Doe jij eigenlijk meer dan alleen de gym?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Hoe goed doen jullie het op de Pisces29 -index?
Lang
Sterk
Enorm sportief
Goed kop haar
Gedreven
Geen stilzitter
![]()
![]()
![]()
/ 6 Not bad
Bedankt, nu voel ik me PURE MIDDELMAATquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk meer dan alleen de gym?Dat noem ik namelijk niet enorm sportief.
Voorstelrondjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
Op je vrije dag een online cursus volgen met een voorstelrondje, wat een knakendag is dit nu al.
Natuurlijk niet, hij heeft er zelfs toegang tot ESF door gekregen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Gemist dat @:Scrummie compleet viraal ging?
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft er zelfs toegang tot ESF door gekregen.
Gedreven moderator @onlogisch wordt subiet zijn hok weer ingedrukt door user @Pisces29quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk meer dan alleen de gym?Dat noem ik namelijk niet enorm sportief.
Jawel, maar ik zie die smiley nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Gemist dat @:Scrummie compleet viraal ging?
ScrummieGod.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft er zelfs toegang tot ESF door gekregen.
Ik moet wel mijn goede vriendin @yvonne een beetje tevreden houden, ik heb een belofte gedaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
ESF wordt weer genieten boys.
Ik reken op jullie.
[ afbeelding ]
Welke browser zit je?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie die smiley nog steeds niet
digibeet out
Oh ik zie hem wel, maar ik zie hem niet in dat vakje waar ik zelf een smiley kan aanklikken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:21 schreef Scrummie het volgende:
Wel raar, ik zie die smiley zelfs als ik niet ingelogd ben.
Nee goed opmerktquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik zie hem wel, maar ik zie hem niet in dat vakje waar ik zelf een smiley kan aanklikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |