SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Nee joh, dit is vandaag of morgen rond. Arend Martijn wil zelf ook niet dat gezeik zoals vorig seizoen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:51 schreef klaasweetalles het volgende:
we krijgen nu natuurlijk tot het eind van het seizoen dit gezeik met slot
naar einde van dit seizoen
maar we kunnen nog de titel winnen als psv de rest verliest
Zou Pep al een huis gekocht hebben in Rotterdam?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daarom moet je alleen kandidaten aanstellen die bewezen hebben dat ze op die manier kunnen spelen
s/quote:
Zou wel handig zijnquote:Op woensdag 24 april 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee joh, dit is vandaag of morgen rond. Arend Martijn wil zelf ook niet dat gezeik zoals vorig seizoen.
Rustig maar, was een typfoutje.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zou Pep al een huis gekocht hebben in Rotterdam?
/s
[..]
s/
Hahaha! Hij zei Sloot! Dat is grappig want hij heet Slot en met een 'o' erbij lijkt het alsof hij Sloot heet, haha! Das wat anders dan, ja daar komt ie, Peter Boosz. Hahahaha!
Typvouten doen we niet aan in dit topic!quote:Op woensdag 24 april 2024 13:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Rustig maar, was een typfoutje.
Denk dat ie Baka meeneemt. En heel misschien Veerman.. alleen is dat niet een echte PL speler.
Ja, hier ben je spot on.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn
dan KAN feyenoord ook per direct op zoek gaan een nieuwe trainer
Bakayoko lijkt me ook niet, als Salah vertrekt heb je daar wel een vervanger voor nodig maar zou dan niet in de eredivisie gaan vissen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat ie Baka meeneemt. En heel misschien Veerman.. alleen is dat niet een echte PL speler.
Bakayoko kan er geen kut van joh, kan hij net zo goed paixao meenemenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die is in Rotterdam zuid gesignaleerd, Pep is gek op diversiteit, we hebben hem zo goed als binnenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zou Pep al een huis gekocht hebben in Rotterdam?
/s
Daar hoeft ie Hancko niet eens voor mee te nemen, houd het nu al niet droog.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:01 schreef Divje het volgende:
Het is Slot gegund maar ik ga wel huilen als hij Hancko mee zou nemen.
[ afbeelding ]
Daar ben je een vis voorquote:Op woensdag 24 april 2024 14:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar hoeft ie Hancko niet eens voor mee te nemen, houd het nu al niet droog.
Krijgen ze Lopéz en een brandblusser naar keuze erbij.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ten hag kreeg het ook voor elkaar om anthony te halen voor 100 miljoen
nieuwkoop kan best voor 50 miljoen naar liverpool......
Ten Hag is dan ook de echte bald fraud.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ten hag kreeg het ook voor elkaar om anthony te halen voor 100 miljoen
nieuwkoop kan best voor 50 miljoen naar liverpool......
quote:Spel is op de wagen: Liverpool meldt zich officieel bij Feyenoord voor Arne Slot
Liverpool heeft zich vandaag officieel gemeld bij Feyenoord voor Arne Slot. De nummer twee van de Premier League ziet in de 45-jarige trainer de ideale kandidaat om Jürgen Klopp op te volgen.
Mikos Gouka 24-04-24, 11:56 Laatste update: 14:05
Het nieuws circuleerde uiteraard al een paar dagen door de voetbalwereld, maar de Rotterdamse club hoorde tot woensdagochtend nog niets uit Liverpool. Feyenoords algemeen directeur Dennis te Kloese weet nu wel dat het Liverpool inderdaad menens is.
Slot heeft bij zijn zaakwaarnemer Rafaela Pimenta ongetwijfeld nog eens in herinnering gebracht dat de verregaande interesse van Tottenham Hotspur vorig jaar rond deze tijd tot een soort ‘Circus Slot’ leidde. De trainer van Feyenoord kreeg voortdurend vragen over de stand van zaken met betrekking tot de Engelse topclub. Uiteindelijk trok hij zelf de stekker uit de gesprekken met Spurs.
Dit keer moet de geïnteresseerde club haast maken met het vastleggen van Slot, die bijna vanzelfsprekend mensen uit de huidige staf van Feyenoord mee zal nemen naar Engeland. Liverpool weet dat Dennis te Kloese een forse afkoopsom zal vragen voor de trainer die Feyenoord in drie jaar tijd naar een hoog niveau heeft getild.
Njetquote:Op woensdag 24 april 2024 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou die twitter bullshit eens voor jezelf.
Spel op de wagen klinkt zo Google translate, maar na wat onderzoek blijkt dat het een Nederlands gezegde is. Vanaf nu ga ik het ook gebruiken in mijn dagelijkse vocabulaire.quote:
Gimenez is het helemaal kwijt. Uiteindelijk is dat geen Liverpool materiaal. Alleen Wellenreuther, Hancko en Wieffer hebben in de Europese top iets te zoeken. Geertruida en Hartman evt ook bruikbaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:04 schreef Montagui het volgende:
Hancko meenemen is wel een goeie optie, en wie weet Gimenez. Liverpool heeft dit seizoen nogal last van een echt scorende spits.
Merk wel een gevoel van berusting, Liverpool is ook echt niet af te zeggen, nu is het tijd om door te schakelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:58 schreef H.FR het volgende:
Alleen maar mooi dat dit nu al speelt. Kunnen we snel weer door.
Nu ook benieuwd of Feyenoord scherp is en niet zoals Ajax extreem dramatische trainerskeuzes maakt. In Nederland zit in elk geval geen trainer die hierop voort kan borduren. Hoogstens, en zelfs dat is niet zeker, Dick Schreuder die nu bij Castellon hangt.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:58 schreef H.FR het volgende:
Alleen maar mooi dat dit nu al speelt. Kunnen we snel weer door.
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, als het Pascal Jansen of die woonwagenbewoner wordt dan word ik WOEDEND, Stijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nu ook benieuwd of Feyenoord scherp is en niet zoals Ajax extreem dramatische trainerskeuzes maakt. In Nederland zit in elk geval geen trainer die hierop voort kan borduren. Hoogstens, en zelfs dat is niet zeker, Dick Schreuder die nu bij Castellon hangt.
Vorig jaar werd Steijn in dit topic nog genoemd als eventuele opvolger van Slot, die toen bijna naar de Spurs ging.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, als het Pascal Jansen of die woonwagenbewoner wordt dan word ik WOEDEND, Stijn.
Pascal Jansen is mijn grootste irritatie en vrees met zijn eeuwige nietszeggendheid. Ik ben nog steeds ontzettend bang dat hij binnen wordt gesneakt bij Ajax en het zegt zo ongelofelijk veel over die vent dat hij laatst een Instapost plaatste van hemzelf, wijzend naar een horloge in de ArenA.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, als het Pascal Jansen of die woonwagenbewoner wordt dan word ik WOEDEND, Stijn.
Bedoelde hij 'not on my watch'?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pascal Jansen is mijn grootste irritatie en vrees met zijn eeuwige nietszeggendheid. Ik ben nog steeds ontzettend bang dat hij binnen wordt gesneakt bij Ajax en het zegt zo ongelofelijk veel over die vent dat hij laatst een Instapost plaatste van hemzelf, wijzend naar een horloge in de ArenA.
Helaas eens. Ik zie bij een evt vertrek voor Arne 3 goede opties, Liverpool, Bayern en Dortmund, waarbij Liverpool natuurlijk verreweg de mooiste is. Denk dat er in zijn positie geen enkele club is waar ik liever heen zou willen.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Liverpool concreet voor Slot gaat is het wel klaar vrees ik. Vorig seizoen was Tottenham een wespennest en bovendien zaten we met zijn allen vast in de grote ZKA-show, maar als opvolger van Klopp bij Liverpool zie ik geen nee gebeuren.
De halve staf (dus performance coaches etc) meenemen is erger dan Hancko hoorquote:Op woensdag 24 april 2024 14:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Gewoon mourinho halen, nooit meer een Europese finale verliezen
Euhhhh oke...?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:41 schreef alopio het volgende:
[..]
De halve staf (dus performance coaches etc) meenemen is erger dan Hancko hoor
15 Miljoen voor Slot, 25 als hij ook meer dan 2 andere stafleden wil meenemen.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:41 schreef alopio het volgende:
[..]
De halve staf (dus performance coaches etc) meenemen is erger dan Hancko hoor
Wel vervelend voor ajax dat ze nu moeten concurreren met Feyenoord voor het vinden van een nieuwe coach.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pascal Jansen is mijn grootste irritatie en vrees met zijn eeuwige nietszeggendheid. Ik ben nog steeds ontzettend bang dat hij binnen wordt gesneakt bij Ajax en het zegt zo ongelofelijk veel over die vent dat hij laatst een Instapost plaatste van hemzelf, wijzend naar een horloge in de ArenA.
Die twee moeten het dus inderdaad niet worden. Dick Schreuder klinkt wel interessant maar of het echt wat is.. Verder in Nederland geen idee.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mario Beenquote:Op woensdag 24 april 2024 14:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Die twee moeten het dus inderdaad niet worden. Dick Schreuder klinkt wel interessant maar of het echt wat is.. Verder in Nederland geen idee.
Is er ooit een trainer geweest bij Feyenoord die zoveel impact heeft gehad, zo zijn stempel heeft gedrukt en zo moeilijk te vervangen is.
Een speler kan je relatief makkelijk. Toen Senesi wegging dachten we ook dat het een enorme aderlating was en toen kwam Hancko. Je halve technische staf vervangen, wat essentieel onderdeel is van je (lange termijn) beleid is gewoon enorm kut. En dat soort mensen met specifieke kwaliteiten zijn lastiger te vinden dan spelers. Dat Feyenoord bijvoorbeeld een enorm fit elftal heeft komt ook door dat soort mensen, net als video analisten e.d. Dat is de basis waar de speler goed in gaan presteren.quote:
Jaap Stam ook. Maar positief kan ik me echt niemand herinneren. De beste trainer van de laatste 40 jaar bij de club.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
15 Miljoen voor Slot, 25 als hij ook meer dan 2 andere stafleden wil meenemen.
Dortmund zou ik juist nu niet binnenstappen nu ze die fraudeur hebben binnengehaald.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helaas eens. Ik zie bij een evt vertrek voor Arne 3 goede opties, Liverpool, Bayern en Dortmund, waarbij Liverpool natuurlijk verreweg de mooiste is. Denk dat er in zijn positie geen enkele club is waar ik liever heen zou willen.
Dank je wel!quote:Op woensdag 24 april 2024 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Proficiat alvast met de CL winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |