Dan zet ik alvast een streep door Benzemaatquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:52 schreef Oriente het volgende:
CR7 en die andere is me even ontschoten. Geen hele doorsnee topscoorder volgens mij.
Benzema zou er minstens 15 gemaakt hebben (lol)quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zet ik alvast een streep door Benzemaat
wordt ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
Suuiiiiiiiiiiiiiiii weet ik zeker. Die ander daar ga ik nooit opkomen.
Benzema?
Die was een heel eind gekomen als ze niet in de 8e finale waren uitgeschakeld, had er al 4 inliggen. (topscoorders 5)quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zet ik alvast een streep door Benzemaat
Ronaldo zeker. Lukaku en Kane scoorden er een paar. Rosberg ?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Vraag 1: Wie waren de twee topscoorders van het EK 2020?
Schick lijkt mij goed jaquote:
Van der Sar?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
Wie speelde voor Nederland de meeste EK duels?
Wesley Sneijder?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
Wie speelde voor Nederland de meeste EK duels?
Joegoslavië? en ik gok 3-2 verlies, was dit niet ook de wedstrijd dat wimpie rood kreeg en niet het veld afgingquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
In 1976 nam Nederland voor het eerst deel aan het EK in 1976. Door welk land werd het elftal destijds uitgeschakeld in de halve finale? En wat was de uitslag?
Jeetje.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Spanje werd in 2012 Europees Kampioen door met 4-0 te winnen van Italië in de finale. Welke (bekende) speler was tijdens dit EK de enige die rechtstreeks uit een vrije trap scoorde?
Ah dank voor de correcte uitslagquote:Op zondag 5 mei 2024 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yes, 1-1 en 3-1 na verlenging. Rood voor Van Hanegem en Neeskens. @:leen.van.frisia
quote:Op maandag 6 mei 2024 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat @:GGMM gelijk heeft als groot fan van Vincent Janssen
El Ghazi?quote:Op maandag 6 mei 2024 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Vraag van maandag 6 mei:
Rond het EK van 2021 was Nederland nog in de ban van het oervervelende virus Corona. Welke Nederlandse speler was CORRED vlak voor het EK en werd daardoor niet meegenomen door bondscoach Frank de Boer?
De Cil.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Vraag van maandag 6 mei:
Rond het EK van 2021 was Nederland nog in de ban van het oervervelende virus Corona. Welke Nederlandse speler was CORRED vlak voor het EK en werd daardoor niet meegenomen door bondscoach Frank de Boer?
Frankrijk - Portugal in 2016. Niet de enige 1-0 (2004/2008), maar wel de enige waarin pas in de verlenging werd gescoord.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
Welke EK finale was de minst doelpuntrijke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Frankrijk - Portugal in 2016. Niet de enige 1-0 (2004/2008), maar wel de enige waarin pas in de verlenging werd gescoord.Helemaal goed weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geels ?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
Gister een rustdag want hemelvaart. Vandaag weer een nieuwe vraag.
Het allereerste doelpunt van Oranje in de EK-historie was een eigen doelpunt van de tegenstander. Maar welke Nederlander was verantwoordelijk voor onze eerste EK-goal?
Beviel het ?quote:
Dan moet dat in 1980 zijn geweest. Tahamata?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
Gister een rustdag want hemelvaart. Vandaag weer een nieuwe vraag.
Het allereerste doelpunt van Oranje in de EK-historie was een eigen doelpunt van de tegenstander. Maar welke Nederlander was verantwoordelijk voor onze eerste EK-goal?
Nederland speelde op het EK-76 nog om de derde plaats tegen Joegoslavië.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan moet dat in 1980 zijn geweest. Tahamata?
Joegoslavië wegens de Balkan-oorlog ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Met al dat warme weer was het natuurlijk veel te warm om te hersenen te laten kraken maar het antwoord was inderdaad Ruud Geels!
De nieuwe vraag:
Het team van Denemarken dat bij wijze van spreken van het strand werd geplukt en Europees Kampioen werd, iedereen kent het verhaal. Maar welk land vervingen de Denen en waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |