Tom staat er niet echt bij alsof hij hiervan staat te genieten.quote:
Maak het nog even ergerquote:Op zondag 28 april 2024 18:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Tom staat er niet echt bij alsof hij hiervan staat te genieten.![]()
Hij deinst nog net niet achteruit
Komt wel een beetje van 2 kanten lijkt me.quote:Op maandag 29 april 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
DIe fans toch. Waarom kunnen ze die mensen niet met rust laten als zo programma klaar is
Helaas maar een nummer.quote:Op maandag 29 april 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wat leuk dat je De Beeges forever hebt kunnen horen.
quote:Op maandag 29 april 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas maar een nummer.
Moest wel lachen toen de tent leegliep
Leek wel of alle bejaardenhuizen leeggelopen waren
4 uur hebben ze moeten staan in die tent, in een volle tentquote:
Ja, en ik niet alleen als ik de tijdlijn van FB of instagram opensla zie ik alleen maar filmpjes van mensen die er zijn geweest. Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezienquote:Op maandag 29 april 2024 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
Je vond hun toch goed in dat Tribute programma?
Dat is wel een nadeel van feesttenten.quote:Op maandag 29 april 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4 uur hebben ze moeten staan in die tent, in een volle tent
Ben toch blij dat ik geen kaarten voor hun heb gekocht.
Schijnt overal zo druk te zijn en bijna allemaal staan
Maar ook in kroegen en dergelijke. Mijn zus was ook ergens geweest, ze zegt ze beginnen gewoon 2 uur later dan gezegd, eerst zo domme DJ en veel gezuip en dan komt het optreden pasquote:Op maandag 29 april 2024 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel van feesttenten.
Keek net even op hun site,Alles uitverkocht.quote:Op maandag 29 april 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en ik niet alleen als ik de tijdlijn van FB of instagram opensla zie ik alleen maar filmpjes van mensen die er zijn geweest. Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezien
Ja gelijk als ze een nieuwe aankondingen is het uitverkochtquote:Op maandag 29 april 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keek net even op hun site,Alles uitverkocht.
Dat is bijna standaard,en dan een optreden van max. een halfuur.quote:Op maandag 29 april 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ook in kroegen en dergelijke. Mijn zus was ook ergens geweest, ze zegt ze beginnen gewoon 2 uur later dan gezegd, eerst zo domme DJ en veel gezuip en dan komt het optreden pas
Hier zijn nog wel kaarten.quote:Op maandag 29 april 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelijk als ze een nieuwe aankondingen is het uitverkocht
Hier in zutphen zijn nog kaarten te koop Maaris een festival waar ze een uurtje optreden de rest van de dag allemaal andere bands. 40 euro Dat ga ik niet uitgeven om een uurjte naar hun te luisteren en dan weer weg
Nee, ze treden een uurtje op heb ik gehoordquote:Op maandag 29 april 2024 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bijna standaard,en dan een optreden van max. een halfuur.
Was te proberen.quote:Op maandag 29 april 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze treden een uurtje op heb ik gehoord
Had al gemaild naar de organisatie dat ik het niet red een hele dag op zo terrein rond te hobbelen.
Ik wilde wel betalen voor dat uurtje maar niet voor een hele dag of ze een prijsje konden maken. Maar helaas ze deden het niet.
Ja er zitten er nog wel een paar tussen maar dat is mij allemaal veel te verquote:Op maandag 29 april 2024 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zijn nog wel kaarten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |