SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Nee joh, dit is vandaag of morgen rond. Arend Martijn wil zelf ook niet dat gezeik zoals vorig seizoen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:51 schreef klaasweetalles het volgende:
we krijgen nu natuurlijk tot het eind van het seizoen dit gezeik met slot
naar einde van dit seizoen
maar we kunnen nog de titel winnen als psv de rest verliest
Zou Pep al een huis gekocht hebben in Rotterdam?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daarom moet je alleen kandidaten aanstellen die bewezen hebben dat ze op die manier kunnen spelen
s/quote:
Zou wel handig zijnquote:Op woensdag 24 april 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee joh, dit is vandaag of morgen rond. Arend Martijn wil zelf ook niet dat gezeik zoals vorig seizoen.
Rustig maar, was een typfoutje.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zou Pep al een huis gekocht hebben in Rotterdam?
/s
[..]
s/
Hahaha! Hij zei Sloot! Dat is grappig want hij heet Slot en met een 'o' erbij lijkt het alsof hij Sloot heet, haha! Das wat anders dan, ja daar komt ie, Peter Boosz. Hahahaha!
Typvouten doen we niet aan in dit topic!quote:Op woensdag 24 april 2024 13:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Rustig maar, was een typfoutje.
Denk dat ie Baka meeneemt. En heel misschien Veerman.. alleen is dat niet een echte PL speler.
Ja, hier ben je spot on.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn
dan KAN feyenoord ook per direct op zoek gaan een nieuwe trainer
Bakayoko lijkt me ook niet, als Salah vertrekt heb je daar wel een vervanger voor nodig maar zou dan niet in de eredivisie gaan vissen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat ie Baka meeneemt. En heel misschien Veerman.. alleen is dat niet een echte PL speler.
Bakayoko kan er geen kut van joh, kan hij net zo goed paixao meenemenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die is in Rotterdam zuid gesignaleerd, Pep is gek op diversiteit, we hebben hem zo goed als binnenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zou Pep al een huis gekocht hebben in Rotterdam?
/s
Daar hoeft ie Hancko niet eens voor mee te nemen, houd het nu al niet droog.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:01 schreef Divje het volgende:
Het is Slot gegund maar ik ga wel huilen als hij Hancko mee zou nemen.
[ afbeelding ]
Daar ben je een vis voorquote:Op woensdag 24 april 2024 14:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar hoeft ie Hancko niet eens voor mee te nemen, houd het nu al niet droog.
Krijgen ze Lop้z en een brandblusser naar keuze erbij.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ten hag kreeg het ook voor elkaar om anthony te halen voor 100 miljoen
nieuwkoop kan best voor 50 miljoen naar liverpool......
Ten Hag is dan ook de echte bald fraud.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ten hag kreeg het ook voor elkaar om anthony te halen voor 100 miljoen
nieuwkoop kan best voor 50 miljoen naar liverpool......
quote:Spel is op de wagen: Liverpool meldt zich officieel bij Feyenoord voor Arne Slot
Liverpool heeft zich vandaag officieel gemeld bij Feyenoord voor Arne Slot. De nummer twee van de Premier League ziet in de 45-jarige trainer de ideale kandidaat om Jrgen Klopp op te volgen.
Mikos Gouka 24-04-24, 11:56 Laatste update: 14:05
Het nieuws circuleerde uiteraard al een paar dagen door de voetbalwereld, maar de Rotterdamse club hoorde tot woensdagochtend nog niets uit Liverpool. Feyenoords algemeen directeur Dennis te Kloese weet nu wel dat het Liverpool inderdaad menens is.
Slot heeft bij zijn zaakwaarnemer Rafaela Pimenta ongetwijfeld nog eens in herinnering gebracht dat de verregaande interesse van Tottenham Hotspur vorig jaar rond deze tijd tot een soort ‘Circus Slot’ leidde. De trainer van Feyenoord kreeg voortdurend vragen over de stand van zaken met betrekking tot de Engelse topclub. Uiteindelijk trok hij zelf de stekker uit de gesprekken met Spurs.
Dit keer moet de ge๏nteresseerde club haast maken met het vastleggen van Slot, die bijna vanzelfsprekend mensen uit de huidige staf van Feyenoord mee zal nemen naar Engeland. Liverpool weet dat Dennis te Kloese een forse afkoopsom zal vragen voor de trainer die Feyenoord in drie jaar tijd naar een hoog niveau heeft getild.
Njetquote:Op woensdag 24 april 2024 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou die twitter bullshit eens voor jezelf.
Spel op de wagen klinkt zo Google translate, maar na wat onderzoek blijkt dat het een Nederlands gezegde is. Vanaf nu ga ik het ook gebruiken in mijn dagelijkse vocabulaire.quote:
Gimenez is het helemaal kwijt. Uiteindelijk is dat geen Liverpool materiaal. Alleen Wellenreuther, Hancko en Wieffer hebben in de Europese top iets te zoeken. Geertruida en Hartman evt ook bruikbaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:04 schreef Montagui het volgende:
Hancko meenemen is wel een goeie optie, en wie weet Gimenez. Liverpool heeft dit seizoen nogal last van een echt scorende spits.
Merk wel een gevoel van berusting, Liverpool is ook echt niet af te zeggen, nu is het tijd om door te schakelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:58 schreef H.FR het volgende:
Alleen maar mooi dat dit nu al speelt. Kunnen we snel weer door.
Nu ook benieuwd of Feyenoord scherp is en niet zoals Ajax extreem dramatische trainerskeuzes maakt. In Nederland zit in elk geval geen trainer die hierop voort kan borduren. Hoogstens, en zelfs dat is niet zeker, Dick Schreuder die nu bij Castellon hangt.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:58 schreef H.FR het volgende:
Alleen maar mooi dat dit nu al speelt. Kunnen we snel weer door.
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, als het Pascal Jansen of die woonwagenbewoner wordt dan word ik WOEDEND, Stijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nu ook benieuwd of Feyenoord scherp is en niet zoals Ajax extreem dramatische trainerskeuzes maakt. In Nederland zit in elk geval geen trainer die hierop voort kan borduren. Hoogstens, en zelfs dat is niet zeker, Dick Schreuder die nu bij Castellon hangt.
Vorig jaar werd Steijn in dit topic nog genoemd als eventuele opvolger van Slot, die toen bijna naar de Spurs ging.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, als het Pascal Jansen of die woonwagenbewoner wordt dan word ik WOEDEND, Stijn.
Pascal Jansen is mijn grootste irritatie en vrees met zijn eeuwige nietszeggendheid. Ik ben nog steeds ontzettend bang dat hij binnen wordt gesneakt bij Ajax en het zegt zo ongelofelijk veel over die vent dat hij laatst een Instapost plaatste van hemzelf, wijzend naar een horloge in de ArenA.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, als het Pascal Jansen of die woonwagenbewoner wordt dan word ik WOEDEND, Stijn.
Bedoelde hij 'not on my watch'?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pascal Jansen is mijn grootste irritatie en vrees met zijn eeuwige nietszeggendheid. Ik ben nog steeds ontzettend bang dat hij binnen wordt gesneakt bij Ajax en het zegt zo ongelofelijk veel over die vent dat hij laatst een Instapost plaatste van hemzelf, wijzend naar een horloge in de ArenA.
Helaas eens. Ik zie bij een evt vertrek voor Arne 3 goede opties, Liverpool, Bayern en Dortmund, waarbij Liverpool natuurlijk verreweg de mooiste is. Denk dat er in zijn positie geen enkele club is waar ik liever heen zou willen.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Liverpool concreet voor Slot gaat is het wel klaar vrees ik. Vorig seizoen was Tottenham een wespennest en bovendien zaten we met zijn allen vast in de grote ZKA-show, maar als opvolger van Klopp bij Liverpool zie ik geen nee gebeuren.
De halve staf (dus performance coaches etc) meenemen is erger dan Hancko hoorquote:Op woensdag 24 april 2024 14:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Gewoon mourinho halen, nooit meer een Europese finale verliezen
Euhhhh oke...?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:41 schreef alopio het volgende:
[..]
De halve staf (dus performance coaches etc) meenemen is erger dan Hancko hoor
15 Miljoen voor Slot, 25 als hij ook meer dan 2 andere stafleden wil meenemen.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:41 schreef alopio het volgende:
[..]
De halve staf (dus performance coaches etc) meenemen is erger dan Hancko hoor
Wel vervelend voor ajax dat ze nu moeten concurreren met Feyenoord voor het vinden van een nieuwe coach.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pascal Jansen is mijn grootste irritatie en vrees met zijn eeuwige nietszeggendheid. Ik ben nog steeds ontzettend bang dat hij binnen wordt gesneakt bij Ajax en het zegt zo ongelofelijk veel over die vent dat hij laatst een Instapost plaatste van hemzelf, wijzend naar een horloge in de ArenA.
Die twee moeten het dus inderdaad niet worden. Dick Schreuder klinkt wel interessant maar of het echt wat is.. Verder in Nederland geen idee.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mario Beenquote:Op woensdag 24 april 2024 14:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Die twee moeten het dus inderdaad niet worden. Dick Schreuder klinkt wel interessant maar of het echt wat is.. Verder in Nederland geen idee.
Is er ooit een trainer geweest bij Feyenoord die zoveel impact heeft gehad, zo zijn stempel heeft gedrukt en zo moeilijk te vervangen is.
Een speler kan je relatief makkelijk. Toen Senesi wegging dachten we ook dat het een enorme aderlating was en toen kwam Hancko. Je halve technische staf vervangen, wat essentieel onderdeel is van je (lange termijn) beleid is gewoon enorm kut. En dat soort mensen met specifieke kwaliteiten zijn lastiger te vinden dan spelers. Dat Feyenoord bijvoorbeeld een enorm fit elftal heeft komt ook door dat soort mensen, net als video analisten e.d. Dat is de basis waar de speler goed in gaan presteren.quote:
Jaap Stam ook. Maar positief kan ik me echt niemand herinneren. De beste trainer van de laatste 40 jaar bij de club.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
15 Miljoen voor Slot, 25 als hij ook meer dan 2 andere stafleden wil meenemen.
Dortmund zou ik juist nu niet binnenstappen nu ze die fraudeur hebben binnengehaald.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helaas eens. Ik zie bij een evt vertrek voor Arne 3 goede opties, Liverpool, Bayern en Dortmund, waarbij Liverpool natuurlijk verreweg de mooiste is. Denk dat er in zijn positie geen enkele club is waar ik liever heen zou willen.
Dank je wel!quote:Op woensdag 24 april 2024 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Proficiat alvast met de CL winst.
Zou Slot de scoutingstechnieken van Cor overgenomen hebben?quote:Op woensdag 24 april 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Arne nog even een prachtige overdracht schrijven en bespreken met de nieuwe trainer.
Dit heeft Dick namelijk toen ook zo goed gedaan samen met Cor.
Been there, done thatquote:Op woensdag 24 april 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Arne nog even een prachtige overdracht schrijven en bespreken met de nieuwe trainer.
Dit heeft Dick namelijk toen ook zo goed gedaan samen met Cor.
Laten we Toornstra terughalen.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik verwacht helemaal geen terugval
geld zat op dit moment, zeker met de CL inkomsten komend seizoen
het materiaal bepaalt altijd hoofdzakelijk het succes
dus gewoon weer een kwaliteits injectie met internationals uit het buitenland
komt goed
zulke spelers van dat niveau gaat nooit meer gebeurenquote:Op woensdag 24 april 2024 15:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we Toornstra terughalen.
Ik was mislinrat alweer vergeten. Je hebt gelijk, Dortmund mag van het lijstje. Arsenal is momenteel natuurlijk gewoon geen optie, maar anders zouden die het plekje in de top 3 mogen opvullen.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dortmund zou ik juist nu niet binnenstappen nu ze die fraudeur hebben binnengehaald.
Wel eens verder, alhoewel Arsenal hier imo ook zeker bijhoort.
Haten op de Toorn. Klaasje toch.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zulke spelers van dat niveau gaat nooit meer gebeuren
Goed plan, Wieffer, Hancko, Geertruida, Minteh, Timber en Santiago out, Milambo, Zechi๋l, Read, Saeur, Slory in.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Milambo, Zechi๋l, Read, Sauer en Slory moeten zo onderhand toch wel echt richting een basisplaats gaan.
50 jaar geleden ook hoor, zo'n onzin om te denken dat het nu een enorm verschil maakt en vroeger niet.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:15 schreef Vis1980 het volgende:
Ja 50 jaar geleden was een coach zo goed als zijn materiaal, het vak is nogal veranderd. Nu maakt een trainer juist h้t verschil, dat moet iemand nu wel weten na 3 jaar Slot.
Ik vind 'een trainer is zo goed als zijn materiaal' gewoon een populistische frase die niet echt uitnodigt tot verder nadenken. Het is complexer dan dat.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
50 jaar geleden ook hoor, zo'n onzin om te denken dat het nu een enorm verschil maakt en vroeger niet.
Een populist is zo goed als zijn oneliners.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind 'een trainer is zo goed als zijn materiaal' gewoon een populistische frase die niet echt uitnodigt tot verder nadenken. Het is complexer dan dat.
Mwa, oneens. Natuurlijk dacht een Wiel Coerver er beter over na dan een Hans Croon (wie kent hem nog?) maar de impact van trainers is in het huidige voetbal echt groter dan 50 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
50 jaar geleden ook hoor, zo'n onzin om te denken dat het nu een enorm verschil maakt en vroeger niet.
Ernst Happel draait zich lachend om in z'n graf.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa, oneens. Natuurlijk dacht een Wiel Coerver er beter over na dan een Hans Croon (wie kent hem nog?) maar de impact van trainers is in het huidige voetbal echt groter dan 50 jaar geleden.
Was toch de ultieme peoplemanager?quote:Op woensdag 24 april 2024 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ernst Happel draait zich lachend om in z'n graf.
gio heeft met het slechtste materiaal ooit 5 prijzen gewonnenquote:Op woensdag 24 april 2024 15:15 schreef Vis1980 het volgende:
Ja 50 jaar geleden was een coach zo goed als zijn materiaal, het vak is nogal veranderd. Nu maakt een trainer juist h้t verschil, dat moet iemand nu wel weten na 3 jaar Slot.
Was dan ook een toptrainer.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gio heeft met het slechtste materiaal ooit 5 prijzen gewonnen
[ link | afbeelding ]
open source image hosting
Welnee, ้้n jaar waarin alles op zijn plek viel. Verder maar matigquote:
Goed bij Dick afgekeken hoe een defensieve 4-4-2 werkt, met goden als Vilhena en El Ahmadi.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee, ้้n jaar waarin alles op zijn plek viel. Verder maar matig
Klaasgodquote:Op woensdag 24 april 2024 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof er nog steeds niet in dat slot een betere trainer is Gio
Ik geloof er ook niet in dat een matige voetballer als slot spelers beter kan maken dan Gio dat zou kunnen
ik geloof er wel in dat Slot een betere manager is in een organisatie
Jij moet dan ook vooral doen en denken wat je begeleider tegen je zegtquote:Op woensdag 24 april 2024 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof er nog steeds niet in dat slot een betere trainer is Gio
Ik geloof er ook niet in dat een matige voetballer als slot spelers beter kan maken dan Gio dat zou kunnen
Ze meten meer en er is ook veel meer aandacht voor het tactische gedeelte, een PieterZwart had je niet in de jaren 70 niet om maar een voorbeeldje te noemen.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:36 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk eerder dat het grote verschil is wat de omvang van de crew om de coach heen is. Je kan zeggen wat je wil, maar die performance coaches, voedingsexperts en wat dan ook werpen wel hun vruchten af. Zij zijn de reden dat spelers veel meer uit zichzelf kunnen halen nu.
Slot is beter ja. Maar 2017 blijft toch wel een mooie stunt, behoorlijk uit het niets ook wel dat jaar met Bottegod en Baco achterin.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee, ้้n jaar waarin alles op zijn plek viel. Verder maar matig
En in twaalf CL-wedstrijden 1 keer gewonnen. Frank de Boer anders nemen, heeft 4 keer de Eredivisie gewonnen...quote:Op woensdag 24 april 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Toen kwam je nog vaak weg met een arm om de speler heen slaan. En meer van dat soort clich้s, maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een populist is zo goed als zijn oneliners.
Of iemand nu wel of geen grote voetballer is, dat maakt echt geen reet uit. Ik denk dat je ๓f Gio overschat, ๓f Slot onderschat. Hij laat ze beter voetballen dan dat ze eigenlijk zijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof er nog steeds niet in dat slot een betere trainer is dan Gio
Oh het is ook zeker niet de slechtste Feyenoord trainer ook, verre van zelfs. Maar het is wel een andere klasse dan Slot. Maar eerlijk is eerlijk, 2017 was een enorme stunt, dat zeker.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Slot is beter ja. Maar 2017 blijft toch wel een mooie stunt, behoorlijk uit het niets ook wel dat jaar met Bottegod en Baco achterin.
Pieter lult ook regelmatig uit zijn nek.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze meten meer en er is ook veel meer aandacht voor het tactische gedeelte, een PieterZwart had je niet in de jaren 70 niet om maar een voorbeeldje te noemen.
Gio had Toornstra. Dat is wel makkelijk prijzen pakken danquote:Op woensdag 24 april 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik ben persoonlijk van mening dat iedere hoofdtrainer zonder proffesioneel voetbalverleden altijd beter is dan iedere trainer die er zit vanwege dat voetbalverleden.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Of iemand nu wel of geen grote voetballer is, dat maakt echt geen reet uit. Ik denk dat je ๓f Gio overschat, ๓f Slot onderschat. Hij laat ze beter voetballen dan dat ze eigenlijk zijn.
Dat was bij van Nistelrooy zo mooi, die heeft de bankrekening en imago om ineens uit het niets te kunnen zeggen 'ik stop ermee', maar die heeft net als van Basten geen idee wat ie meer zou kunnen doen dan een arm om iemand heen te slaan (en zorgen dat z'n baard lijkt alsof ie getekend is).quote:Op woensdag 24 april 2024 16:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk van mening dat iedere hoofdtrainer zonder proffesioneel voetbalverleden altijd beter is dan iedere trainer die er zit vanwege dat voetbalverleden.
Om de simpele reden dat de moeilijkheidsgraad om op zo'n positie te komen vele malen hoger ligt voor eerstgenoemde.
Hoe doet ie dat dan? Hij kan ze hooguit zo goed laten voetballen als dat ze zijn. Veel meer is natuurlijk niet mogelijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:56 schreef Vis1980 het volgende:
Hij laat ze beter voetballen dan dat ze eigenlijk zijn.
Dat weet ik niet, je moet het ook over kunnen brengen en dat kunnen die topspelers vaak niet omdat er voor hun zoveel zaken vanzelfsprekend waren dat ze die niet opmerken als zijnde belangrijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat was bij van Nistelrooy zo mooi, die heeft de bankrekening en imago om ineens uit het niets te kunnen zeggen 'ik stop ermee', maar die heeft net als van Basten geen idee wat ie meer zou kunnen doen dan een arm om iemand heen te slaan (en zorgen dat z'n baard lijkt alsof ie getekend is).
Een goed systeem dat de nadelen van spelers goed weet te verbergen.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe doet ie dat dan? Hij kan ze hooguit zo goed laten voetballen als dat ze zijn. Veel meer is natuurlijk niet mogelijk.
Het enige verschil is dat Liverpool wel een gigantische basis heeft staan.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:05 schreef UedaMANIA het volgende:
Is er al een schaduwlijstje voor 40-45 medewerkers van Feyenoord? Slot nam van AZ ook een hoop mee naar Feyenoord.
Bovendien kun je als oud-voetballer nog zo'n goede trainer zijn in potentie, dan nog geldt dat je het vak moet leren en dat je zienswijze rondom voetbal moet aansluiten bij het materiaal wat je tot je beschikking hebt.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, je moet het ook over kunnen brengen en dat kunnen die topspelers vaak niet omdat er voor hun zoveel zaken vanzelfsprekend waren dat ze die niet opmerken als zijnde belangrijk.
Dan nog spelen ze niet beter dan ze zijn. Hij haalt er alleen hooguit beter uit wat er in zit dan een ander.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een goed systeem dat de nadelen van spelers goed weet te verbergen.
Daar schijnt ook wat weg te gaan.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat Liverpool wel een gigantische basis heeft staan.
Zit niet zo te zanikenquote:Op woensdag 24 april 2024 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan nog spelen ze niet beter dan ze zijn. Hij haalt er alleen hooguit beter uit wat er in zit dan een ander.
Ja natuurlijk kan dat wel, een groep die boven het individu uitstijgt. Het eerste jaar zag je dat al, en hoorde je er ook spelers over, dat Slot goed weet wat te doen met de zwakheden van spelers. Is niet iets wat nieuw is ofzo, middelmatige voetballers kunnen in een groep nog best ver komen als je een duidelijke tactiek en strijdplan hebt.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan nog spelen ze niet beter dan ze zijn. Hij haalt er alleen hooguit beter uit wat er in zit dan een ander.
Dat is een goede inderdaad, hoeveel zijn solidair met Klopp?quote:Op woensdag 24 april 2024 16:12 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Daar schijnt ook wat weg te gaan.
Je stijgt niet drie seizoenen lang boven jezelf uit. Uiteindelijk heeft Slot, mede doordat hij spelers wist te ontwikkelen, ook gewoon met prima materiaal gewerktquote:Op woensdag 24 april 2024 16:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat wel, een groep die boven het individu uitstijgt. Het eerste jaar zag je dat al, en hoorde je er ook spelers over, dat Slot goed weet wat te doen met de zwakheden van spelers. Is niet iets wat nieuw is ofzo, middelmatige voetballers kunnen in een groep nog best ver komen als je een duidelijke tactiek en strijdplan hebt.
Precies, het eerste seizoen waren er andere spelers, het derde seizoen mistte je een aspect van 'hype'. Natuurlijk zijn de spelers niet slecht of zo, vooral niet het afgelopen jaar, maar het valt nog te bezien hoe succesvol deze gaan zijn bij andere clubs. Niets ten nadelen van de spelers, ik bedoel het meer om aan te geven dat Slot een speciaal figuur is, waarvan er maar weinig rondlopen in de voetballerij. Daarnaast was het in eerste instantie een tegenstelling tot 'trainers zijn zo goed als hun materiaal'.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je stijgt niet drie seizoenen lang boven jezelf uit. Uiteindelijk heeft Slot, mede doordat hij spelers wist te ontwikkelen, ook gewoon met prima materiaal gewerkt
Weinig echte zwakheden ook. Alleen de eerste seizoenshelft van 22/23 toen je eigenlijk geen linksback en 6 had. Destijds ben je door het falen van Ajax, PSV en Lazio goed weggekomen, en na de doorbraak van Wieffer en Hartman had je een uitstekende ploeg.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je stijgt niet drie seizoenen lang boven jezelf uit. Uiteindelijk heeft Slot, mede doordat hij spelers wist te ontwikkelen, ook gewoon met prima materiaal gewerkt
Tsja, om nou succes af te meten aan hoe spelers het hierna doen is ook enorm flauw natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, het eerste seizoen waren er andere spelers, het derde seizoen mistte je een aspect van 'hype'. Natuurlijk zijn de spelers niet slecht of zo, vooral niet het afgelopen jaar, maar het valt nog te bezien hoe succesvol deze gaan zijn bij andere clubs. Niets ten nadelen van de spelers, ik bedoel het meer om aan te geven dat Slot een speciaal figuur is, waarvan er maar weinig rondlopen in de voetballerij. Daarnaast was het in eerste instantie een tegenstelling tot 'trainers zijn zo goed als hun materiaal'.
Die kijk erop begrijp ik ook wel, we zullen zien hoe het allemaal verloopt.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, om nou succes af te meten aan hoe spelers het hierna doen is ook enorm flauw natuurlijk.
Arnesen heeft uiteindelijk een flinke kentering teweeg gebracht binnen de club met Slot als ultieme uithangbord daarvan. Scouting op de schop, Varkenoord op de schop en de perfecte trainer voor die periode aangesteld. Maar laten we vooral niet doen alsof Slot van troepspelers toch nog iets heeft weten te maken
Er zijn zelfs aardig wat spelers geflopt onder Slot, of in ieder geval flink tegengevallen. Bjorkan, Walemark, Lopez, Ueda, Balde, Ivanusec, Hockeyhoofd en Zerrouki zijn allemaal voorbeelden van spelers die niet helemaal aan de verwachting hebben voldaan. Het meerendeel is positief wat al waanzinnig is op zichzelf, maar Slot heeft geen toverstokje waarmee spelers magisch beter worden.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, om nou succes af te meten aan hoe spelers het hierna doen is ook enorm flauw natuurlijk.
Arnesen heeft uiteindelijk een flinke kentering teweeg gebracht binnen de club met Slot als ultieme uithangbord daarvan. Scouting op de schop, Varkenoord op de schop en de perfecte trainer voor die periode aangesteld. Maar laten we vooral niet doen alsof Slot van troepspelers toch nog iets heeft weten te maken
Zoals het altijd gaat eigenlijk. Al is Walemark dan nog wel het beste voorbeeld van het gebrek aan daadkracht toentertijd. Feyenoord was nagenoeg rond met Veerman, nog niet met Heerenveen en werd toen geklopt op doortastendheid met Walemark als plan B. Die fase zijn we nu gelukkig ontgroeidquote:Op woensdag 24 april 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn zelfs aardig wat spelers geflopt onder Slot, of in ieder geval flink tegengevallen. Bjorkan, Walemark, Lopez, Ueda, Balde, Ivanusec, Hockeyhoofd en Zerrouki zijn allemaal voorbeelden van spelers die niet helemaal aan de verwachting hebben voldaan. Het meerendeel is positief wat al waanzinnig is op zichzelf, maar Slot heeft geen toverstokje waarmee spelers magisch beter worden.
Had je Timber ook op dezelfde lijst gezet een jaar geleden?quote:Op woensdag 24 april 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn zelfs aardig wat spelers geflopt onder Slot, of in ieder geval flink tegengevallen. Bjorkan, Walemark, Lopez, Ueda, Balde, Ivanusec, Hockeyhoofd en Zerrouki zijn allemaal voorbeelden van spelers die niet helemaal aan de verwachting hebben voldaan. Het meerendeel is positief wat al waanzinnig is op zichzelf, maar Slot heeft geen toverstokje waarmee spelers magisch beter worden.
Een stapje terug doen om daarna weer een grote stap te maken. Dat is niet erg, en Europees kan (qua resultaten) nauwelijks teleurstellender dan dit seizoen, ook door het nieuwe CL-systeem.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik geloof best dat vanaf volgend seizoen het success en het vertoonde spel een stuk minder wordt, daar ga ik uiteraard van uit.
Maar zo slecht als dat het eerst was, dat wordt het toch niet zo snel hoop ik
Ja, die heeft echter de luxe van ‘meer tijd met Slot’ gekregen.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had je Timber ook op dezelfde lijst gezet een jaar geleden?
Kan je al op een datum wedden wanneer de Feyenoordbus opgewacht gaat worden bij het maasgebouw?quote:Op woensdag 24 april 2024 16:42 schreef Bezsen het volgende:
Ik mis bijna de tijd dat trainers met pek en veren weg gingen na spreekkoren als "feyenoord is van ons", "werken voor je kankergeld" en "bestuur tegen de muur".
Ipv deze cringe wanhoopskreten over een vertrekkende trainer
Anders was het er echt NOOIT uitgekomenquote:Op woensdag 24 april 2024 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, die heeft echter de luxe van ‘meer tijd met Slot’ gekregen.
Dat maakt niet echt uit voor dit punt.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Anders was het er echt NOOIT uitgekomen
Eigenlijk was dat seizoen wel het leukste hequote:Op woensdag 24 april 2024 17:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
DritaGODEN
Bring back conference league
Absoluut. Team met alleen maar helden (en Jorrit Hendrix).quote:Op woensdag 24 april 2024 17:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat seizoen wel het leukste he
Gaat binnenkort donetsk heroverenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:08 schreef Epistaxiophobia het volgende:
wss ook al 100x genoemd maar hoe doet Pusic het bij zijn club als hoofdcoach?
Niks mis met periode Slot bij Feyenoord, en dat zeg ik als PSV fan.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het was een waar genoegen om dit tijdperk met jullie te mogen meemaken.
Wat een contrast met bijvoorbeeld een type Hag.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:12 schreef Caland het volgende:
Ik zal vooral het evangelie op vrijdagmiddag gaan missen
Er zijn geen trainers zo goed op persconferenties
Ook meteen een valkuil denk ik. Er is geen trainer ter wereld die zo open isquote:Op woensdag 24 april 2024 17:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een contrast met bijvoorbeeld een type Hag.
Jij moet je gewoon goed afvragen waarom er maar 1 messi op deze wereld is.....quote:Op woensdag 24 april 2024 15:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Of iemand nu wel of geen grote voetballer is, dat maakt echt geen reet uit. Ik denk dat je ๓f Gio overschat, ๓f Slot onderschat. Hij laat ze beter voetballen dan dat ze eigenlijk zijn.
[..]
Oh het is ook zeker niet de slechtste Feyenoord trainer ook, verre van zelfs. Maar het is wel een andere klasse dan Slot. Maar eerlijk is eerlijk, 2017 was een enorme stunt, dat zeker.
Ook weinig spelers die boos zijn geworden of naar de pers zijn gestapt e.d. Bijna allemaal hebben ze 'gewerkt voor hun kankergeld'.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:12 schreef Caland het volgende:
Oprechte vraag: waarom hebben je posts vaak deze opmaak? Lijkt net een SInterklaas gedichtquote:Op woensdag 24 april 2024 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon goed afvragen waarom er maar 1 messi op deze wereld is.....
Waarom er maar 1 cruiff er op deze wereld is
er waarom er maar 1 klaas op deze wereld is
hun hersenen werken gewoon sneller
hersenen zijn computers
hoe sneller de computer hoe sneller een probleem geanaliseerd en opgelost kan worden
messi, cruiff en ik zijn een soort super super computers.....we vertalen dingen sneller zonder dat we er zelfs over na hoeven te denken
wat is het verschil dan tussen een goede trainer en kut trainer
een goede trainer kan zaken analiseren en vertalen naar een oplossing in heel korte tijd
net als topvoetballers zaken sneller kunnen vertalen naar een oplossing op het veld dan doorsnee voetballers
het zit allemaal in het brein
het brein bepaalt of jij middelmatig, top of super super top bent
bij voetballers is het dus het brein in combinatie met je fysieke vermogen
het is complex
Een trainer die altijd logisch blijft redeneren, daar heb je er weinig van. Maar dat maakt hem wel af en toe voorspelbaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook meteen een valkuil denk ik. Er is geen trainer ter wereld die zo open is
Kan me eigenlijk geen speler herinneren die openlijk kritiek heeft gehad op Arend Martijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook weinig spelers die boos zijn geworden of naar de pers zijn gestapt e.d. Bijna allemaal hebben ze 'gewerkt voor hun kankergeld'.
Lijndersquote:Op woensdag 24 april 2024 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een trainer die altijd logisch blijft redeneren, daar heb je er weinig van. Maar dat maakt hem wel af en toe voorspelbaar.
Los daarvan is er geen grote Arne bijbel en is zijn spelvisie gewoon een samenvatting van wat Guardiola en Lijnders doen. Weinig mensen die het beter en duidelijker kunnen verwoorden voor leken dan Slot, dat wel.
Ok้, nu noem je uitzonderingen, of zie jij Messi in ons team staan? En het brein heeft meer tijd om aan de volgende stap te denken als de tactiek bijna vanzelfsprekend wordt. Genoeg clubs die al het geld van de wereld hebben en extreem goede spelers hebben gekocht en toch al jaren doen om ook maar enigszins succes te behalen op het hoogste niveau.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon goed afvragen waarom er maar 1 messi op deze wereld is.....
Waarom er maar 1 cruiff er op deze wereld is
er waarom er maar 1 klaas op deze wereld is
hun hersenen werken gewoon sneller
hersenen zijn computers
hoe sneller de computer hoe sneller een probleem geanaliseerd en opgelost kan worden
messi, cruiff en ik zijn een soort super super computers.....we vertalen dingen sneller zonder dat we er zelfs over na hoeven te denken
wat is het verschil dan tussen een goede trainer en kut trainer
een goede trainer kan zaken analiseren en vertalen naar een oplossing in heel korte tijd
net als topvoetballers zaken sneller kunnen vertalen naar een oplossing op het veld dan doorsnee voetballers
het zit allemaal in het brein
het brein bepaalt of jij middelmatig, top of super super top bent
bij voetballers is het dus het brein in combinatie met je fysieke vermogen
het is complex
Gelukkig heeft Berghius ons net voor Slot verlatenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk geen speler herinneren die openlijk kritiek heeft gehad op Arend Martijn.
Dat heeft hij geleerd op harvard de dagbestedingquote:Op woensdag 24 april 2024 17:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waarom hebben je posts vaak deze opmaak? Lijkt net een SInterklaas gedicht
Slot heeft spelers helemaal niet beter gemaakt op technische gebiedquote:Op woensdag 24 april 2024 17:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ok้, nu noem je uitzonderingen, of zie jij Messi in ons team staan? En het brein heeft meer tijd om aan de volgende stap te denken als de tactiek bijna vanzelfsprekend wordt.
Dat was nou juist een goede match geweest denk ik, als Berghuis niet naar Ajax was gegaan had ik hem wel zien terugkeren eigenlijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Berghius ons net voor Slot verlaten
Dat stel ik dan ook nergens. Sterker nog ik stel juist dat ie ze beter laat spelen dan dat ze zijn, dus zo ver ligt dat niet bij jouw comment hierboven vandaan. Daarom zie je dus dat een goede coach wel degelijk het verschil maakt tov een slechte coach. In principe weerleg jij je eigen stelling.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Slot heeft spelers helemaal niet beter gemaakt op technische gebied
wat slot heeft gedaan is spelers tactiche opdrachten in het veld geven waardoor ze tactische meerweerde veroorzaakte voor het team
bijvoorbeeld tegen santi zeggen dat hij constant moet doorjagen in de voorhoede
daardoor heeft het middenveld minder veel te lopen
dat zijn tactische aanwijzingen met een doel
is slot daarom een goede coacH ? ja
maar kan hij EEN SPELeR beter laten dribbelen???? NEEEEEE!
Als het goed gaat is het een leuke jongen, als het slecht gaat is het de eerste die de boel gaat lopen saboteren.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was nou juist een goede match geweest denk ik, als Berghuis niet naar Ajax was gegaan had ik hem wel zien terugkeren eigenlijk.
Nee bedanktquote:Op woensdag 24 april 2024 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was nou juist een goede match geweest denk ik, als Berghuis niet naar Ajax was gegaan had ik hem wel zien terugkeren eigenlijk.
Jammer dat zelfs de eigen supporters met dit Perez/Vd Vaart gelul komen dat Slot spelers beter laat lijken dan ze zijn. Bij Feyenoord zijn het geen talenten maar spelen ze allemaal boven hun kunnen door Slot.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat stel ik dan ook nergens. Sterker nog ik stel juist dat ie ze beter laat spelen dan dat ze zijn, dus zo ver ligt dat niet bij jouw comment hierboven vandaan. Daarom zie je dus dat een goede coach wel degelijk het verschil maakt tov een slechte coach. In principe weerleg jij je eigen stelling.
[..]
Als het goed gaat is het een leuke jongen, als het slecht gaat is het de eerste die de boel gaat lopen saboteren.
Door nog een seizoen aanrakingen van HEM is het een godstalent geworden.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Anders was het er echt NOOIT uitgekomen
Nee. Iemand die zich beter voelt dan anderen in het elftal, geen teamplayer is en ik vraag me af of hij die arbeid had kunnen leveren die Slot vraagt.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De assistent van Klopp. Die wil trouwens ook op eigen voeten gaan staan. Kan best wat voor ons zijn.quote:
Hij kon NEC in zijn eentje al niet aan.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
De assistent van Klopp. Die wil trouwens ook op eigen voeten gaan staan. Kan best wat voor ons zijn.
Ja ik weet wie het is maar wat die in een rijtje met Guardiola doet is mij een raadselquote:Op woensdag 24 april 2024 18:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
De assistent van Klopp. Die wil trouwens ook op eigen voeten gaan staan. Kan best wat voor ons zijn.
Dan halen wij Pusic en de journaliste van Shakhtar, gaan we er op dat vlak in ieder geval op vooruitquote:Op woensdag 24 april 2024 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Arne wil Mascha meenemen voor Liverpool TV. @:caland
Ik denk dat het nogal afhangt van de prestaties wat je het meest gaat missenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:12 schreef Caland het volgende:
Wie zie jij het liefst het kale bolletje van Arne opvolgen? Een NEDERLANDER of een buut'nlander?quote:
E้n van de grootste clubs ter wereld komt langs. Daar ga je geen complottheorie aan kunnen hangen hoor.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nogal afhangt van de prestaties wat je het meest gaat missen
Straks zitten we opgescheept met een middelmatige trainer of misschien nog erger: een eigenwijze trainer die niets moet hebben van de voetbalfilosofie die de afgelopen jaren ontwikkeld is. Zeker als er veel spelers verkocht worden kan het snel gaan en word je met wat foute keuzes zo weer 4e of 5e.
Wat dat betreft valt het me nog mee hoe weinig complottheorie๋n ik voorbij heb zien komen over het vertrek van Slot. Dat hij zo gretig is om weg te gaan omdat hij intern ziet hoe het schip zal zinken na dit seizoen ofzo.
Eigenlijk heb ik geen flauw idee want ik volg het het buitenlandse wereldje niet echt qua voetbal, maar die Noorse knakker die ook bijna naar jullie ging speelt wel aardig voetbal volgens mij, en anders die naam van Caland, een Zweed. Maar dan ga ik louter af op de expertise van ome Caland.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie zie jij het liefst het kale bolletje van Arne opvolgen? Een NEDERLANDER of een buut'nlander?
quote:Op woensdag 24 april 2024 19:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gewoon Gio terughalen als coach.
Ah, ok้. Ik moet die tijd verdrongen hebben.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik weet wie het is maar wat die in een rijtje met Guardiola doet is mij een raadsel
Doe maar niet trouwens, eeuwige assistent en hardop gelachen om zijn tijd in Nijmegen
Uitgebreid onderzocht wel.quote:
Zitten toch wel heerlijke goals bij hoor.quote:
Je hebt grotendeels gelijk hoor, maar vergeet niet dat hij de finale van de cL heeft gehaald met ook gewoon spelers als Dessers, Linssen, Jan Bak, Toornstra en een aantal spelers die gewoon nog vol in ontwikkeling waren zoals Kokcu en Geertgod.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan onderschat je dit topicquote:Op woensdag 24 april 2024 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
E้n van de grootste clubs ter wereld komt langs. Daar ga je geen complottheorie aan kunnen hangen hoor.
Je hebt grotendeels gelijk hoor, maar vergeet niet dat hij de finale van de cL heeft gehaald met ook gewoon spelers als Dessers, Linssen, Jan Bak, Toornstra en een aantal spelers die gewoon nog vol in ontwikkeling waren zoals Kokcu en Geertgod.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs met een eventueel verlies van SlotGod zit je natuurlijk in een compleet andere situatie dan voor zijn komst, simpelweg gezien de mede door hem gerealiseerde financi๋n.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik geloof best dat vanaf volgend seizoen het success en het vertoonde spel een stuk minder wordt, daar ga ik uiteraard van uit.
Maar zo slecht als dat het eerst was, dat wordt het toch niet zo snel hoop ik
What the fuck.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Europees kan (qua resultaten) nauwelijks teleurstellender dan dit seizoen, ook door het nieuwe CL-systeem.
What the fuck in het kwadraat.quote:als Slot weg is zal ook de prikkel wegvallen om met dure aankopen snel succes te boeken denk ik.
In het rijtje trainers die zijn voetbalvisie gevormd hebben, zeker. In het rijtje goede trainers, ja natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik weet wie het is maar wat die in een rijtje met Guardiola doet is mij een raadsel
Doe maar niet trouwens, eeuwige assistent en hardop gelachen om zijn tijd in Nijmegen
Precies wat ik al 6 maanden roep. PSV terecht kampioen, maar zeker niet ruim.quote:
?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
What the fuck.
[..]
What the fuck in het kwadraat.
Ik geloof dat je op het hele forum de heer bent waar ik het het vaakst mee eens ben, maar dit is kwalitatief niet je sterkste post maar
Ik zeg helemaal niet dat het geen talenten zijn dat maak jij ervan, ik prijs alleen Slot de hemel in.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jammer dat zelfs de eigen supporters met dit Perez/Vd Vaart gelul komen dat Slot spelers beter laat lijken dan ze zijn. Bij Feyenoord zijn het geen talenten maar spelen ze allemaal boven hun kunnen door Slot.
Slot zit nog op een middenmoot niveau,quote:Op woensdag 24 april 2024 19:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het geen talenten zijn dat maak jij ervan, ik prijs alleen Slot de hemel in.
Slot heeft het geweldig gedaan. Maar ook een AZ heeft het geweldig gedaan in de cL vorig jaar met een stuk minder geld. In 3 jaar tijd heeft ook Slot ruim 80 miljoen mogen uitgeven. Wil hem niet downplayen, maar elke keer doen alsof hij 3 jaar lang met een stel chimpansees heeft lopen werken...quote:Op woensdag 24 april 2024 19:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hebt grotendeels gelijk hoor, maar vergeet niet dat hij de finale van de cL heeft gehaald met ook gewoon spelers als Dessers, Linssen, Jan Bak, Toornstra en een aantal spelers die gewoon nog vol in ontwikkeling waren zoals Kokcu en Geertgod.
Hij heeft relatief goede selecties gehad, maar hier ook wel echt het maximale uit weten te persen.
[..]
Zelfs met een eventueel verlies van SlotGod zit je natuurlijk in een compleet andere situatie dan voor zijn komst, simpelweg gezien de mede door hem gerealiseerde financi๋n.
Toch spelen ze volgens jou boven hun kunnen. Wellicht is dit gewoon hun potentie?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het geen talenten zijn dat maak jij ervan, ik prijs alleen Slot de hemel in.
Slot laat ze beter spelen dan onder een gemiddelde trainer. Andersom zou Ajax met Slot ook makkelijk de top 3 gehaald hebben en zou er heel anders over die spelers gesproken worden. Zo gaat dat.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch spelen ze volgens jou boven hun kunnen. Wellicht is dit gewoon hun potentie?
Met een selectie die zo bizar uit balans is? Betwijfel hetquote:Op woensdag 24 april 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot laat ze beter spelen dan onder een gemiddelde trainer. Andersom zou Ajax met Slot ook makkelijk de top 3 gehaald hebben en zou er heel anders over die spelers gesproken worden. Zo gaat dat.
Hij benut ze in hun kracht. Dat is wat anders dat die met een toverstok ze 50% meer talent geeft.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot laat ze beter spelen dan onder een gemiddelde trainer. Andersom zou Ajax met Slot ook makkelijk de top 3 gehaald hebben en zou er heel anders over die spelers gesproken worden. Zo gaat dat.
Wat mist die selectie dan precies? Ik zie vooral een hoop spelers zonder vertrouwen en een gebrek aan samenhang.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een selectie die zo bizar uit balans is? Betwijfel het
Bij Ajax roepen ze als van de 10 uittrappen 9 een ingooi zijn nog dat ze de beste keeper van Nederland hebben, want hij speelt bij Ajax.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij benut ze in hun kracht. Dat is wat anders dat die met een toverstok ze 50% meer talent geeft.
Maar ok mis af en toe gewoon die bravoure die ze dan in de hoofdstad toch wel hebben. Daar hypen ze bij de minste geringste hun talenten op. Hier zeggen we dat ze overperformen.
Feyenoord heeft gewoon goede spelersquote:Op woensdag 24 april 2024 20:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij benut ze in hun kracht. Dat is wat anders dat die met een toverstok ze 50% meer talent geeft.
Maar ok mis af en toe gewoon die bravoure die ze dan in de hoofdstad toch wel hebben. Daar hypen ze bij de minste geringste hun talenten op. Hier zeggen we dat ze overperformen.
Verdedigers van Eredivisie niveauquote:Op woensdag 24 april 2024 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat mist die selectie dan precies? Ik zie vooral een hoop spelers zonder vertrouwen en een gebrek aan samenhang.
Hij benut ze in hun kracht. Dat is wat anders dat die met een toverstok ze 50% meer talent geeft.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou dat hoog van de toren blazen bij elke schiet heeft ze een flink zak geld opgeleverd. Dat ze een hoop ervan verneuken is een ander verhaal. Verdomme Van de Beek verkocht voor 45 miljoen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij Ajax roepen ze als van de 10 uittrappen 9 een ingooi zijn nog dat ze de beste keeper van Nederland hebben, want hij speelt bij Ajax.
Je kan het maar missen in je club, gebrek aan realiteitszin
Kwaliteitquote:Op woensdag 24 april 2024 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat mist die selectie dan precies? Ik zie vooral een hoop spelers zonder vertrouwen en een gebrek aan samenhang.
Sosa, Sutalo, Rensch, Hato en Kaplan zouden het bij Feyenoord uitstekend doenquote:Op woensdag 24 april 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verdedigers van Eredivisie niveau
Wacht, wat.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sosa, Sutalo, Rensch, Hato en Kaplan zouden het bij Feyenoord uitstekend doen
Denkfout. Het begint bij het middenveld.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verdedigers van Eredivisie niveau
Dat denk ik eigenlijk niet. Hooguit dat er ้้n of twee met veel begeleiding het redelijk zouden doen, maar er zit volgens mij niet meer potentie in dan in pak hem beet Nieuwkoop.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat onze spelers zonder Slot ook een stel mongolen zijn die over hun eigen enkels zouden struikelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat staat ook voor geen meter, maar met Mannsverk/Henderson en Taylor had een goede trainer wel een redelijk middenveld kunnen vormen. Niveau AZ.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Denkfout. Het begint bij het middenveld.
Haha, jij bent erg goed in compleet extreme conclusies trekken nadat iemand al een beetje een hot take doet. Soort hotter take.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat onze spelers zonder Slot ook een stel mongolen zijn die over hun eigen enkels zouden struikelen.
Waarom ga je zo klakkeloos voorbij aan het ontbreken van een gedegen middenveld bij Ajax? Je dacht toch niet dat Feyenoord slaapwandelend naar de titel ging in 2017 als Botteghin en Van der Heijden geen Vilhena en El Ahmadi als beschermend muurtje hadden?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat staat ook voor geen meter, maar met Mannsverk/Henderson en Taylor had een goede trainer wel een redelijk middenveld kunnen vormen. Niveau AZ.
Het zijn de verdedigers die echt niks kunnen.
Je kan een mooie (lange) compilatie maken van het gestuntel van Sutalo, Sosa, Kaplan en Hato hoor.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, jij bent erg goed in compleet extreme conclusies trekken nadat iemand al een beetje een hot take doet. Soort hotter take.
Vind de CL campagne stevig onderschat. Nutteloze laatste potje tel ik niet mee.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
?
Qua resultaten Europees is het een teleurstellend seizoen geweest. L32 EL is weinig bijzonder en we hebben nauwelijks co๋ffici๋nt. Met het nieuwe systeem in de CL is het bovendien een stuk eenvoudiger om te overwinteren.
Bovendien is het vrij bekend dat er enkele dure aankopen werden gedaan die niet helemaal binnen de visie van opleiden vielen om Slot te pleasen/behouden. Helemaal niet gek want die had directe versterkingen nodig.
Ze hebben Branco Pirlo tochquote:Op woensdag 24 april 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom ga je zo klakkeloos voorbij aan het ontbreken van een gedegen middenveld bij Ajax? Je dacht toch niet dat Feyenoord slaapwandelend naar de titel ging in 2017 als Botteghin en Van der Heijden geen Vilhena en El Ahmadi als beschermend muurtje hadden?
Oh dat kan zeker, maar onze spelers zijn dan weer geen stel mongolen en dat beweerd niemand hier.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je kan een mooie (lange) compilatie maken van het gestuntel van Sutalo, Sosa, Kaplan en Hato hoor.
Dat heb ik Bahia nog niets eens zien doen.
Als je 15 nieuwe spelers in een selectie zou dumpen zonder trainer met een plan en goede piepelmanagement skills zou het er een stuk slechter uit zien inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat onze spelers zonder Slot ook een stel mongolen zijn die over hun eigen enkels zouden struikelen.
Probleem is volgens mij vooral dat ze daar allerlei spelers hebben gehaald die niet bij het beoogde systeem en bij elkaar passenquote:Op woensdag 24 april 2024 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je 15 nieuwe spelers in een selectie zou dumpen zonder trainer met een plan en goede piepelmanagement skills zou het er een stuk slechter uit zien inderdaad.
Sosa, Kaplan en Sutalo hebben zich al op een prima niveau bewezen. Rensch en Hato zijn jonge talenten waar nog een hoop rek in zit. Ik twijfel er geen seconde aan dat Slot zich met die spelers wel raad had geweten.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet. Hooguit dat er ้้n of twee met veel begeleiding het redelijk zouden doen, maar er zit volgens mij niet meer potentie in dan in pak hem beet Nieuwkoop.
Dan snap je niks van Slotball.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sosa, Kaplan en Sutalo hebben zich al op een prima niveau bewezen. Rensch en Hato zijn jonge talenten waar nog een hoop rek in zit. Ik twijfel er geen seconde aan dat Slot zich met die spelers wel raad had geweten.
Ze moeten het niet goed doen bij ons maar bij de club waar ze spelen ...pas dan maken ze kans om bij ons te komen spelen...quote:Op woensdag 24 april 2024 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot heeft het 3 seizoenen met heel veel verschillende spelers goed gedaan. Volgens mij onderschat jij het aanpassingsvermogen van Slotquote:
ja slot is ineens de wonderdoktor van europaquote:Op woensdag 24 april 2024 20:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot heeft het 3 seizoenen met heel veel verschillende spelers goed gedaan. Volgens mij onderschat jij het aanpassingsvermogen van Slot
4 prijzen gepakt met Feyenoord. Weinig trainers die hem dat gelukt zijnquote:
Kaplan zich bewezen? Die 13 wedstrijden in de Turkse Super Lig? Waren ze toen ook niet de 15e league van Europa ofzo?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sosa, Kaplan en Sutalo hebben zich al op een prima niveau bewezen. Rensch en Hato zijn jonge talenten waar nog een hoop rek in zit. Ik twijfel er geen seconde aan dat Slot zich met die spelers wel raad had geweten.
5quote:Op woensdag 24 april 2024 20:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
4 prijzen gepakt met Feyenoord. Weinig trainers die hem dat gelukt zijn
Hij speelde toch ้้n potje best goedquote:Op woensdag 24 april 2024 20:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kaplan zich bewezen? Die 13 wedstrijden in de Turkse Super Lig? Waren ze toen ook niet de 15e league van Europa ofzo?
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies en zo moeten we onze spelers dus in de markt zetten.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelde toch ้้n potje best goed
Natuurlijk heeft Slot het goed gedaan, met name vorig seizoen dan. Dit seizoen weliswaar tweede, maar wel met een behoorlijke achterstand op PSV (negen punten).quote:Op woensdag 24 april 2024 20:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Slot heeft het geweldig gedaan. Maar ook een AZ heeft het geweldig gedaan in de cL vorig jaar met een stuk minder geld. In 3 jaar tijd heeft ook Slot ruim 80 miljoen mogen uitgeven. Wil hem niet downplayen, maar elke keer doen alsof hij 3 jaar lang met een stel chimpansees heeft lopen werken...
Nou, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot laat ze beter spelen dan onder een gemiddelde trainer. Andersom zou Ajax met Slot ook makkelijk de top 3 gehaald hebben
Nee hoor daar ga ik heus niet aan voorbijquote:Op woensdag 24 april 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom ga je zo klakkeloos voorbij aan het ontbreken van een gedegen middenveld bij Ajax? Je dacht toch niet dat Feyenoord slaapwandelend naar de titel ging in 2017 als Botteghin en Van der Heijden geen Vilhena en El Ahmadi als beschermend muurtje hadden?
Dat ligt meer aan het feit dat PSV een vrij uniek seizoen draait en het die kant op valt. Even los van de kwaliteit die ze bezitten en het feit dat ze ook terecht kampioen gaan worden.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als hij echt zo een toptrainer is, zou Feyenoord nu in ieder geval nog meedoen om het kampioenschap.
Zit het nu even door te nemenquote:Op woensdag 24 april 2024 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Plusje voor @:ZKA dat hij Pascal Jansen heeft vermeden.
Kieran McKenna, Francesco Fariola is wel hippe namen noemen om het hippe namen noemen. Zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zit het nu even door te nemen
Zie vooral veel Denen op de shortlist
Dan zou ik toch voor Louis van Gaal kiezen. Of Co Adriaanse.quote:
Geen Henrikquote:Op woensdag 24 april 2024 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Plusje voor @:ZKA dat hij Pascal Jansen heeft vermeden.
Dit soort lijsten zijn alleen maar interessant als het ook binnen de directie leeft zeg maarquote:Op woensdag 24 april 2024 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kieran McKenna, Francesco Fariola is wel hippe namen noemen om het hippe namen noemen. Zullen we maar zeggen.
@ZKA heeft er duidelijk geen kijk op.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen Henrik
@:rellende_rotscholier en ik vegen onze reet hiermee af
Verdedigen is met afstand het makkelijkst te trainen. Er is gewoon een compleet gebrek aan organisatie en afspraken.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor daar ga ik heus niet aan voorbij
Maar een verdediging waarin letterlijk niemand kan verdedigen is ook wel uniek. Iedere bal achterin is gevaarlijk.
Niet helemaal eens, deze jongens kunnen niet eens een duel winnen of met iets meer ruimte verdedigen. Das ook gewoon een gebrek aan talent. Ze maken echt wel afspraken van te voren hoor, dat de spelers te slecht zijn om simpele taken uit te voeren zegt alles.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verdedigen is met afstand het makkelijkst te trainen. Er is gewoon een compleet gebrek aan organisatie en afspraken.
Hoezo? Passen ze qua speelstijl niet bij Feyenoord? Te duur?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kieran McKenna, Francesco Fariola is wel hippe namen noemen om het hippe namen noemen. Zullen we maar zeggen.
Volgens mij zitten we op dezelfde lijn qua denkrichting. Alleen moet je niet namen noemen die toch niet gaan komen. Van Ipswich, dat bijna in de Premier League is, ga je niet naar Feyenoord. En Fariola gaat ook niet zomaar Nice verlaten.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo? Passen ze qua speelstijl niet bij Feyenoord? Te duur?
Waarom vinden mensen alle Nederlandse opties (terecht) niet goed genoeg en wordt er vervolgens bij elke buitenlandse optie gefocust op de negatieve kanten? De bekende buitenlandse toptrainers gaan we echt niet kunnen halen, dus goed dat er aandacht is voor dat soort trainerstalenten, die ik verder ook niet ken.
Ja oke, dat is een terechte twijfel. Maar dat vind ik niet "hippe namen noemen om het hippe namen noemen". Dat zijn de interessantste kandidaten, die je wel moet proberen als je ambitieus bent. Als Ipswich promotie misloopt zou ik McKenna niet uitsluiten.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we op dezelfde lijn qua denkrichting. Alleen moet je niet namen noemen die toch niet gaan komen. Van Ipswich, dat bijna in de Premier League is, ga je niet naar Feyenoord. En Fariola gaat ook niet zomaar Nice verlaten.
Ken die trainer van Ipswich niet. Maar ik kan mij voorstellen dat die liever naar Feyenoord komt dan 30 vd 38 wedstrijden kansloos verliezen in de PL. Maar wellicht ziet hij dat anders.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we op dezelfde lijn qua denkrichting. Alleen moet je niet namen noemen die toch niet gaan komen. Van Ipswich, dat bijna in de Premier League is, ga je niet naar Feyenoord. En Fariola gaat ook niet zomaar Nice verlaten.
Neestrup, Knutsen, Svensson zijn prima haalbaar. Out of the box, origineel, en realistisch. Daar hoef je McKenna en Fariola niet voor te noemen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja oke, dat is een terechte twijfel. Maar dat vind ik niet "hippe namen noemen om het hippe namen noemen". Dat zijn de interessantste kandidaten, die je wel moet proberen als je ambitieus bent. Als Ipswich promotie misloopt zou ik McKenna niet uitsluiten.
Als er iets is wat de laatste jaren is bewezen, is het wel dat promotie helemaal geen doodsvonnis is in de Premier League.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ken die trainer van Ipswich niet. Maar ik kan mij voorstellen dat die liever naar Feyenoord komt dan 30 vd 38 wedstrijden kansloos verliezen in de PL. Maar wellicht ziet hij dat anders.
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ken die trainer van Ipswich niet. Maar ik kan mij voorstellen dat die liever naar Feyenoord komt dan 30 vd 38 wedstrijden kansloos verliezen in de PL. Maar wellicht ziet hij dat anders.
Begrijp dat het dus wel vergezocht is. Maarja zie zo'n Potter ook naar Ajax gaan. Maar bij Feyenoord is alles onmogelijk.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval wie het niet wordt
Het verschil is dat Potter clubloos is.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:49 schreef CR7 het volgende:
B
[..]
Begrijp dat het dus wel vergezocht is. Maarja zie zo'n Potter ook naar Ajax gaan. Maar bij Feyenoord is alles onmogelijk.
Ajax en PSV zijn internationaal dan ook een stuk groter dan Feyenoord.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:49 schreef CR7 het volgende:
B
[..]
Begrijp dat het dus wel vergezocht is. Maarja zie zo'n Potter ook naar Ajax gaan. Maar bij Feyenoord is alles onmogelijk.
Ooohw ja joh? Soooow...quote:Op woensdag 24 april 2024 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax en PSV zijn internationaal dan ook een stuk groter dan Feyenoord.
Ineens weet je het je wordt Ajacied! Je voelt je overduidelijk niet thuis hier.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:49 schreef CR7 het volgende:
B
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2024 23:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ineens weet je het je wordt Ajacied! Je voelt je overduidelijk niet thuis hier.
Bij ons mag je gewoon Guardiola opperen. Die kapsonesmakreel zou blij moeten zijn om berhaupt gevraagd te worden.
Nou, klein tipje van de sluier dan: dit zijn namen die daadwerkelijk de revue passerenquote:Op woensdag 24 april 2024 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat klinkt alvast veelbelovend voor de uiteindelijke uitkomst. Ondanks drie jaar Slot blijft toch dat imago van 'zal het Fraser of Kuyt' worden ernstig eraan kleven (lol).quote:Op donderdag 25 april 2024 00:39 schreef ZKA het volgende:
[..]
Nou, klein tipje van de sluier dan: dit zijn namen die daadwerkelijk de revue passeren
wat waren je vrienden uit 020 weer gisteren goedquote:Op woensdag 24 april 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Doe maar niet, juist zoveel mogelijk spelers uit eerste doorzetten naar de -21, die kunnen nog kampioen worden.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:18 schreef De_Pel het volgende:
Nu het toch echt geen ene kutkloot meer uitmaakt zou ik het best lachen vinden als Slot gewoon heel 021 opstelt tegen NEC
De T.quote:Wie neemt Slot dan straks mee van Feyenoord?
Het aantal vacatures zal dus fors zijn en dat betekent dat er een beroep gaat worden gedaan op een aantal belangrijke krachten in de organisatie van Feyenoord, met wie Slot nu al een paar jaar zo succesvol opereert. Sipke Hulshoff gaat sowieso mee met zijn hoofdtrainer. John de Wolf niet, die heeft net een nieuw contract getekend en die voelt zich ook gelukkig om bij Feyenoord te blijven naast een volgende trainer. Ook omdat Feyenoord van hem verlangt dat hij de cultuur bewaakt en elke nieuweling duidelijk maakt waar de club voor staat.
Ruben Peeters, head of performance bij Feyenoord, zal waarschijnlijk wel meegaan naar Liverpool. In andere gevallen zal Feyenoord zich net als bij Slot zelf niet soepel opstellen, omdat de club naast een aantal spelers die bij grote transfers moeten worden vervangen niet ook nog een complete organisatie opnieuw wil inrichten.
Plus feest in huize @ZKA als de beste trainer die ik bewust heb meegemaakt vertrekt.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arend wil dit dolgraag voor vanavond rond hebben.
Liverpool is angstig dat Barcelona zich gaat melden.
Dennis kan mooi gaan koken vandaag.
Nog maar 3 persco's.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Plus feest in huize @:zka als de beste trainer die ik bewust heb meegemaakt vertrekt.
quote:Op donderdag 25 april 2024 09:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis laat ze lekker wanhopig bungelen. Ze wachten maar even op de Don.quote:De Engelsen wilden afreizen naar Rotterdam om verder te onderhandelen, maar Dennis te Kloese heeft een meeting met ECA (European Club Association) in Madrid.
Hopelijk bezoekt Dennis nog even snel Barcelona en zet hij zijn locatie delen aan.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Dennis laat ze lekker wanhopig bungelen. Ze wachten maar even op de Don.
Wat moet ie daar doen dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk bezoekt Dennis nog even snel Barcelona en zet hij zijn locatie delen aan.
Daar hebben ze toch juist geen nieuwe trainer meer nodig?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat gaan we nu doen op vrijdagmiddag maat?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog maar 3 persco's.
Hoop ik.
Wat zit Lopez daar op die foto te drinken johquote:Op donderdag 25 april 2024 09:05 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Arend verdient ook wel een groots afscheid in dat laatste potje tegen Excelsior
Zo zitten er meer bij op het gemiddelde festival.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat zit Lopez daar op die foto te drinken joh
Never get high on your own supplyquote:Op donderdag 25 april 2024 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo zitten er meer bij op het gemiddelde festival.
Dat moeten er zeker 34 kunnen zijn in de Eredivisiequote:Op donderdag 25 april 2024 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar de Daily Record is maar volgens die krant heeft Feyenoord interesse in centrumspits Bojan Miovski van Aberdeen.
Een 24 jarige Macedoni๋r die 24 keer gescoord heeft over 48 wedstrijden in Schotland.
Even wat anders dan de trainers-transfergeruchten.
Ik zou anders ook niet gaan als ik Slot was. Bijna geen transfermogelijkheden, veel gerommel binnen de club.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat moet ie daar doen dan?
Xavi blijft gewoon in Barcelona.
Ik was daar een jaar of 15-16 jaar geleden en toen kwam er een Amerikaan op hoge poten naar de kassa gerend terwijl hij schreeuwde I WANT A REFUND, I AM NOT PAYING FOR A FUCKING CONSTRUCTION SITE!!quote:Op donderdag 25 april 2024 09:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
La Sagrada Familia is bijna af.
Redelijk bommetje, 7/10quote:Op donderdag 25 april 2024 11:02 schreef GGMM het volgende:
Jullie hebben wel geluk dat Arend helemaal niet in staat is om het niveau van spelers in te schatten bij zijn aankopen (voorbeeld: Zerrouki) dus wie weet koopt hij een Wieffer een Bijlow of een andere supermatige speler zomaar voor heel veel geld van Feyenoord.
Ten Hag had hetzelfde met Antony (lol)
Wieffer heeft Feyenoord 5 ton gekost, prima ingeschat van Arendquote:Op donderdag 25 april 2024 11:02 schreef GGMM het volgende:
Jullie hebben wel geluk dat Arend helemaal niet in staat is om het niveau van spelers in te schatten bij zijn aankopen (voorbeeld: Zerrouki) dus wie weet koopt hij een Wieffer een Bijlow of een andere supermatige speler zomaar voor heel veel geld van Feyenoord.
Hallo Wotte, wat doe jij op het account van GGMM?quote:Op donderdag 25 april 2024 11:02 schreef GGMM het volgende:
Je bent hier iets op het spoor denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hallo Wotte, wat doe jij op het account van GGMM?
Gaat die ook mee dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
Die Eti๋nne Reijnen mag trouwens Arend ook wel even bedanken. In een paar maanden van Cambuur naar Liverpool, kon een stuk slechter.
Zou heel raar zijn als die niet meegaat.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaat die ook mee dan?
Zou wel logisch zijn, maar je leest alleen maar over Arne, Sipke en die fysiektrainer.
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:02 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |