SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotIk ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
De Elvis Presley van Emmen hequote:
Vind hem wel een goede imitatorquote:
Ik zou er ook niet aan moeten denken hoor.. altijd in de picture. De bedreigingen die Amalie al een hele tijd achtervolgen..quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dit lijkt me echt kut als je in dat koningshuis zit, helemaal voor die jonge meiden
Handschoentjes aanquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:47 schreef lojanda het volgende:
Ik zou alleen al eng worden om die vieze handen allemaal te schudden
Feestjequote:
Snap ik wel, daar sta je danquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:45 schreef lojanda het volgende:
Toch denk ik wel dat ze het allemaal wel leuk vinden zo’n dag.. nou ja behalve Alexia waarschijnlijk
quote:
Altijd zo enthousiastquote:
Ik moet er altijd om lachen maar vind haar echt geweldigquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ik wel, daar sta je dan
[ afbeelding ]
Ja die heeft altijd zo'n 'wat in de naam van de Koning doe ik hier ook al weer'-blik.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moet er altijd om lachen maar vind haar echt geweldig
Maar ook die stem en hoe ze dan antwoord geeftquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die heeft altijd zo'n 'wat in de naam van de Koning doe ik hier ook al weer'-blik.
Mooi man
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er was ook een gewaagd moment
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Een zwerfster die ook op de foto wilde.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een zwerfster die ook op de foto wilde.
Maar nu weet ik nog niet wie degene is hahaquote:Op zaterdag 27 april 2024 18:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een zwerfster die ook op de foto wilde.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt veranderd. Vond haar altijd zo mooi. Wat is er met haar gebeurd? Zag haat net in het nieuws en schrok.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die heeft altijd zo'n 'wat in de naam van de Koning doe ik hier ook al weer'-blik.
Mooi man
[ afbeelding ]
Ik heb er helemaal niets van gezienquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja die vond ik ook wel leuk!
En wat leuke vragen van de omroepster.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niets van gezien
Was ook niet van plan om te kijken. Zag ze net op het nieuws voorbij komenquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]er komt nog een recap op tv
maar zou het overslaan
Denken dat we er van af zijn 🤣🤣🤣🤣quote:
Denk gewoon ook ongemakkelijkheid ofzo? Misschien gewoon 0 zin om daar te zijn, wat ik helemaal snap op die leeftijd. Geen idee.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar echt veranderd. Vond haar altijd zo mooi. Wat is er met haar gebeurd? Zag haat net in het nieuws en schrok.
Wel leuk om te zien dat ze het zo gezellig hebben met elkaarquote:
Alleen al het gebruik van het woord gekwijl laat zien dat je het niet kunt loslaten.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:46 schreef mazaru het volgende:
Hier moest ik toch even smakelijk om lachen. Al dat gekwijl van die meid over hoeveel kindjes ze met hem ging krijgen en dat ze zeker wist dat hij de ware was en over de aanstaande bruiloft van de liefde van haar leven waar ze al een maand mee ging![]()
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/entert(...)r?redirect=rtlnieuws
Ah dat had ik ook nog even opstaan gisterenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390 hier kan je gezellig kletsen ook over ijshocky
Sonja misschien?quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet wie degene is haha
Maar wel leuk dat ze samen koningsdag hebben gevierd
Morguh Enginequote:Op zondag 28 april 2024 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat had ik ook nog even opstaan gisteren![]()
Goedemorgen
Hoi Dotquote:
WK tikkertje, wist niet eens dat dat er ook was.quote:Op zondag 28 april 2024 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Vandaag veel te kijken. Voetbal uiteraard.
Maar vandaag ook de finales van het wk tikkertje![]()
Ah gezellig naar de campingquote:Op zondag 28 april 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WK tikkertje, wist niet eens dat dat er ook was.
IK ga vanmiddag naar dochterlief die staat hier dicht bij op de camping.
Het ziet er naar uit dat het droogblijft dus dan maar even daar koffie gaan drinken.
Hou je van de camping?quote:
Ja ik wel. Gingen toen m'n broertje en ik klein waren ook altijd kamperen. Ik vind het heerlijk dat gedoe in een tentjequote:
Ik heb dat nooit iets aangevonden. Heb het een keer gedaan daarna nooit weer.quote:Op zondag 28 april 2024 09:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik wel. Gingen toen m'n broertje en ik klein waren ook altijd kamperen. Ik vind het heerlijk dat gedoe in een tentje
Te doen met mooi weer, met regen een ellende.quote:Op zondag 28 april 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit iets aangevonden. Heb het een keer gedaan daarna nooit weer.
Maar dat had ook meer met mijn rug te maken. De sfeer op zo camping is altijd wel gezellig
Ja moet je met een stuk of 4 kinderen in een tentje zittenquote:Op zondag 28 april 2024 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te doen met mooi weer, met regen een ellende.
https://www.nieuws365.be/(...)&utm_medium=facebookquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:46 schreef mazaru het volgende:
Hier moest ik toch even smakelijk om lachen. Al dat gekwijl van die meid over hoeveel kindjes ze met hem ging krijgen en dat ze zeker wist dat hij de ware was en over de aanstaande bruiloft van de liefde van haar leven waar ze al een maand mee ging![]()
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/entert(...)r?redirect=rtlnieuws
Kan ze een triootje met Sonja doenquote:Op zondag 28 april 2024 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nieuws365.be/(...)&utm_medium=facebook
lichaamstaal van Tom is ook wel duidelijkquote:Op zondag 28 april 2024 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nieuws365.be/(...)&utm_medium=facebook
Hey Ice, wat een geFOK! zeg.quote:Op zondag 28 april 2024 14:53 schreef Iceage het volgende:
Goedemiddag,
Gister kon ik vrijwel de gehele dag niet op het forum komen. (database error) In Fb staan meerdere meldingen zag ik net.
Mail gestuurd naar Forum Fok met cc aan Danny.
Net emailtje van Danny dat het vanmorgen rond 06.00 is opgelost. (klopt)
Fijne Zondag.
Wat een onzinquote:Op zondag 28 april 2024 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
lichaamstaal van Tom is ook wel duidelijk
Tom staat er niet echt bij alsof hij hiervan staat te genieten.quote:
Maak het nog even ergerquote:Op zondag 28 april 2024 18:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Tom staat er niet echt bij alsof hij hiervan staat te genieten.![]()
Hij deinst nog net niet achteruit
Komt wel een beetje van 2 kanten lijkt me.quote:Op maandag 29 april 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
DIe fans toch. Waarom kunnen ze die mensen niet met rust laten als zo programma klaar is
Helaas maar een nummer.quote:Op maandag 29 april 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wat leuk dat je De Beeges forever hebt kunnen horen.
quote:Op maandag 29 april 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas maar een nummer.
Moest wel lachen toen de tent leegliep
Leek wel of alle bejaardenhuizen leeggelopen waren
4 uur hebben ze moeten staan in die tent, in een volle tentquote:
Ja, en ik niet alleen als ik de tijdlijn van FB of instagram opensla zie ik alleen maar filmpjes van mensen die er zijn geweest. Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezienquote:Op maandag 29 april 2024 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
Je vond hun toch goed in dat Tribute programma?
Dat is wel een nadeel van feesttenten.quote:Op maandag 29 april 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4 uur hebben ze moeten staan in die tent, in een volle tent
Ben toch blij dat ik geen kaarten voor hun heb gekocht.
Schijnt overal zo druk te zijn en bijna allemaal staan
Maar ook in kroegen en dergelijke. Mijn zus was ook ergens geweest, ze zegt ze beginnen gewoon 2 uur later dan gezegd, eerst zo domme DJ en veel gezuip en dan komt het optreden pasquote:Op maandag 29 april 2024 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel van feesttenten.
Keek net even op hun site,Alles uitverkocht.quote:Op maandag 29 april 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en ik niet alleen als ik de tijdlijn van FB of instagram opensla zie ik alleen maar filmpjes van mensen die er zijn geweest. Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezien
Ja gelijk als ze een nieuwe aankondingen is het uitverkochtquote:Op maandag 29 april 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keek net even op hun site,Alles uitverkocht.
Dat is bijna standaard,en dan een optreden van max. een halfuur.quote:Op maandag 29 april 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ook in kroegen en dergelijke. Mijn zus was ook ergens geweest, ze zegt ze beginnen gewoon 2 uur later dan gezegd, eerst zo domme DJ en veel gezuip en dan komt het optreden pas
Hier zijn nog wel kaarten.quote:Op maandag 29 april 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelijk als ze een nieuwe aankondingen is het uitverkocht
Hier in zutphen zijn nog kaarten te koop Maaris een festival waar ze een uurtje optreden de rest van de dag allemaal andere bands. 40 euro Dat ga ik niet uitgeven om een uurjte naar hun te luisteren en dan weer weg
Nee, ze treden een uurtje op heb ik gehoordquote:Op maandag 29 april 2024 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bijna standaard,en dan een optreden van max. een halfuur.
Was te proberen.quote:Op maandag 29 april 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze treden een uurtje op heb ik gehoord
Had al gemaild naar de organisatie dat ik het niet red een hele dag op zo terrein rond te hobbelen.
Ik wilde wel betalen voor dat uurtje maar niet voor een hele dag of ze een prijsje konden maken. Maar helaas ze deden het niet.
Ja er zitten er nog wel een paar tussen maar dat is mij allemaal veel te verquote:Op maandag 29 april 2024 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zijn nog wel kaarten.
[ afbeelding ]
Soul is laatst met nichtje naar Mika in Amsterdam geweest.Dat kost ook een leuke duit.quote:Op maandag 29 april 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zitten er nog wel een paar tussen maar dat is mij allemaal veel te ver
Koningsdag traden ze op op de markt in Enschede, gratis en voor niets. Maar als je in die drukte met een scootmobiel er tussen moet gaan zitten is niet leuk.
Mijn zussen waren wel en die hebben gefacetimed met mij, was wel leuk maar toch heel anders. Maar wel lief dat ze het deden/
Geen idee wie Mika isquote:Op maandag 29 april 2024 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is laatst met nichtje naar Mika in Amsterdam geweest.Dat kost ook een leuke duit.
quote:
Zal straks even luisteren, zit serie te kijkenquote:
quote:Op maandag 29 april 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Dat nummer ken ik wel, maar is niet officieel van hem toch?
Ik had al het idee dat dit nummer al eeuwen oud isquote:
Morguh, FF was er wel, maar ons niet verzorgdquote:Op maandag 29 april 2024 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen.... is er al koffie en thee? ...
Goedemorgen....quote:Op maandag 29 april 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Spannend morgen @:Frummelie wat Jack gaat doen het lijkt er op dat hi jTori gaat afwijzen
Nou zeg, wat een oetlullie....quote:Op maandag 29 april 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, FF was er wel, maar ons niet verzorgd
Is ook zo, dan denk je heel wat en gebeurd het tegenover gesteldequote:Op maandag 29 april 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
ja ik ben benieuwd maar ik vind die voorstukjes soms wel misleidend hoor...
Hij was elders van die vieze fabrieksappelkoeken aan het uitdelen.quote:
You so mean.quote:Op maandag 29 april 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was elders van die vieze fabrieksappelkoeken aan het uitdelen.
Ja of het heeft ineens betrekking op andere personen...quote:Op maandag 29 april 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, dan denk je heel wat en gebeurd het tegenover gestelde
its the true and nottting but the truequote:
Haha oooh dat kan wel...quote:Op maandag 29 april 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was elders van die vieze fabrieksappelkoeken aan het uitdelen.
Nee ik ook niet, maar dan van zijn kant uitquote:Op maandag 29 april 2024 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja of het heeft ineens betrekking op andere personen...![]()
Maar ik kan me niet voorstellen dat Jack en Tori samen verder gaan...
Is een traditie op zondag.quote:
Hij maakt nu zo grote fout ik heb mijnquote:
Het is maandag dommiequote:
Ik vind dat er best wel veel reuring is dit seizoen, ik vraag me af hoeveel er gescript is... maar het is af en toe te lachwekkend voor woorden...quote:Op maandag 29 april 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar dan van zijn kant uit
ZIj heeft altijd achter hem gestaan
En die Jonovind het voor die bitch van hem wel fijn al die tijd op andere af zitten geven en nu loopt het hare stuk Karma is a bitch
Lees even terug: Jij begint over appelkoeken uitdelen.quote:
Ja joh,is een groot toneel stuk denk ik.quote:Op maandag 29 april 2024 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat er best wel veel reuring is dit seizoen, ik vraag me af hoeveel er gescript is... maar het is af en toe te lachwekkend voor woorden...
* FreshFruit vlucht naar de buren.quote:Op maandag 29 april 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij maakt nu zo grote fout ik heb mijnalweer uit de kast gehaald
Ja vanmorgenquote:Op maandag 29 april 2024 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees even terug: Jij begint over appelkoeken uitdelen.
Gezellieeee tjuus...quote:Op maandag 29 april 2024 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit vlucht naar de buren.![]()
Ga ik je daar wel meppenquote:Op maandag 29 april 2024 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit vlucht naar de buren.![]()
Maar ik ga het wel missen s'ochtends...quote:Op maandag 29 april 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh,is een groot toneel stuk denk ik.
Komt vast wel iets anders voor in de plaatstquote:Op maandag 29 april 2024 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ik ga het wel missen s'ochtends...
Ik heb vanochtend geen appelkoek uitgedeeld.Zeg maar waar.quote:Op maandag 29 april 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vanmorgen
En jij zegt is een traditie op zondag
quote:Op maandag 29 april 2024 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja gezellie, gaan jullie elkaar daar maar een beetje lopen meppen...
Neej nog niet klaar... ik moest even iets anders kijken tussendoor... maf hé, dan ben ik het even zat... ik ben ook zo ongeveer in die buurt gebleven...quote:Op maandag 29 april 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast wel iets anders voor in de plaatst
Ben je al klaar met kijken naar The Affair? ik zit bij afl 10 van seizoen 4
O ben ik zo in de bonen danquote:Op maandag 29 april 2024 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend geen appelkoek uitgedeeld.Zeg maar waar.
Ooh ja....quote:Op maandag 29 april 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]er wordt wat afgemept daar, dat noemen ze bolk
Ik had deze laatste 4 seizoenen wel kunnen missen eerlijk gezegd. Valt mij een beetje tegen.quote:Op maandag 29 april 2024 09:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej nog niet klaar... ik moest even iets anders kijken tussendoor... maf hé, dan ben ik het even zat... ik ben ook zo ongeveer in die buurt gebleven...
Is al goed,Hier:quote:Op maandag 29 april 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben ik zo in de bonen dandacht dat het vanmorgen was.
Dan bied ik u mijn nederige excuse aan
Ik vind het wel heel erg goed en ik hou van bingen maar het valt me vaker op dat ik dan soms toch even uitwijk maar iets anders...quote:Op maandag 29 april 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had deze laatste 4 seizoenen wel kunnen missen eerlijk gezegd. Valt mij een beetje tegen.
Dat heb ik bij Fallout,ik kom daar niet echt doorheen.quote:Op maandag 29 april 2024 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg goed en ik hou van bingen maar het valt me vaker op dat ik dan soms toch even uitwijk maar iets anders...
Oooh ja over die serie hadden jullie het vorige week....quote:Op maandag 29 april 2024 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Fallout,ik kom daar niet echt doorheen.
Is gebaseerd op een computerspel.Wat ik dus nooit speel,dus weet ik dingen niet blijkt.Soul weet daar veel meer van.quote:Op maandag 29 april 2024 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja over die serie hadden jullie het vorige week....
Valt tegen of?
Oooh oké.... dat is dan denk sowieso niks voor mij.... dus Soul gaat um afkijken..quote:Op maandag 29 april 2024 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is gebaseerd op een computerspel.Wat ik dus nooit speel,dus weet ik dingen niet blijkt.Soul weet daar veel meer van.
Soul had hem al gekeken,en ja.quote:Op maandag 29 april 2024 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh oké.... dat is dan denk sowieso niks voor mij.... dus Soul gaat um afkijken..![]()
De serie is alleen maar op Amazon te zien hé?
Haha oké, ook even iets anders...quote:Op maandag 29 april 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had hem al gekeken,en ja.
Ik heb hem even geparkeerd en kijk nu The good doctor.
Leuke serie wel.quote:
Dank je wel lekker bakkie kan er wel inquote:
Dit zijn nog niet zoveel seizoenen ik kijk hem wel af en dna eens zien of ik wat anders kan vindenquote:Op maandag 29 april 2024 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg goed en ik hou van bingen maar het valt me vaker op dat ik dan soms toch even uitwijk maar iets anders...
Hmm niet zo mijn ding geloof ik.... ik zal weer eens een poging wagen...quote:
Dat is echt een hele leuke serie hij speelt het zo goed. Bates motel heb ik ook gekeken dat was de eerste keer dat ik hem zag Hij doet het echt zo goedquote:Op maandag 29 april 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had hem al gekeken,en ja.
Ik heb hem even geparkeerd en kijk nu The good doctor.
Hmm niet zo mijn ding geloof ik.... ik zal weer eens een poging wagen...quote:
Ik zit weer even in een misdaadserie...quote:
Nee klopt.... maar even ter afwisseling iets anders...quote:Op maandag 29 april 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit zijn nog niet zoveel seizoenen ik kijk hem wel af en dna eens zien of ik wat anders kan vinden
Ik kijk alleen als ik alleen zit, gisteren zat ik serie te kijken en kwam Henk zomaar op de bank zitten (hoe durft die)quote:Op maandag 29 april 2024 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee klopt.... maar even ter afwisseling iets anders...
Hij was ook als kind Charlie in de chocolade fabriek.quote:Op maandag 29 april 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een hele leuke serie hij speelt het zo goed. Bates motel heb ik ook gekeken dat was de eerste keer dat ik hem zag Hij doet het echt zo goed
Dat heb ik nooit gekekenquote:Op maandag 29 april 2024 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was ook als kind Charlie in de chocolade fabriek.
[ afbeelding ]
Ik vond Flikken dit seizoen niet echt sterk.quote:Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als ik alleen zit, gisteren zat ik serie te kijken en kwam Henk zomaar op de bank zitten (hoe durft die)
We hebben toen Flikken Maastricht gekeken en een serie wildcard
Hij houdt vaak niet van die series die ik kijk
Haha wat een lef hé...quote:Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als ik alleen zit, gisteren zat ik serie te kijken en kwam Henk zomaar op de bank zitten (hoe durft die)
We hebben toen Flikken Maastricht gekeken en een serie wildcard
Hij houdt vaak niet van die series die ik kijk
Ik kijk er niet meer naar, maar zag afgelopen vrijdag wel een stukje dat ze allebei onafhankelijk van elkaar betrokken waren bij een schietpartij.quote:Op maandag 29 april 2024 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha wat een lef hé...
Flikken Maastricht volg ik niet meer.... ik heb wel weer eens zin in programma's zoals so you think you can dance... gewoon weer even leuke tv...
Ja schitterend hé...quote:Op maandag 29 april 2024 11:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kijk er niet meer naar, maar zag afgelopen vrijdag wel een stukje dat ze allebei onafhankelijk van elkaar betrokken waren bij een schietpartij.
En ik moet zeggen, ze zijn net zo goed als James Bond, tientallen kogels vliegen om hun oren, maar niet één raakt ze.
Nee, ik ook niet echtquote:Op maandag 29 april 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond Flikken dit seizoen niet echt sterk.
En die programma's ben ik dus zo zatquote:Op maandag 29 april 2024 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha wat een lef hé...
Flikken Maastricht volg ik niet meer.... ik heb wel weer eens zin in programma's zoals so you think you can dance... gewoon weer even leuke tv...
Ja dat was ook echt nep die scene'squote:Op maandag 29 april 2024 11:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kijk er niet meer naar, maar zag afgelopen vrijdag wel een stukje dat ze allebei onafhankelijk van elkaar betrokken waren bij een schietpartij.
En ik moet zeggen, ze zijn net zo goed als James Bond, tientallen kogels vliegen om hun oren, maar niet één raakt ze.
Nou dat is al effies geleden dat we daar iets van gezien hebben... ik heb daar wel weer zin in....oooh Dancing with the stars.... heerlijk...quote:Op maandag 29 april 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die programma's ben ik dus zo zat
Dat ik nog keek was altijd grappig om haar in burgerkleding door de straten van Maastricht te zien lopen met een wapengordel en een pistool zichtbaar op haar heup.quote:
Al dat soort programma's ben ik zat, die talenten jachtenquote:Op maandag 29 april 2024 12:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is al effies geleden dat we daar iets van gezien hebben... ik heb daar wel weer zin in....oooh Dancing with the stars.... heerlijk...
Ja, sommige stukjes zijn echt lachwekkendquote:Op maandag 29 april 2024 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ik nog keek was altijd grappig om haar in burgerkleding door de straten van Maastricht te zien lopen met een wapengordel en een pistool zichtbaar op haar heup.
Normaal gesproken zouden mensen direct de politie bellen.
Sponsered by G star.quote:Op maandag 29 april 2024 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ik nog keek was altijd grappig om haar in burgerkleding door de straten van Maastricht te zien lopen met een wapengordel en een pistool zichtbaar op haar heup.
Normaal gesproken zouden mensen direct de politie bellen.
Verschrikkelijke programma's, en de "gewone" kandidaten zijn tegenwoordig allemaal vervangen door BN'ers.quote:Op maandag 29 april 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al dat soort programma's ben ik zat, die talenten jachten
Ik wacht nog altijd op een tweede dansmarathonquote:Op maandag 29 april 2024 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha wat een lef hé...
Ja ik vind het niet echt leuk meer op tv al die spelletjes en talkshows.quote:Op maandag 29 april 2024 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verschrikkelijke programma's, en de "gewone" kandidaten zijn tegenwoordig allemaal vervangen door BN'ers.
TEGENWOORDIG allemaal vervangen door BN-ers?? Die programma's die ik bedoel zijn al tijden niet op tv geweest....quote:Op maandag 29 april 2024 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verschrikkelijke programma's, en de "gewone" kandidaten zijn tegenwoordig allemaal vervangen door BN'ers.
Bedoel al die spelletjes of quizzen.quote:Op maandag 29 april 2024 12:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
TEGENWOORDIG allemaal vervangen door BN-ers?? Die programma's die ik bedoel zijn al tijden niet op tv geweest....
Oooh oké....quote:Op maandag 29 april 2024 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedoel al die spelletjes of quizzen.
Dansen of van een duikplank hebben ze al een tijdje niet gezien, maar was ook vooral met BN'ers
Kijk ook steeds vaker naar streamingdiensten, vooral de Nederlandse commerciële zenders die bagger programma’s uitzenden en ook zien we elke 3 maanden dezelfde films in herhaling sla ik over.quote:Op maandag 29 april 2024 12:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh oké....
Ja dat was het leuke van Dancing with the starts, dat het met BN-ers was... voor mij persoonlijk dan hé
Ik vind het tegenwoordig ook ruk tv daarom kijk ik naar al die stream-diensten.... maar heb wel weer zin in bovenstaande...
De tijd van de herhalingen komen er ook weer aan, de zomer herhalingen.quote:Op maandag 29 april 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk ook steeds vaker naar streamingdiensten, vooral de Nederlandse commerciële zenders die bagger programma’s uitzenden en ook zien we elke 3 maanden dezelfde films in herhaling sla ik over.
Ja precies en neem de zaterdagavond is toch allemaal ruk tv, doordeweeks ook eigenijk...quote:Op maandag 29 april 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk ook steeds vaker naar streamingdiensten, vooral de Nederlandse commerciële zenders die bagger programma’s uitzenden en ook zien we elke 3 maanden dezelfde films in herhaling sla ik over.
Ongelofelijk hé... echt onwijs gaaf...quote:Op maandag 29 april 2024 13:00 schreef spapaars het volgende:
Zijn 80+ hé, en gaan gewoon door.
[ afbeelding ]
Knap hequote:Op maandag 29 april 2024 13:00 schreef spapaars het volgende:
Zijn 80+ hé, en gaan gewoon door.
[ afbeelding ]
Ook veel jeugd in het publiek.quote:
Ik heb hier een doos vol met hun lp's, ze waren van mijn vader.quote:Op maandag 29 april 2024 13:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ongelofelijk hé... echt onwijs gaaf...
Die zijn geld waard.quote:Op maandag 29 april 2024 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos vol met hun lp's, ze waren van mijn vader.
Misschien toch maar eens een platenspeler aanschaffen.
Ja dat is wel kikke...quote:Op maandag 29 april 2024 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos vol met hun lp's, ze waren van mijn vader.
Misschien toch maar eens een platenspeler aanschaffen.
Ja, ik zag het mooi tochquote:
Echt onwijs gaaf en kikke?quote:
Wat is er niet goed aan dan?quote:Op maandag 29 april 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt onwijs gaaf en kikke?
Makes me smile.
Niks mis mee,tegenwoordig zeggen ze lit of kaolo.quote:
Ik hou het wel bij gaaf en kikke... lit...quote:Op maandag 29 april 2024 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks mis mee,tegenwoordig zeggen ze lit of kaolo.
Daar ben ik cool mee Bro.quote:Op maandag 29 april 2024 13:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij gaaf en kikke... lit...
Je weet zelf.quote:
Ja man.quote:
Die is niet goed hoor.quote:Op maandag 29 april 2024 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Bondgenoten voorproefje. 'Silent Disco'... .Kanis man!
[ afbeelding ]
Nee inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 29 april 2024 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Nog verder ingekort gifje zou trouwens ook meer 18+ wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Ik zag het vrijdagquote:Op maandag 29 april 2024 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Bondgenoten voorproefje. 'Silent Disco'... .Kanis man!
[ afbeelding ]
Thanks Freaky.quote:Op maandag 29 april 2024 22:26 schreef freaky40 het volgende:
@:FreshFruit: je hebt mij gevraagd een tijdje terug om je even te waarschuwen als ik dat stukje heb gevonden van Billy uit Utopia die toen voor haar raam in haar Penthouse stond en daarin de legendarische woorden sprak: 'de winnaar van het programma Utopia is een vrouw...Billy Bakker'. Ik ben met het terug kijken van alle afleveringen bij de aflevering aanbeland intussen, ik kan helaas er geen clip van maken, maar het staat op minuut 37.01 t/m 37.06 van deze aflevering: https://www.kijk.nl/programmas/utopia/DycyybOrr44
Misschien kun je er wat mee.
Neuh op kittenjachtquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:09 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ] Allemaal aan het bingen?
Jep.... handhavers KIJK tv...4 seizoenen... heerlijk..quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:09 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ] Allemaal aan het bingen?
Agh gossi... zielig....quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh op kittenjacht![]()
Loopt hier een zwerfkat en die was weer zwanger, aangezien ze nu terug 'slank' is moet er ergens dus een nestje liggen.
Nieuwe afleveringen Augurkenkoning en Maxima.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep.... handhavers KIJK tv...4 seizoenen... heerlijk..
Ja dank je, heb ik al gezien...quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen Augurkenkoning en Maxima.
Echt bingen deed ik met The Office (11 seizoenen)
[ afbeelding ]
Ja vorig jaar had ze ze hier in de tuin gelegd, wil alleen weten of ze er voor zorgt, onderbrengen komt dan later wel weer. Is vorig jaar ook goed gegaan.quote:
Ja precies, dat zou ik ook hebben... verzorging prioriteit nummertje 1 nu even...quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vorig jaar had ze ze hier in de tuin gelegd, wil alleen weten of ze er voor zorgt, onderbrengen komt dan later wel weer. Is vorig jaar ook goed gegaan.
Lief dat je dat doet...quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vorig jaar had ze ze hier in de tuin gelegd, wil alleen weten of ze er voor zorgt, onderbrengen komt dan later wel weer. Is vorig jaar ook goed gegaan.
Benieuwd of je ze gevonden krijgt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niks. Heb m'n ring camera ook maar verplaatst zodat ik kan zien waar die poes heen loopt nadat ie hier gegeten heeft. Meestal is die wel te lokken met wat voer.quote:
Ja kat volgenquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niks. Heb m'n ring camera ook maar verplaatst zodat ik kan zien waar die poes heen loopt nadat ie hier gegeten heeft. Meestal is die wel te lokken met wat voer.
Jaa streamenquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niks. Heb m'n ring camera ook maar verplaatst zodat ik kan zien waar die poes heen loopt nadat ie hier gegeten heeft. Meestal is die wel te lokken met wat voer.
In Silvian (zoon van Oos) daar zit toch echt niet veel in he. Liever lui dan moe die jongen wat ik zo zie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen Augurkenkoning en Maxima.
Echt bingen deed ik met The Office (11 seizoenen)
[ afbeelding ]
Die ander is ook natuurlijk de Kroonprins,eigenlijk niet eerlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In Silvian (zoon van Oos) daar zit toch echt niet veel in he. Liever lui dan moe die jongen wat ik zo zie.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ander is ook natuurlijk de Kroonprins,eigenlijk niet eerlijk.
Ze noemen Silvian toch ook iets van de Slome.Dat zou ik niet pikken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja klopt maar Camiel weet wel van aanpakken.. heel ander type dan zijn broertje.
Ik vind het wel een leuke serie.Die leverworst is trouwens veel te duur.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
Nee dat is ook echt niet aardig ook al is hij dat wel
4 euro.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ziet er niet zo smakelijk uit![]()
[ afbeelding ]
gewoon een plakje leverworst met een plakje augurk. klaar, en dat ziet er ook beter uit.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ziet er niet zo smakelijk uit![]()
[ afbeelding ]
ik eet sowieso geen leverworstquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
gewoon een plakje leverworst met een plakje augurk. klaar, en dat ziet er ook beter uit.
Eet het wel bij een gelegenheid, maar haal het zelf nooit in huis.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik eet sowieso geen leverworst(wel een vleeseter)
maar inderdaad gewoon een plak augurk erop en klaar. zullen vast mensen zijn die het kopen nu omwille van de naam.
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
gewoon een plakje leverworst met een plakje augurk. klaar, en dat ziet er ook beter uit.
Nou ik vind dat wel meevallen is 1.33 per ons... misschien is het wel hele goede leverworst, ook niet onbelangrijk... die goedkope shit is ook niet te eten...quote:
Frummel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vind dat wel meevallen is 1.33 per ons... misschien is het wel hele goede leverworst, ook niet onbelangrijk... die goedkope shit is ook niet te eten...
Ooow ieuwww met die grove stukken vet...brrrrquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
Deze vind ik wel lekker.
[ afbeelding ]
Doe mij maar dit, ook niet gerookt lekkerquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
Deze vind ik wel lekker.
[ afbeelding ]
Ossenworst.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doe mij maar dit, ook niet gerookt lekker
[ afbeelding ]
Ah nooit van gehoord, waar kan je dat halen dan.. gewone ossenworst ken ik wel en koop ik wel eens in de winkelquote:
Vooral slagerijen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nooit van gehoord, waar kan je dat halen dan.. gewone ossenworst ken ik wel en koop ik wel eens in de winkel
Ik zie idd dat ze ook plakjes hebben bij de AHquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral slagerijen.
Ossenworst is een traditioneel Amsterdams gerecht (Joodse keuken) dat wordt gemaakt van gemalen rundvlees dat op smaak is gebracht met o.a. zout, peper en nootmuskaat.
Nu overal verkrijgbaar.
En dan is gerookt ook weer niet echt gerookt maar een smaakje toegevoegd dat naar rook smaakt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:50 schreef spapaars het volgende:
Van ossen gemaakt die eerst gecastreerd werden en dan pas geslacht. Tegenwoordig gebruiken de slagers slachtrijpe koeien. Het verhaal dat osseworst een Joodse lekkernij Ossenworst was klopt niet, de Amsterdamse osseworst gaat al veel verder terug dan de eerste Amsterdamse Joden. De echte Amsterdamse osseworst is donkerder van kleur want het vlees heeft minstens een week liggen rijpen.
Er wordt altijd zout, peper, kruidnagel, foelie en nootmuskaat doorheen gemalen maar niet met een grove machine maar met grote bladen die langzaam draaien zodat de structuur zichtbaar blijft. Met de hand is nog beter, maar erg tijdrovend. Het moet geen 'filet americain' worden natuurlijk, vandaar het langzaam draaien.
Wellicht worden er nog wat andere kruiden en specerijen toegevoegd, iedere slager heeft zo zijn 'handtekening'.
Na het rijpen wordt de substantie in runderdarmen gestopt om te rusten. Dat duurt een dag. Dan zijn er twee varianten, wel of niet gerookt.
Een ambtelijke slagerij rookt echt wel, zo ook de rookworsten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan is gerookt ook weer niet echt gerookt maar een smaakje toegevoegd dat naar rook smaakt.En dat willen ze dan weer gaan verbieden, die anti-rook-activisten
![]()
![]()
Klopt de grote jongens doen er rookaroma bij.... de meeste ambachtelijke slagers die een rookkast hebben, roken ze zelf... meestal ruik je dat ook wel in de winkel...quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een ambtelijke slagerij rookt echt wel, zo ook de rookworsten.
Het zijn de grote fabrikanten die rotzooien met hun massaproductie.
En dat proef je ook, veel lekkerder.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt de grote jongens doen er rookaroma bij.... de meeste ambachtelijke slagers die een rookkast hebben, roken ze zelf... meestal ruik je dat ook wel in de winkel...
Ja dat proef je zeker...quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat proef je ook, veel lekkerder.
Ja hoor hier alles okidoki. En bij Jou?quote:
Jaja hier ook alles flex...quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor hier alles okidoki. En bij Jou?
Das Nice to horen 🤣quote:
Heb je al gekeken naar MAFS vanmorgen?quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor hier alles okidoki. En bij Jou?
Nee slinger zo de laptop aan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar MAFS vanmorgen?
ZIt nu eerst the bold te kijken, dan ga ik GTST kijken, dan ga ik de MAFS kijkenquote:
Ja eens... dat weten ze lekker te rekken... haha... maar blijf wel kijken, ben altijd wel benieuwd wat ze te zeggen hebben...quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt nu eerst the bold te kijken, dan ga ik GTST kijken, dan ga ik de MAFS kijken
Vind ze het erg lang uitrekken altijd. DIe laatste belofte afleveringen ben ik altijd snel mee klaar
Ik spoel door tot aan de geloft, ga niet al die onzin woorden van die daarvoor komen luisteren, die zetten je toch op een verkeerd been
Ik kijk alleen die laatste ceremonie waar ze de beloftes afleggen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja eens... dat weten ze lekker te rekken... haha... maar blijf wel kijken, ben altijd wel benieuwd wat ze te zeggen hebben...
Morguh Enginequote:
Ooo vind ik altijd wel leuk... en de reünie morgen, ook geinig...quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen die laatste ceremonie waar ze de beloftes afleggen.
AL dat andere boeit mij de laatste afgelevering niet zo. Om heen gedraai ding gedoe
Ja dat is ook altijd wel leukquote:Op woensdag 1 mei 2024 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo vind ik altijd wel leuk... en de reünie morgen, ook geinig...
Ooohoo jij was iets te enthousiast...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook altijd wel leuk
Ik zat gisteren te wachten in het ESF topic, dacht dat het songfestival (voorronde) gisteren was.
Ik kijk het niet op tv maar zou helpen met modden daar tegen de afleveringen.
Maar het bleef rustig, dus ik eens kijken op tv bleek het volgende week pas te zijn
Ik heb voor vandaag aardappelen met boontjes, vlees moet ik nog halen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:01 schreef Frummelie het volgende:
Zo mijn Bami is al lekker klaar.... vanavond alleen even opbakken.... heb er nu al zin in....
Oooh jij kan ook lekker een paar dagen vooruit... heerlijk is dat hé... lekkere happies heb jij ook...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag aardappelen met boontjes, vlees moet ik nog halen.
Voor morgen een kliekje van gisteren roerbakgroente met kipfilet
ZOu de aarappelen met boontjes gisteren eten, maar kreeg onverwachts dochterlief te eten dus dan gooi ik het roer even om. Wel de aardappelen en boontjes vast gekookt dus hoef het alleem maar op te warmen vandaag
Is ook lekker, maar vind het altijd zo veel een bloemkool voor een persoon. Zllefs voor 2 dagen veel te veelquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh jij kan ook lekker een paar dagen vooruit... heerlijk is dat hé... lekkere happies heb jij ook...
Morgen bloemkool denk ik...
Hoi Frummelquote:Op woensdag 1 mei 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Engine...![]()
Weer een werkdag in Gent?
Hey Dotquote:
Lekkerquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:01 schreef Frummelie het volgende:
Zo mijn Bami is al lekker klaar.... vanavond alleen even opbakken.... heb er nu al zin in....
Heb je nu vakantie dan? Toch niet vervelend in Gent te zitten is zo mooi in Belgie altijd vind ik.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:47 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummel![]()
Nee ik heb gezegd dat ik komende twee weken niet kan. Komt even niet zo goed uit en anders kom ik daar nooit wegis nu al weken uitgelopen.
Ja klopt maar ik blancheer de bloemkool gelijk en gaat dan de vriezer in....ideaal..quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar vind het altijd zo veel een bloemkool voor een persoon. Zllefs voor 2 dagen veel te veel
Ik kan wel janken...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Weer geen koffie en thee van @:Freshfruit hier vanmorgen he
Ja beloofde deze maand wel hier te zijn en niet andersquote:
Ooh ja hebt groot gelijk... moet wel leuk blijven... kan dat dan niet afgewisseld worden met een andere collega?quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:47 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummel![]()
Nee ik heb gezegd dat ik komende twee weken niet kan. Komt even niet zo goed uit en anders kom ik daar nooit wegis nu al weken uitgelopen.
Ik gebruik altijd volkoren mie nestjes, ik hou gewoon van die dikke slierten haha...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wat voor noodles gebruik je dan?
Gaat um niet worden Dotje...quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beloofde deze maand wel hier te zijn en niet anders
Maar het bolkbloed kruipt door zijn aderen of niet @:Freshfruit
quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
ZIt nu de gelofte van Tori te kijken even zien wat Jack zo gaat zeggen .... ik denk dat hij haar laat zitten
Nee geen vakantie. Gewoon in onze eigen werkplaats aan het werk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nu vakantie dan? Toch niet vervelend in Gent te zitten is zo mooi in Belgie altijd vind ik.
Jawel maar ik mag nee zeggen. Hij heeft geen keusquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja hebt groot gelijk... moet wel leuk blijven... kan dat dan niet afgewisseld worden met een andere collega?
Krijg er ook zin inquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd volkoren mie nestjes, ik hou gewoon van die dikke slierten haha...
Dat is ook weer waar. En op een gegeven moment verlang je toch naar je eigen omgeving.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee geen vakantie. Gewoon in onze eigen werkplaats aan het werk.
Vind het ook niet vervelend maar krijg thuis niks gedaan als ik alleen in het weekend thuis ben.
ZIjn speech ik dacht echt wat sneu voor haar, en dan die draaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |