Dan zet ik alvast een streep door Benzemaatquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:52 schreef Oriente het volgende:
CR7 en die andere is me even ontschoten. Geen hele doorsnee topscoorder volgens mij.
Benzema zou er minstens 15 gemaakt hebben (lol)quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zet ik alvast een streep door Benzemaat
wordt ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
Suuiiiiiiiiiiiiiiii weet ik zeker. Die ander daar ga ik nooit opkomen.
Benzema?
Die was een heel eind gekomen als ze niet in de 8e finale waren uitgeschakeld, had er al 4 inliggen. (topscoorders 5)quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zet ik alvast een streep door Benzemaat
Ronaldo zeker. Lukaku en Kane scoorden er een paar. Rosberg ?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Vraag 1: Wie waren de twee topscoorders van het EK 2020?
Schick lijkt mij goed jaquote:
Van der Sar?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
Wie speelde voor Nederland de meeste EK duels?
Wesley Sneijder?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
Wie speelde voor Nederland de meeste EK duels?
Joegoslaviė? en ik gok 3-2 verlies, was dit niet ook de wedstrijd dat wimpie rood kreeg en niet het veld afgingquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
In 1976 nam Nederland voor het eerst deel aan het EK in 1976. Door welk land werd het elftal destijds uitgeschakeld in de halve finale? En wat was de uitslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |