Het aftellen is begonnen?quote:
Ben nu vrij ja, dus zelfs al klaarquote:
Nee joh, ik klap nu mn laptop pas dicht! Weekend!quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor, Amy heeft alvast weer weekend.![]()
Het is je gegund hoor.
Haha, de mijne was al dicht!quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, ik klap nu mn laptop pas dicht! Weekend!![]()
En nu pas thuis, wel boodschappen voor het hele weekend in huis, lekker relaxedquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, de mijne was al dicht!
Mijne staat nog steeds open.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, de mijne was al dicht!
De mijne blijft dicht tot maandagquote:
De mijne niet, anders kan ik niet meer op Fok.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne blijft dicht tot maandag
Oh daar heb ik mijn desktop voorquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mijne niet, anders kan ik niet meer op Fok.
Zozo, zijn die er nog?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik mijn desktop voor
Waar moet ik anders op gamen?quote:
Gameboy Classic!quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar moet ik anders op gamen?
Die heb ik niet meerquote:
Gamecube dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer
Wel een DS
Nee, ben toen Xbox en PS2 kant opgegaan.quote:
Ook goed.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben toen Xbox en PS2 kant opgegaan.
Nostalgie.quote:
Battlefield 1 knallenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben toen Xbox en PS2 kant opgegaan.
Ik had die emulator op de pc. Eindeloos Pokémon Gold spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nostalgie.![]()
Heb nu zo'n klein emulator handheld apparaat, lekker Marioland spelen in de trein
quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Beter geslapen vannacht. Hoesten is steeds minder aan het worden. Keelpijn wordt langzaam minder. Ben er bijna vanaf denk ik
Dank voor deze dagelijkse updatequote:Op donderdag 9 mei 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Beter geslapen vannacht. Hoesten is steeds minder aan het worden. Keelpijn wordt langzaam minder. Ben er bijna vanaf denk ik
Zo poëtisch op de vroege ochtend. Heerlijk weer, zit nu nog in korte broek en hemdje, klaar om de barbecue zo aan te stekenquote:Op donderdag 9 mei 2024 10:12 schreef SemperLibertas het volgende:
De zon bespeelt mijn lichaam als een harp, goeiemorgen..
Spare ribs?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo poëtisch op de vroege ochtend. Heerlijk weer, zit nu nog in korte broek en hemdje, klaar om de barbecue zo aan te steken
Slecht hoor!quote:
Ja, daarvoor ga je juist bbq-en!quote:
Echt wel!quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, daarvoor ga je juist bbq-en!
En om de buren te irriteren natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, daarvoor ga je juist bbq-en!
Dat doe ik sowieso al.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En om de buren te irriteren natuurlijk
Stigs! Goedemorgen!quote:
Burenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al.
[..]
Stigs! Goedemorgen!
quote:
Minder hoesten, minder keelpijn, al denk ik dat dat laatste komt door de pijnstilling van gisteren nog. Maar voel me steeds beterquote:
Moet ook. Er komt mooi weer aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Minder hoesten, minder keelpijn, al denk ik dat dat laatste komt door de pijnstilling van gisteren nog. Maar voel me steeds beter
Komende week wordt het flink nat andersquote:
Wil ik dit weten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komende week wordt het flink nat anders
Regen Lord, regen!quote:
Ach, wat nou. Iets met een dirty mind en een joy.quote:
Ook dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, wat nou. Iets met een dirty mind en een joy.
Maar nog niet helemaal!quote:
Nog steeds aan het barbecuen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |