Luxe probleem hoor!quote:Op maandag 6 mei 2024 21:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen met al die vakanties![]()
oja, fokken natuurlijk![]()
Ducttape, altijd handigquote:Op maandag 6 mei 2024 21:01 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik was de losgelaten hechting nog vergeten, maar dat is al eigenhandig opgelost
Ik heb het zelf met een pincet aangetrokken en er een fijn knoopje in weten te makenquote:
Overduidelijk een uitdagende baan.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De opbrengst van vandaag:
- Een verstoorde ochtendrust door collega die vond dat ik moest praten
- Vier meiden uit 3 mavo die me vervolgens vroegen wie ik dacht dat als eerste van hun ontmaagd zou worden
- Een vechtpartij tussen twee leerlingen met bloedneus als resultaat
- Een printer die het uiteraard niet deed op het cruciale moment
- Gestruikeld over gamende brugklassers op de trap (die zitten in groepjes als zombies op hun schermpje)
- Een verkering die uitging waardoor 20 meiden zich in 1 wc wurmden om samen te huilen (en dat paste niet)
- Een boze moeder die me voor rotte vis en nog veel meer uitmaakte (recurring event)
- Vele kopjes heerlijke cappuccino
Morgen weer
Misschien de stofzuiger in je luchtpijp steken? @Lenny77 , kan dat btw?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was brak, liggen blaffen als een zeehond. Het kwam maar niet los. Nu gaat het wel.
Lijkt er steeds op dat het in de avond is van: oh hij gaat slapen, daar steken we even een stokje voor
Ah ja, dat had ik een tijdje geleden ook, heel ergerlijk, want door het slaapgebrek was ik overdag dan ook niet veel waard.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was brak, liggen blaffen als een zeehond. Het kwam maar niet los. Nu gaat het wel.
Lijkt er steeds op dat het in de avond is van: oh hij gaat slapen, daar steken we even een stokje voor
LoLkequote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien de stofzuiger in je luchtpijp steken? @:Lenny77 , kan dat btw?
Goedemorgen Stigs en de rest!
Ik voel me ook verder prima maar het is dat gehoest in de avond wat zo irritant is als je naar bed wil.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat had ik een tijdje geleden ook, heel ergerlijk, want door het slaapgebrek was ik overdag dan ook niet veel waard.
Gelukkig ging het weer over, ik hoop dat het bij jou ook over gaat
Tevens: goedemorgen!
Tssss.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
Nee, ik blijf het wel ophoesten wat nu wel goed gaat
Nee, het klinkt anders.quote:
Ik zou nooit meer anders willen, echt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Overduidelijk een uitdagende baan.
Beter vent, nog even volhouden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
De nacht begon brak maar daarna ging het ineens een stuk beter. Stem is bijna terug en ik heb veel minder last van zwaar hoesten en keelpijn (al kan dat ook nog door de pijnstillers komen). Ik denk dat ik een heel eind op weg naar herstel ben; gelukkig komende 2 dagen vrij zodat ik beter kan herstellen
LoLkequote:
Sallyquote:
Amyquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag! Zin in weekend! Nog maar een paar uurtjes!
Nog een half uurtje en dan ben ik exitquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja hoor, Amy heeft alvast weer weekend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vandaag al vrijquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor, Amy heeft alvast weer weekend.![]()
Het is je gegund hoor.
En er is weer een baas boven baas.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vandaag al vrij![]()
(en dus tot en met zondag
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |