je computertje kopen bij een techzaakje op de hoek maar die Dell komt gewoon uit China hoor.
BOOOOOOH GEZELLIGHEID!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga lekker naar de sportschool om je kleine pik te compenseren
je blijft altijd single
debiel
Prima post makkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Elan in NWS
Ik ook niet nee.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Gegoogled op die ander. Daar had ik nooit opgekomen inderdaad.
Kun je mooi even oefenen op je taalgebruik.quote:
Onlogisch moet je gewoon in zijn waarde laten. Hij kan er ook niks voor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Kun je mooi even oefenen op je taalgebruik.
Wordt ik
Lanks
Jezus dat is kut maat.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Ziekenhuis geweest, wond is nadat de helft van de hechtingen er vorige week uit zijn gehaald eigenlijk gewoon weer open gaan staan (je kijkt recht op de ijzeren plaat). Betekent dat mijn lichaam dat plaatje niet accepteert, schijnt bij zo'n 40-45% van de mensen voor te komen vroeg of laat, bij mij dus heel vroeg. Gips is eraf en ze proberen de komende twee weken met antibiotica en zelf reinigen toch die plaat te laten zitten zodat het bot mooi recht groeit, en dan word ik opnieuw geopereerd om die plaat eruit te halen.
Geen genot.
Wat een gekloot zegquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Ziekenhuis geweest, wond is nadat de helft van de hechtingen er vorige week uit zijn gehaald eigenlijk gewoon weer open gaan staan (je kijkt recht op de ijzeren plaat). Betekent dat mijn lichaam dat plaatje niet accepteert, schijnt bij zo'n 40-45% van de mensen voor te komen vroeg of laat, bij mij dus heel vroeg. Gips is eraf en ze proberen de komende twee weken met antibiotica en zelf reinigen toch die plaat te laten zitten zodat het bot mooi recht groeit, en dan word ik opnieuw geopereerd om die plaat eruit te halen.
Geen genot.
Zet dat EK maar uit je hoofd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
Waardeloos maat.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
Daarom zondag kerkquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
Wat een ellende makker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
sterkte lieverdquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus dat is kut maat.
Veel sterkte ermee.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zet dat EK maar uit je hoofd.
Veel sterkte.
quote:
quote:
User @Caland is begravenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
Wat ellendig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
Ja, hij is toch geen mietje?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:13 schreef RamboDirk het volgende:
Zelf reinigen, hoe zie ik dat voor me?
Wattenschijfjes en alcohol met een stuk hout in je mond tegen de pijn?
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben even lekker in de zon gaan zitten
Meh wat kutquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
shirt aan of uit?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben even lekker in de zon gaan zitten
Te warm voor een lange broek godenquote:
Als jij een rok draagt, is het er dan eentje netjes tot net over de knieën of eentje die nét niet als ordinair wordt bestempeld?quote:
Vraag je nu of @Pisces29 een hoer isquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij een rok draagt, is het er dan eentje netjes tot net over de knieën of eentje die nét niet als ordinair wordt bestempeld?
Ik woon niet op Urk en ook niet in Scheveningen. Dus allebei niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij een rok draagt, is het er dan eentje netjes tot net over de knieën of eentje die nét niet als ordinair wordt bestempeld?
Genoteerd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik woon niet op Urk en ook niet in Scheveningen. Dus allebei niet.
Ik ben blij als je jezelf een lekker kapsalonnetje gunt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk is @:Drizzt er straks voor het eten.
Ik heb een mooie verrassing voor hem.
Het is ook: "op Scheveningen".quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik woon niet op Urk en ook niet in Scheveningen. Dus allebei niet.
Ik zie wat je hier probeert. Ik wacht gewoon netjes op @Drizztquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben blij als je jezelf een lekker kapsalonnetje gunt.
Genoteerd.quote:
Ik vind Duindorp toch echt nog wel een treetje lager op de ladder dan Scheveningen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd.
Ik wilde eerst voor Duindorp gaan, maar het is allemaal categorie hoeâh.
Slaap lekker.quote:
Die jongen is gewoon erg druk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:42 schreef onlogisch het volgende:
Echt jammer nu @:Scrummiehelemaal viral gaat zijn 'goede vriend' @:GGMM HELEMAAL niet thuisgeeft.
![]()
![]()
![]()
Oh ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Was je diner ook ergquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit geloof je niet, maar ik ga nu eten
Big Onlo Coco is watching youquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:15 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 66% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 02-05-2024 19:09:24 ]
quote:
Dit heb ik gemistquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:42 schreef onlogisch het volgende:
Echt jammer nu @:Scrummiehelemaal viral gaat zijn 'goede vriend' @:GGMM HELEMAAL niet thuisgeeft.
![]()
![]()
![]()
Komt iequote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:15 schreef GGMM het volgende:
Hij is niet helemaal darkmode-proof
[ afbeelding ]
Maar dat vergeef ik je (onlogisch kan daar pislink van worden)
Je hebt de ketting verpest, heel jammer.quote:
quote:
quote:
Graag voor- en napicsquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:24 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch ik moet vanmiddag nog een afspraak maken bij de Aziatische kapper. Hopelijk vergeet ik het niet.
Doe jij eigenlijk meer dan alleen de gym?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Hoe goed doen jullie het op de Pisces29 -index?
Lang
Sterk
Enorm sportief
Goed kop haar
Gedreven
Geen stilzitter
![]()
![]()
![]()
/ 6 Not bad
Bedankt, nu voel ik me PURE MIDDELMAATquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk meer dan alleen de gym?Dat noem ik namelijk niet enorm sportief.
Voorstelrondjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
Op je vrije dag een online cursus volgen met een voorstelrondje, wat een knakendag is dit nu al.
Natuurlijk niet, hij heeft er zelfs toegang tot ESF door gekregen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Gemist dat @:Scrummie compleet viraal ging?
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft er zelfs toegang tot ESF door gekregen.
Gedreven moderator @onlogisch wordt subiet zijn hok weer ingedrukt door user @Pisces29quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk meer dan alleen de gym?Dat noem ik namelijk niet enorm sportief.
Jawel, maar ik zie die smiley nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Gemist dat @:Scrummie compleet viraal ging?
ScrummieGod.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft er zelfs toegang tot ESF door gekregen.
Ik moet wel mijn goede vriendin @yvonne een beetje tevreden houden, ik heb een belofte gedaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
ESF wordt weer genieten boys.
Ik reken op jullie.
[ afbeelding ]
Welke browser zit je?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie die smiley nog steeds niet
digibeet out
Oh ik zie hem wel, maar ik zie hem niet in dat vakje waar ik zelf een smiley kan aanklikken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:21 schreef Scrummie het volgende:
Wel raar, ik zie die smiley zelfs als ik niet ingelogd ben.
Nee goed opmerktquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik zie hem wel, maar ik zie hem niet in dat vakje waar ik zelf een smiley kan aanklikken.
Oh.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik zie hem wel, maar ik zie hem niet in dat vakje waar ik zelf een smiley kan aanklikken.
Al besprokenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh.
Ja, daar staat ie ook niet.
Gewoon : J (zonder spatie Caland, zonder spatie)
Ze zoekt dus Superman.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Lang
Sterk
Enorm sportief
Goed kop haar
Gedreven
Geen stilzitter
![]()
![]()
![]()
/ 6 Not bad
Ik heb een grote piemel en een grote bankrekeningquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Lang
Sterk
Enorm sportief
Goed kop haar
Gedreven
Geen stilzitter
![]()
![]()
![]()
/ 6 Not bad
Ik een hele kleine.(maar hij is wel moddertjevet)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb een grote piemel en een grote bankrekening
Sportief en haar is Superman?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zoekt dus Superman.
Vandaar dat ze vrijgezel is.
Hoe kort is 'ie?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik een hele kleine.(maar hij is wel moddertjevet)
Onder een afdak?quote:
De helft in de gym heeft gewoon een buikje.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vertelde je net nog dat ik heel sportief ben. Nou ja, op mijn index dan.
Ik heb momenteel ook nog wel een laagje vet over de abdominals hangen maar dat mag je geen buikje noemen denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De helft in de gym heeft gewoon een buikje.
Akkoord.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook nog wel een laagje vet over de abdominals hangen maar dat mag je geen buikje noemen denk ik.
@Oriente gespot.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De helft in de gym heeft gewoon een buikje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |