Bedoel al die spelletjes of quizzen.quote:Op maandag 29 april 2024 12:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
TEGENWOORDIG allemaal vervangen door BN-ers?? Die programma's die ik bedoel zijn al tijden niet op tv geweest....
Oooh oké....quote:Op maandag 29 april 2024 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedoel al die spelletjes of quizzen.
Dansen of van een duikplank hebben ze al een tijdje niet gezien, maar was ook vooral met BN'ers
Kijk ook steeds vaker naar streamingdiensten, vooral de Nederlandse commerciële zenders die bagger programma’s uitzenden en ook zien we elke 3 maanden dezelfde films in herhaling sla ik over.quote:Op maandag 29 april 2024 12:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh oké....
Ja dat was het leuke van Dancing with the starts, dat het met BN-ers was... voor mij persoonlijk dan hé
Ik vind het tegenwoordig ook ruk tv daarom kijk ik naar al die stream-diensten.... maar heb wel weer zin in bovenstaande...
De tijd van de herhalingen komen er ook weer aan, de zomer herhalingen.quote:Op maandag 29 april 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk ook steeds vaker naar streamingdiensten, vooral de Nederlandse commerciële zenders die bagger programma’s uitzenden en ook zien we elke 3 maanden dezelfde films in herhaling sla ik over.
Ja precies en neem de zaterdagavond is toch allemaal ruk tv, doordeweeks ook eigenijk...quote:Op maandag 29 april 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk ook steeds vaker naar streamingdiensten, vooral de Nederlandse commerciële zenders die bagger programma’s uitzenden en ook zien we elke 3 maanden dezelfde films in herhaling sla ik over.
Ongelofelijk hé... echt onwijs gaaf...quote:Op maandag 29 april 2024 13:00 schreef spapaars het volgende:
Zijn 80+ hé, en gaan gewoon door.
[ afbeelding ]
Knap hequote:Op maandag 29 april 2024 13:00 schreef spapaars het volgende:
Zijn 80+ hé, en gaan gewoon door.
[ afbeelding ]
Ook veel jeugd in het publiek.quote:
Ik heb hier een doos vol met hun lp's, ze waren van mijn vader.quote:Op maandag 29 april 2024 13:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ongelofelijk hé... echt onwijs gaaf...
Die zijn geld waard.quote:Op maandag 29 april 2024 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos vol met hun lp's, ze waren van mijn vader.
Misschien toch maar eens een platenspeler aanschaffen.
Ja dat is wel kikke...quote:Op maandag 29 april 2024 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos vol met hun lp's, ze waren van mijn vader.
Misschien toch maar eens een platenspeler aanschaffen.
Ja, ik zag het mooi tochquote:
Echt onwijs gaaf en kikke?quote:
Wat is er niet goed aan dan?quote:Op maandag 29 april 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt onwijs gaaf en kikke?
Makes me smile.
Niks mis mee,tegenwoordig zeggen ze lit of kaolo.quote:
Ik hou het wel bij gaaf en kikke... lit...quote:Op maandag 29 april 2024 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks mis mee,tegenwoordig zeggen ze lit of kaolo.
Daar ben ik cool mee Bro.quote:Op maandag 29 april 2024 13:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij gaaf en kikke... lit...
Je weet zelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |