Ik ga zo weer beginnen!quote:
Inmiddels welquote:
Lekker toch?quote:
Ja, nu alleen moet die kutkermis hierachter eens oprotten zodat iedereen weer fatsoenlijk kan parkeren. Kutvolk.quote:
Ga ze bedreigen dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, nu alleen moet die kutkermis hierachter eens oprotten zodat iedereen weer fatsoenlijk kan parkeren. Kutvolk.
Kreeg al een grote bek toen ze voor mijn poort parkeerden. Nu hebben ze een bon gehadquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kreeg al een grote bek toen ze voor mijn poort parkeerden. Nu hebben ze een bon gehad
Parkeren is hier betaald en aan mijn kant (deels) verboden. Dus lekker puh.quote:
Kwamen ze geen verhaal halen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Parkeren is hier betaald en aan mijn kant (deels) verboden. Dus lekker puh.
Heb niemand gezien en alles is nog heel. En het kan me weinig schelen. Boos worden omdat je op je eigen fouten wordt gewezen? Grow the fuck up.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb niemand gezien en alles is nog heel. En het kan me weinig schelen. Boos worden omdat je op je eigen fouten wordt gewezen? Grow the fuck up.
Ik was het niet, gelukkig!quote:Op zondag 12 mei 2024 09:54 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Stig, Sally en de rest!Hopelijk is iedereen weer opgeknapt, want ziek zijn is niet geil of sexy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |