Ik ook niet. Ik doe op een ander moment wel weer mee.quote:
Sallyquote:
LoLkequote:
Goedemiddag!quote:Op zondag 12 mei 2024 09:54 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Stig, Sally en de rest!Hopelijk is iedereen weer opgeknapt, want ziek zijn is niet geil of sexy.
quote:Op maandag 13 mei 2024 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Sommige mensen vinden zieke mensen vast wel geil of sexy, is vast wel een kink van iemand. Maar niet van mij.
Gelukkig ben ik niet ziek.
Mja een beetje kokhalzen misschien?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]ik vind een loopneus bij een vrouw supergeil
Nu willen we uiteraard weten wat dan wel jouw links zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Sommige mensen vinden zieke mensen vast wel geil of sexy, is vast wel een kink van iemand. Maar niet van mij.
Gelukkig ben ik niet ziek.
Ik ben links!quote:Op maandag 13 mei 2024 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu willen we uiteraard weten wat dan wel jouw links zijn.
Autocorrect lolquote:Op maandag 13 mei 2024 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben links!
Kinks weet ik niet echt, tatoeages kunnen me vaak wel bekoren.
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben links!
Kinks weet ik niet echt, tatoeages kunnen me vaak wel bekoren.
Hmm maar deze meneer is me iets te smal. Wel een mooie tatoeage, maar de sleeves zijn meer mn kink.quote:
Ik heb geen kinks. Ik ben nog vanille-er dan vla.quote:
Ah doen kunnnen gelukkig gewoon gekocht worden voor minder dan een tientje.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm maar deze meneer is me iets te smal. Wel een mooie tatoeage, maar de sleeves zijn meer mn kink.
Hmmm chocoladevla is helemaal niet zo vanillequote:Op maandag 13 mei 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen kinks. Ik ben nog vanille-er dan vla.
Ik heb weinig met negers.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmmm chocoladevla is helemaal niet zo vanille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |