Dit heb ik een tijdje terug al besproken en je zelfs nog gementioned geloof ik.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/te(...)popster-op~a8436b0a/
[..]
Xiaomigoden
@:Scrummie
@:Caland
@:Wereldgozer
@:GGMM
[ x ]
© @:Scrummie
Iedere 76 seconden rolt er een auto van de band
@Littlerabbit kocht op basis van mijn advies een Xiaomi. Die jongen is nog nooit zo gelukkig geweest met een telefoon. (Net als de Chinese geheime dienst)quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat @:littlerabbit geen updates geeft over zijn hoelahoela telefoon.
Daarom ook de © @Scrummie makkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit heb ik een tijdje terug al besproken en je zelfs nog gementioned geloof ik.
heb je naar hun pics gestuurd ofzo hahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevet
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Ja maar er was niets op de foto te zien hahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je naar hun pics gestuurd ofzo hahahaha
gaylord
al zin in het songfestival?
ik heb dat probleem ook hoor maatquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar er was niets op de foto te zien hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
En dan trek je de deur gewoon eruitquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomigoden
[ x ]
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb dat probleem ook hoor maat
maar ik ben dan wel een leuke en lieve jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
User @Tjacka is met het verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevet
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Kun je er ook mee bellen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomigoden
[ x ]
Aldus de man waarvan 80% van zijn huishoudelijke meuk uit China komt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die troep uit China aanslepen kunnen wat mij betreft in één rijtje met Rost van Tonningen en Anton Mussert.
Dit verzin je ter plekke. Ik haal alles lokaal. Support your local.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man waarvan 80% van zijn huishoudelijke meuk uit China komt.
Je weet net zo goed als ik dat als je de keten terug volgt naar haar oorsprong je voor 80% van alles wat je bezit teruggaat naar China.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit verzin je ter plekke. Ik haal alles lokaal. Support your local.
Je moet niet bij ketens kopen makker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat als je de keten terug volgt naar haar oorsprong je voor 80% van alles wat je bezit teruggaat naar China.
Je kan je computertje kopen bij een techzaakje op de hoek maar die Dell komt gewoon uit China hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet niet bij ketens kopen makker.
Nu noem je inderdaad een voorbeeld waar je bijna niet onderuit komt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan je computertje kopen bij een techzaakje op de hoek maar die Dell komt gewoon uit China hoor.
BOOOOOOH GEZELLIGHEID!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga lekker naar de sportschool om je kleine pik te compenseren
je blijft altijd single
debiel
Prima post makkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Elan in NWS
Ik ook niet nee.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Gegoogled op die ander. Daar had ik nooit opgekomen inderdaad.
Kun je mooi even oefenen op je taalgebruik.quote:
Onlogisch moet je gewoon in zijn waarde laten. Hij kan er ook niks voor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Kun je mooi even oefenen op je taalgebruik.
Wordt ik
Lanks
Jezus dat is kut maat.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Ziekenhuis geweest, wond is nadat de helft van de hechtingen er vorige week uit zijn gehaald eigenlijk gewoon weer open gaan staan (je kijkt recht op de ijzeren plaat). Betekent dat mijn lichaam dat plaatje niet accepteert, schijnt bij zo'n 40-45% van de mensen voor te komen vroeg of laat, bij mij dus heel vroeg. Gips is eraf en ze proberen de komende twee weken met antibiotica en zelf reinigen toch die plaat te laten zitten zodat het bot mooi recht groeit, en dan word ik opnieuw geopereerd om die plaat eruit te halen.
Geen genot.
Wat een gekloot zegquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Ziekenhuis geweest, wond is nadat de helft van de hechtingen er vorige week uit zijn gehaald eigenlijk gewoon weer open gaan staan (je kijkt recht op de ijzeren plaat). Betekent dat mijn lichaam dat plaatje niet accepteert, schijnt bij zo'n 40-45% van de mensen voor te komen vroeg of laat, bij mij dus heel vroeg. Gips is eraf en ze proberen de komende twee weken met antibiotica en zelf reinigen toch die plaat te laten zitten zodat het bot mooi recht groeit, en dan word ik opnieuw geopereerd om die plaat eruit te halen.
Geen genot.
Zet dat EK maar uit je hoofd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
Waardeloos maat.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
Daarom zondag kerkquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
Wat een ellende makker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
sterkte lieverdquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus dat is kut maat.
Veel sterkte ermee.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zet dat EK maar uit je hoofd.
Veel sterkte.
quote:
quote:
User @Caland is begravenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
Wat ellendig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
Ja, hij is toch geen mietje?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:13 schreef RamboDirk het volgende:
Zelf reinigen, hoe zie ik dat voor me?
Wattenschijfjes en alcohol met een stuk hout in je mond tegen de pijn?
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben even lekker in de zon gaan zitten
Meh wat kutquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
shirt aan of uit?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben even lekker in de zon gaan zitten
Te warm voor een lange broek godenquote:
Als jij een rok draagt, is het er dan eentje netjes tot net over de knieën of eentje die nét niet als ordinair wordt bestempeld?quote:
Vraag je nu of @Pisces29 een hoer isquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij een rok draagt, is het er dan eentje netjes tot net over de knieën of eentje die nét niet als ordinair wordt bestempeld?
Ik woon niet op Urk en ook niet in Scheveningen. Dus allebei niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij een rok draagt, is het er dan eentje netjes tot net over de knieën of eentje die nét niet als ordinair wordt bestempeld?
Genoteerd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik woon niet op Urk en ook niet in Scheveningen. Dus allebei niet.
Ik ben blij als je jezelf een lekker kapsalonnetje gunt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk is @:Drizzt er straks voor het eten.
Ik heb een mooie verrassing voor hem.
Het is ook: "op Scheveningen".quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik woon niet op Urk en ook niet in Scheveningen. Dus allebei niet.
Ik zie wat je hier probeert. Ik wacht gewoon netjes op @Drizztquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben blij als je jezelf een lekker kapsalonnetje gunt.
Genoteerd.quote:
Ik vind Duindorp toch echt nog wel een treetje lager op de ladder dan Scheveningen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd.
Ik wilde eerst voor Duindorp gaan, maar het is allemaal categorie hoeâh.
Slaap lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |