Mag hoorquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:55 schreef Sally het volgende:
Oeh, moet ik de bikerbabe weer tevoorschijn halen...?![]()
1 | [img=600]https://www.shutterstock.com/image-photo/sexy-fashion-woman-sitting-on-260nw-1749372425.jpg[/img] |
Wat scheelt eraan?quote:
Beetje misselijk en hoofdpijn, dikke keel etc. Dus rustig aan doen vandaag.quote:
Ai, dat klinkt niet goed.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje misselijk en hoofdpijn, dikke keel etc. Dus rustig aan doen vandaag.
Nee, dus ik hoop dat het niet doorzet. Even in de gaten houdenquote:
Kun je fijn in de tuin zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dus ik hoop dat het niet doorzet. Even in de gaten houden
Ja, wel een ideequote:
Je leeft nog steeds.quote:
Ik had honger, dat is een goed teken.quote:
Voel je je wel wat beter?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had honger, dat is een goed teken.
Ik wou snel de baan op, dat is een beter teken.
Ja, de ibuprofen heeft best goed geholpen vanmorgenquote:
Dan komt je dag wel goed.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, de ibuprofen heeft best goed geholpen vanmorgen
Zeker wel!quote:
Morning Stigs en iedereen hier!quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds een beetje slap
LoLkequote:Op donderdag 2 mei 2024 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning Stigs en iedereen hier!![]()
Slap eh? Te makkelijk.
Sallyquote:
Gewoon een slinger aan de slapte geven.quote:
Ik zat in een typisch Duitse dorpje in het Schwarzwald en er lopen daar voornamelijk negers rond en nog meer andersculturigenquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning Stigs en iedereen hier!![]()
Slap eh? Te makkelijk.
Haha, word jij even mooi belazerd!quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zat in een typisch Duitse dorpje in het Schwarzwald en er lopen daar voornamelijk negers rond en nog meer andersculturigenNiks geen goedgevulde blondines in dirndl
Zelfs in mijn eigen dorp loopt meer moois rond dan daarquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha, word jij even mooi belazerd!
Je vind die Alpenmeisjes dan ook in Beieren.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zelfs in mijn eigen dorp loopt meer moois rond dan daar
Schwarzwald, klinkt natuurlijk wel alsof je daar zwarten kunt verwachtenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zat in een typisch Duitse dorpje in het Schwarzwald en er lopen daar voornamelijk negers rond en nog meer andersculturigenNiks geen goedgevulde blondines in dirndl
Zo'n opmerking vind ik nou niets voor jou om te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Schwarzwald, klinkt natuurlijk wel alsof je daar zwarten kunt verwachten![]()
(ik vind het toch wennen dat zwart de politiek correcte term is tegenwoordig)
Volgens mij te maken met of er wel of geen dorp/ bewoning vlakbij is....quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:39 schreef SemperLibertas het volgende:
Er zit echt totaal geen logica in Duitse snelwegen of ik snap het niet. De maximumsnelheden wisselen elkaar om de halve kilometer af, lijkt het wel. Zit je net op 200, mag je een kilometer later weer terug naar 80 en vijf minuten later weer 130 en tien seconden later weer 100 en na drie minuten weer 130 en dan plots weer geen maximumsnelheid, Ik denk dat ik wel 5 keer ben geflitst door die nazi's. Wat een teringlijers, nog erger dan in Nederland. Ik zou bijna zeggen dat ik dan liever in Wallonië rijdt
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Schwarzwald, klinkt natuurlijk wel alsof je daar zwarten kunt verwachten![]()
(ik vind het toch wennen dat zwart de politiek correcte term is tegenwoordig)
Daar heb ik ook op gelet, maar volgens mij niet. Ik kon er gedurende 700 kilometer geen systeem in ontdekkenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij te maken met of er wel of geen dorp/ bewoning vlakbij is....
Goed op de borden letten, helaas.
Godverdomme. Ja. Ik wilquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
Beierse meiden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terugrijden dan maar en dan nog iets verder doorrijdenquote:
Helaas, die meiden liggen allang op bed.quote:
Ik hoorde net de wekker gaanquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helaas, die meiden liggen allang op bed.
Ah, het Duitse plaatsje Ficken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij te maken met of er wel of geen dorp/ bewoning vlakbij is....
Goed op de borden letten, helaas.
Niet je eigen bier meenemen eh?quote:
Of gewoon richting Noord-Limburg gaan natuurlijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Terugrijden dan maar en dan nog iets verder doorrijden
Heel verstandig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik laaf me al aan de dames zelf
Und bumsen?quote:
quote:
Kannst du geblasen werdenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar wil ik graag weer eens heen.
Hier zijn niet zulke hubsche mädschenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Of gewoon richting Noord-Limburg gaan natuurlijk
Een zachte G is al erotiserend genoegquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier zijn niet zulke hubsche mädschen
Je kent "Ficken, Bumsen, Blasen" niet? ;-)quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu gelijk aan German vintage
Ja, van RTL+ van vroegerquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kent "Ficken, Bumsen, Blasen" niet? ;-)
Wat is dit?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kent "Ficken, Bumsen, Blasen" niet? ;-)
Het bestaat al heel lang, lol 😂quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit?
Ben ik hier te jong voor?
Of te onschuldig?
Dit is makelaarsjargon hoor, no worriesquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit?
Ben ik hier te jong voor?
Of te onschuldig?
Hmm dan ben ik vast gewoon te jong, is van voor mijn tijdquote:
Volgens mij nog altijd in gebruik?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik vast gewoon te jong, is van voor mijn tijd
Dit hoorde standaard bij de opvoeding in de jaren '80 hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik vast gewoon te jong, is van voor mijn tijd
Ik had een gebrekkige opvoeding denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dit hoorde standaard bij de opvoeding in de jaren '80 hoor
Daar zijn terabytes aan materiaal van hoor, zo door de jaren heen opgebouwd met de jaren '70 en '80 als bloeiperiodes.quote:
Amyquote:
Whehe, de good old Tiroler Sex Express.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had een gebrekkige opvoeding denk ik
Maar google heeft me uit de brand geholpen. Veel beeldmateriaal ook wel
Morning Stigs!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen
Brakke nacht gehad, nauwelijks geslapen, hoesten en keelpijn. Uitzieken dit weekend.
LoLkequote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning Stigs!![]()
Hopelijk gaat het snel over!![]()
![]()
En iedereen hier natuurlijk ook de beste wensen!
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning Stigs!![]()
Hopelijk gaat het snel over!![]()
![]()
En iedereen hier natuurlijk ook de beste wensen!
Is oud en nieuw alweer geweest?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
En ook namens mij de beste wensen voor iedereen!
Komt wel weer.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
Ja, gaat nu wel maar ik heb gewoon geen energie
Jep. Kaboem!quote:
Ik ben 2023 nog aan het verwerken, niet zo snelquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
En ook namens mij de beste wensen voor iedereen!
Lekker naar de kloten gaan in Beieren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben 2023 nog aan het verwerken, niet zo snel![]()
En beterschap voor iedereen die naar de klote is!
Goed plan voor een volgende reis. Eerst maar 'ns naar NRW.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lekker naar de kloten gaan in Beieren.
Oh ja, dat was vandaag. Hmm, das 25 cent per minuut, geen geld! Stuur je link maarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:43 schreef SemperLibertas het volgende:
Naakt tuinieren, doe jij mee?!
Voor 15 euro/uur ben kun je me live streamen op OnlyFans hoe ik de tuin keihard te grazen neem
TheGardenerAlwaysRingsTwice.OnlyFans.comquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dat was vandaag. Hmm, das 25 cent per minuut, geen geld! Stuur je link maar
En jij ook!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
TheGardenerAlwaysRingsTwice.OnlyFans.com
Heel veel plezier!!!
Uitkijken met snoeien!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:43 schreef SemperLibertas het volgende:
Naakt tuinieren, doe jij mee?!
Voor 15 euro/uur ben kun je me live streamen op OnlyFans hoe ik de tuin keihard te grazen neem
Je mag verzoeken indienen zoals dat ik heel sensueel de tuin omspit oid of dat ik zwoel kijkend een heg knipquote:
Duidelijk een tekort aan Energon.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen. Beter geslapen maar nog wel flink hoesten.
Meer zaad slikken, vermoed ik. Dat hoesten duidt op een tekort namelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Duidelijk een tekort aan Energon.
Whehehe, denk niet dat hij zo ver zou gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:50 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Meer zaad slikken, vermoed ik. Dat hoesten duidt op een tekort namelijk.
Ach, ballen zijn toch overrated tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
"Man knipt ballen af tijdens Dag van Naakt Tuinieren"
Morgen in de Telegraaf
Beter balloos dan zaaddodendquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, ballen zijn toch overrated tegenwoordig.
Heb die laatste weleens meegemaakt.quote:
Ja, ik ook, met een zeesterquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb die laatste weleens meegemaakt.
Same here. En een keer met een meid die best wel lelijk was.quote:
Hm, zak erover...?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Same here. En een keer met een meid die best wel lelijk was.
Zo voelt het welquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Duidelijk een tekort aan Energon.
Ja, over mijn eigen ogen!quote:
Overleef het wel hoorquote:
Nou, kweenie hoor.quote:
quote:
quote:
Jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Same here. En een keer met een meid die best wel lelijk was.
*noteert in boekje.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]Dat is niet prettig wakker worden nee
Gelukkig selecteer ik altijd op beeldschoon
Ow? Je hebt me nog niet ontmoetquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw, maar een Vrouw
Ik voorzie een wulpse vrouw in stijlvol latexquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow? Je hebt me nog niet ontmoet![]()
Maar Meid ben ik inmiddels niet meer, nee
quote:Op zondag 5 mei 2024 00:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik voorzie een wulpse vrouw in stijlvol latex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
En langs de jouwe niet hè.quote:
Ach ja, dat was nog in mijn zuip periode als klein en onschuldig Lordje.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]Dat is niet prettig wakker worden nee
Gelukkig selecteer ik altijd op beeldschoon
Ai .. rust houden en niet praten dan maar.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was redelijk. Vanochtend flink gehoest en slijm eruit. Extra hoestdrank gehaald. Stem is zo goed als weg. Koorts lijk ik niet meer te hebben.
Ai - jij ook beterschap danquote:
Goeiemorgenquote:Op zondag 5 mei 2024 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ai - jij ook beterschap dan![]()
Water - de rest komt later - tegen de kater!
Och, die tijd..zuipend, blowend en feestend ging ik van vrouw naar vrouw..quote:Op zondag 5 mei 2024 10:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach ja, dat was nog in mijn zuip periode als klein en onschuldig Lordje.
Oh nooo.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
GoeiemorgenMag ik ook de lappenmand in? Vanochtend mijn hand opengehaald aan glas in de tuin en ik kan weer worden gehecht
Ik ben een lopende hechting inmiddels
Nee, wel gebeld omdat het bloed als een watervalletje langs mijn arm naar beneden sijpeltquote:Op zondag 5 mei 2024 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nooo.
Ben je al nar de HAP geweest dan....
(Kan van hieruit niet EHBO'en bij jou natuurlijk...)
Whehe, hap deed het zeker.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nooo.
Ben je al nar de HAP geweest dan....
(Kan van hieruit niet EHBO'en bij jou natuurlijk...)
Ik ging zuipend en feestend naar school.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Och, die tijd..zuipend, blowend en feestend ging ik van vrouw naar vrouw..
Nog naar de klote?quote:Op zondag 5 mei 2024 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was redelijk. Vanochtend flink gehoest en slijm eruit. Extra hoestdrank gehaald. Stem is zo goed als weg. Koorts lijk ik niet meer te hebben.
Om te Fokken heb je geen stem nodig.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nee, maar wel energie. En dat heb ik ook bar weinig.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Om te Fokken heb je geen stem nodig.
Dan heb je het wel flink te pakken.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar wel energie. En dat heb ik ook bar weinig.
Ja, ben even The Stig's Sick Cousin.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan heb je het wel flink te pakken.
Ook dat gaat weer voorbij eh.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ben even The Stig's Sick Cousin.
Oh zeker wel. En ik kan nu echt niks zeggen omdat mijn stem echt weg isquote:
Zal je vriendin leuk vinden.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zeker wel. En ik kan nu echt niks zeggen omdat mijn stem echt weg is
Die is dit weekend ook niet geweest, dus ik was alleenquote:
Nah, wat stom zeg.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is dit weekend ook niet geweest, dus ik was alleen
Oh nee, al doe actie gemist op de OF.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
GoeiemorgenMag ik ook de lappenmand in? Vanochtend mijn hand opengehaald aan glas in de tuin en ik kan weer worden gehecht
Ik ben een lopende hechting inmiddels
Arme jij! Beterschap!quote:Op zondag 5 mei 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is dit weekend ook niet geweest, dus ik was alleen
Mogguh allemaal.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Betere morgen
Ben niet heel erg bij stem en hoest de longen uit mijn lijf, maar echt ziek ben ik niet meer lijkt het
Nou... had net een beetje bloed bij het slijm. Dus heb de huisarts gebeld. Heb verder nergens last van dus het is vooralsnog niets ernstigs. Ik merk wel dat het hoesten wat minder 'agressief' is als voorgaande dagen. Straks even naar de apotheek en AH voor wat medicijnen, thee en honingquote:Op maandag 6 mei 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh allemaal.![]()
Blij om te lezen dat het beter gaat.
Was een kleine maand geleden ook verkouden. Ook met bloed in slijm enz. Niks om je zorgen over te maken.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou... had net een beetje bloed bij het slijm. Dus heb de huisarts gebeld. Heb verder nergens last van dus het is vooralsnog niets ernstigs. Ik merk wel dat het hoesten wat minder 'agressief' is als voorgaande dagen. Straks even naar de apotheek en AH voor wat medicijnen, thee en honing
Nee weet ik. Maar je schrikt toch en zeker met de historie in mijn familie.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was een kleine maand geleden ook verkouden. Ook met bloed in slijm enz. Niks om je zorgen over te maken.
Hart-vaatziekten of kanker?quote:Op maandag 6 mei 2024 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee weet ik. Maar je schrikt toch en zeker met de historie in mijn familie.
Allebei zelfsquote:
Snap ik. Scheelt dat je weet hoe een stevige verkoudheid aanvoelt.quote:
Had mijn post aangepast maar kloptquote:Op maandag 6 mei 2024 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Snap ik. Scheelt dat je weet hoe een stevige verkoudheid aanvoelt.
Volgende week voel je vast weer stukken beter en lach je erom.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had mijn post aangepast maar klopt
Ach ik heb het nu gewoon goed te pakken. Het gaat wel beter met stapjes dus ik maak me niet druk. Doe rustig aan en dan komt het goed
Oh zekerquote:Op maandag 6 mei 2024 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Volgende week voel je vast weer stukken beter en lach je erom.
Wel aan het werk dan? Zo niet, dan ging ik fijn in de zon zitten.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zekerHet gaat ook de goede kant op. Snotter nog wel en hoest nog een beetje en de stem is nog niet terug, maar ik ben niet aan bed gekluisterd of zo.
Op mijn gemakjequote:Op maandag 6 mei 2024 10:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel aan het werk dan? Zo niet, dan ging ik fijn in de zon zitten.
Sallyquote:
Stiggy!quote:
Ja, iets. Keelpijn is een stuk minder en het hoesten is een heel stuk minder, dus ik ben op weg naar herstelquote:Op maandag 6 mei 2024 10:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggy!
Fijn te horen dat het weer iets beter gaat
Daarom thuis werken.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:04 schreef SemperLibertas het volgende:
Zit je nog half slapend bij te komen op werk, genietend van de rust en een cappuccino, zegt een collega: "Wat ben je stil."![]()
Ik snap zulk soort mensen echt niet, laat me gewoon en dwing me niet te praten
quote:Op maandag 6 mei 2024 16:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat kan dus niet in het onderwijs
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat kan dus niet in het onderwijs
Even in het bezemhok.quote:
Je moet die kinderen gewoon een tik geven. Dat gezeik ook altijd.quote:
Ja, ergens ben ik er wel voorstander van. Orde en tucht.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je moet die kinderen gewoon een tik geven. Dat gezeik ook altijd.
Ik ook. Moeten ze maar manieren tonen.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ergens ben ik er wel voorstander van. Orde en tucht.
Echt he. Respect voor de leraar zoals het hoort.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Moeten ze maar manieren tonen.
De opbrengst van vandaag:quote:Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Dan heb je ook wel een lekker rustige baan gekozen
Mja, gelukkig heb je net 2 weken vakantie gehad en donderdag alweer vrij!quote:Op maandag 6 mei 2024 20:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De opbrengst van vandaag:
- Een verstoorde ochtendrust door collega die vond dat ik moest praten
- Vier meiden uit 3 mavo die me vervolgens vroegen wie ik dacht dat als eerste van hun ontmaagd zou worden
- Een vechtpartij tussen twee leerlingen met bloedneus als resultaat
- Een printer die het uiteraard niet deed op het cruciale moment
- Gestruikeld over gamende brugklassers op de trap (die zitten in groepjes als zombies op hun schermpje)
- Een verkering die uitging waardoor 20 meiden zich in 1 wc wurmden om samen te huilen (en dat paste niet)
- Een boze moeder die me voor rotte vis en nog veel meer uitmaakte (recurring event)
- Vele kopjes heerlijke cappuccino
Morgen weer
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen met al die vakantiesquote:Op maandag 6 mei 2024 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, gelukkig heb je net 2 weken vakantie gehad en donderdag alweer vrij!
Luxe probleem hoor!quote:Op maandag 6 mei 2024 21:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen met al die vakanties![]()
oja, fokken natuurlijk![]()
Ducttape, altijd handigquote:Op maandag 6 mei 2024 21:01 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik was de losgelaten hechting nog vergeten, maar dat is al eigenhandig opgelost
Ik heb het zelf met een pincet aangetrokken en er een fijn knoopje in weten te makenquote:
Overduidelijk een uitdagende baan.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De opbrengst van vandaag:
- Een verstoorde ochtendrust door collega die vond dat ik moest praten
- Vier meiden uit 3 mavo die me vervolgens vroegen wie ik dacht dat als eerste van hun ontmaagd zou worden
- Een vechtpartij tussen twee leerlingen met bloedneus als resultaat
- Een printer die het uiteraard niet deed op het cruciale moment
- Gestruikeld over gamende brugklassers op de trap (die zitten in groepjes als zombies op hun schermpje)
- Een verkering die uitging waardoor 20 meiden zich in 1 wc wurmden om samen te huilen (en dat paste niet)
- Een boze moeder die me voor rotte vis en nog veel meer uitmaakte (recurring event)
- Vele kopjes heerlijke cappuccino
Morgen weer
Misschien de stofzuiger in je luchtpijp steken? @Lenny77 , kan dat btw?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was brak, liggen blaffen als een zeehond. Het kwam maar niet los. Nu gaat het wel.
Lijkt er steeds op dat het in de avond is van: oh hij gaat slapen, daar steken we even een stokje voor
Ah ja, dat had ik een tijdje geleden ook, heel ergerlijk, want door het slaapgebrek was ik overdag dan ook niet veel waard.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was brak, liggen blaffen als een zeehond. Het kwam maar niet los. Nu gaat het wel.
Lijkt er steeds op dat het in de avond is van: oh hij gaat slapen, daar steken we even een stokje voor
LoLkequote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien de stofzuiger in je luchtpijp steken? @:Lenny77 , kan dat btw?
Goedemorgen Stigs en de rest!
Ik voel me ook verder prima maar het is dat gehoest in de avond wat zo irritant is als je naar bed wil.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat had ik een tijdje geleden ook, heel ergerlijk, want door het slaapgebrek was ik overdag dan ook niet veel waard.
Gelukkig ging het weer over, ik hoop dat het bij jou ook over gaat
Tevens: goedemorgen!
Tssss.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
Nee, ik blijf het wel ophoesten wat nu wel goed gaat
Nee, het klinkt anders.quote:
Ik zou nooit meer anders willen, echt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Overduidelijk een uitdagende baan.
Beter vent, nog even volhouden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
De nacht begon brak maar daarna ging het ineens een stuk beter. Stem is bijna terug en ik heb veel minder last van zwaar hoesten en keelpijn (al kan dat ook nog door de pijnstillers komen). Ik denk dat ik een heel eind op weg naar herstel ben; gelukkig komende 2 dagen vrij zodat ik beter kan herstellen
LoLkequote:
Sallyquote:
Amyquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag! Zin in weekend! Nog maar een paar uurtjes!
Nog een half uurtje en dan ben ik exitquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja hoor, Amy heeft alvast weer weekend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vandaag al vrijquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor, Amy heeft alvast weer weekend.![]()
Het is je gegund hoor.
En er is weer een baas boven baas.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vandaag al vrij![]()
(en dus tot en met zondag
)
Het aftellen is begonnen?quote:
Ben nu vrij ja, dus zelfs al klaarquote:
Nee joh, ik klap nu mn laptop pas dicht! Weekend!quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor, Amy heeft alvast weer weekend.![]()
Het is je gegund hoor.
Haha, de mijne was al dicht!quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, ik klap nu mn laptop pas dicht! Weekend!![]()
En nu pas thuis, wel boodschappen voor het hele weekend in huis, lekker relaxedquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, de mijne was al dicht!
Mijne staat nog steeds open.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, de mijne was al dicht!
De mijne blijft dicht tot maandagquote:
De mijne niet, anders kan ik niet meer op Fok.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne blijft dicht tot maandag
Oh daar heb ik mijn desktop voorquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mijne niet, anders kan ik niet meer op Fok.
Zozo, zijn die er nog?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik mijn desktop voor
Waar moet ik anders op gamen?quote:
Gameboy Classic!quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar moet ik anders op gamen?
Die heb ik niet meerquote:
Gamecube dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer
Wel een DS
Nee, ben toen Xbox en PS2 kant opgegaan.quote:
Ook goed.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben toen Xbox en PS2 kant opgegaan.
Nostalgie.quote:
Battlefield 1 knallenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben toen Xbox en PS2 kant opgegaan.
Ik had die emulator op de pc. Eindeloos Pokémon Gold spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nostalgie.![]()
Heb nu zo'n klein emulator handheld apparaat, lekker Marioland spelen in de trein
quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Beter geslapen vannacht. Hoesten is steeds minder aan het worden. Keelpijn wordt langzaam minder. Ben er bijna vanaf denk ik
Dank voor deze dagelijkse updatequote:Op donderdag 9 mei 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Beter geslapen vannacht. Hoesten is steeds minder aan het worden. Keelpijn wordt langzaam minder. Ben er bijna vanaf denk ik
Zo poëtisch op de vroege ochtend. Heerlijk weer, zit nu nog in korte broek en hemdje, klaar om de barbecue zo aan te stekenquote:Op donderdag 9 mei 2024 10:12 schreef SemperLibertas het volgende:
De zon bespeelt mijn lichaam als een harp, goeiemorgen..
Spare ribs?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo poëtisch op de vroege ochtend. Heerlijk weer, zit nu nog in korte broek en hemdje, klaar om de barbecue zo aan te steken
Slecht hoor!quote:
Ja, daarvoor ga je juist bbq-en!quote:
Echt wel!quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, daarvoor ga je juist bbq-en!
En om de buren te irriteren natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, daarvoor ga je juist bbq-en!
Dat doe ik sowieso al.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En om de buren te irriteren natuurlijk
Stigs! Goedemorgen!quote:
Burenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al.
[..]
Stigs! Goedemorgen!
quote:
Minder hoesten, minder keelpijn, al denk ik dat dat laatste komt door de pijnstilling van gisteren nog. Maar voel me steeds beterquote:
Moet ook. Er komt mooi weer aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Minder hoesten, minder keelpijn, al denk ik dat dat laatste komt door de pijnstilling van gisteren nog. Maar voel me steeds beter
Komende week wordt het flink nat andersquote:
Wil ik dit weten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komende week wordt het flink nat anders
Regen Lord, regen!quote:
Ach, wat nou. Iets met een dirty mind en een joy.quote:
Ook dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, wat nou. Iets met een dirty mind en een joy.
Maar nog niet helemaal!quote:
Nog steeds aan het barbecuen?quote:
Ik ga zo weer beginnen!quote:
Inmiddels welquote:
Lekker toch?quote:
Ja, nu alleen moet die kutkermis hierachter eens oprotten zodat iedereen weer fatsoenlijk kan parkeren. Kutvolk.quote:
Ga ze bedreigen dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, nu alleen moet die kutkermis hierachter eens oprotten zodat iedereen weer fatsoenlijk kan parkeren. Kutvolk.
Kreeg al een grote bek toen ze voor mijn poort parkeerden. Nu hebben ze een bon gehadquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kreeg al een grote bek toen ze voor mijn poort parkeerden. Nu hebben ze een bon gehad
Parkeren is hier betaald en aan mijn kant (deels) verboden. Dus lekker puh.quote:
Kwamen ze geen verhaal halen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Parkeren is hier betaald en aan mijn kant (deels) verboden. Dus lekker puh.
Heb niemand gezien en alles is nog heel. En het kan me weinig schelen. Boos worden omdat je op je eigen fouten wordt gewezen? Grow the fuck up.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb niemand gezien en alles is nog heel. En het kan me weinig schelen. Boos worden omdat je op je eigen fouten wordt gewezen? Grow the fuck up.
Ik was het niet, gelukkig!quote:Op zondag 12 mei 2024 09:54 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Stig, Sally en de rest!Hopelijk is iedereen weer opgeknapt, want ziek zijn is niet geil of sexy.
Ik ook niet. Ik doe op een ander moment wel weer mee.quote:
Sallyquote:
LoLkequote:
Goedemiddag!quote:Op zondag 12 mei 2024 09:54 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Stig, Sally en de rest!Hopelijk is iedereen weer opgeknapt, want ziek zijn is niet geil of sexy.
quote:Op maandag 13 mei 2024 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Sommige mensen vinden zieke mensen vast wel geil of sexy, is vast wel een kink van iemand. Maar niet van mij.
Gelukkig ben ik niet ziek.
Mja een beetje kokhalzen misschien?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]ik vind een loopneus bij een vrouw supergeil
Nu willen we uiteraard weten wat dan wel jouw links zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Sommige mensen vinden zieke mensen vast wel geil of sexy, is vast wel een kink van iemand. Maar niet van mij.
Gelukkig ben ik niet ziek.
Ik ben links!quote:Op maandag 13 mei 2024 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu willen we uiteraard weten wat dan wel jouw links zijn.
Autocorrect lolquote:Op maandag 13 mei 2024 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben links!
Kinks weet ik niet echt, tatoeages kunnen me vaak wel bekoren.
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben links!
Kinks weet ik niet echt, tatoeages kunnen me vaak wel bekoren.
Hmm maar deze meneer is me iets te smal. Wel een mooie tatoeage, maar de sleeves zijn meer mn kink.quote:
Ik heb geen kinks. Ik ben nog vanille-er dan vla.quote:
Ah doen kunnnen gelukkig gewoon gekocht worden voor minder dan een tientje.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm maar deze meneer is me iets te smal. Wel een mooie tatoeage, maar de sleeves zijn meer mn kink.
Hmmm chocoladevla is helemaal niet zo vanillequote:Op maandag 13 mei 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen kinks. Ik ben nog vanille-er dan vla.
Ik heb weinig met negers.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmmm chocoladevla is helemaal niet zo vanille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |