Nou, kweenie hoor.quote:
quote:
quote:
Jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Same here. En een keer met een meid die best wel lelijk was.
*noteert in boekje.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]Dat is niet prettig wakker worden nee
Gelukkig selecteer ik altijd op beeldschoon
Ow? Je hebt me nog niet ontmoetquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw, maar een Vrouw
Ik voorzie een wulpse vrouw in stijlvol latexquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow? Je hebt me nog niet ontmoet![]()
Maar Meid ben ik inmiddels niet meer, nee
quote:Op zondag 5 mei 2024 00:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik voorzie een wulpse vrouw in stijlvol latex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
En langs de jouwe niet hè.quote:
Ach ja, dat was nog in mijn zuip periode als klein en onschuldig Lordje.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]Dat is niet prettig wakker worden nee
Gelukkig selecteer ik altijd op beeldschoon
Ai .. rust houden en niet praten dan maar.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was redelijk. Vanochtend flink gehoest en slijm eruit. Extra hoestdrank gehaald. Stem is zo goed als weg. Koorts lijk ik niet meer te hebben.
Ai - jij ook beterschap danquote:
Goeiemorgenquote:Op zondag 5 mei 2024 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ai - jij ook beterschap dan![]()
Water - de rest komt later - tegen de kater!
Och, die tijd..zuipend, blowend en feestend ging ik van vrouw naar vrouw..quote:Op zondag 5 mei 2024 10:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach ja, dat was nog in mijn zuip periode als klein en onschuldig Lordje.
Oh nooo.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
GoeiemorgenMag ik ook de lappenmand in? Vanochtend mijn hand opengehaald aan glas in de tuin en ik kan weer worden gehecht
Ik ben een lopende hechting inmiddels
Nee, wel gebeld omdat het bloed als een watervalletje langs mijn arm naar beneden sijpeltquote:Op zondag 5 mei 2024 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nooo.
Ben je al nar de HAP geweest dan....
(Kan van hieruit niet EHBO'en bij jou natuurlijk...)
Whehe, hap deed het zeker.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nooo.
Ben je al nar de HAP geweest dan....
(Kan van hieruit niet EHBO'en bij jou natuurlijk...)
Ik ging zuipend en feestend naar school.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Och, die tijd..zuipend, blowend en feestend ging ik van vrouw naar vrouw..
Nog naar de klote?quote:Op zondag 5 mei 2024 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was redelijk. Vanochtend flink gehoest en slijm eruit. Extra hoestdrank gehaald. Stem is zo goed als weg. Koorts lijk ik niet meer te hebben.
Om te Fokken heb je geen stem nodig.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nee, maar wel energie. En dat heb ik ook bar weinig.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Om te Fokken heb je geen stem nodig.
Dan heb je het wel flink te pakken.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar wel energie. En dat heb ik ook bar weinig.
Ja, ben even The Stig's Sick Cousin.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan heb je het wel flink te pakken.
Ook dat gaat weer voorbij eh.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ben even The Stig's Sick Cousin.
Oh zeker wel. En ik kan nu echt niks zeggen omdat mijn stem echt weg isquote:
Zal je vriendin leuk vinden.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zeker wel. En ik kan nu echt niks zeggen omdat mijn stem echt weg is
Die is dit weekend ook niet geweest, dus ik was alleenquote:
Nah, wat stom zeg.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is dit weekend ook niet geweest, dus ik was alleen
Oh nee, al doe actie gemist op de OF.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
GoeiemorgenMag ik ook de lappenmand in? Vanochtend mijn hand opengehaald aan glas in de tuin en ik kan weer worden gehecht
Ik ben een lopende hechting inmiddels
Arme jij! Beterschap!quote:Op zondag 5 mei 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is dit weekend ook niet geweest, dus ik was alleen
Mogguh allemaal.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Betere morgen
Ben niet heel erg bij stem en hoest de longen uit mijn lijf, maar echt ziek ben ik niet meer lijkt het
Nou... had net een beetje bloed bij het slijm. Dus heb de huisarts gebeld. Heb verder nergens last van dus het is vooralsnog niets ernstigs. Ik merk wel dat het hoesten wat minder 'agressief' is als voorgaande dagen. Straks even naar de apotheek en AH voor wat medicijnen, thee en honingquote:Op maandag 6 mei 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh allemaal.![]()
Blij om te lezen dat het beter gaat.
Was een kleine maand geleden ook verkouden. Ook met bloed in slijm enz. Niks om je zorgen over te maken.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou... had net een beetje bloed bij het slijm. Dus heb de huisarts gebeld. Heb verder nergens last van dus het is vooralsnog niets ernstigs. Ik merk wel dat het hoesten wat minder 'agressief' is als voorgaande dagen. Straks even naar de apotheek en AH voor wat medicijnen, thee en honing
Nee weet ik. Maar je schrikt toch en zeker met de historie in mijn familie.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was een kleine maand geleden ook verkouden. Ook met bloed in slijm enz. Niks om je zorgen over te maken.
Hart-vaatziekten of kanker?quote:Op maandag 6 mei 2024 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee weet ik. Maar je schrikt toch en zeker met de historie in mijn familie.
Allebei zelfsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |